[b3 1,8 PM] wymiana parownika??
[b3 1,8 PM] wymiana parownika??
mam w aucie parownik BRC . wiem o tym ze to stary typ parownikow, mam takie pytanie
czy da mi cos jak wymienie sobie parownik na nowy i autko bedzie dobrze chodzic na lpg??
czy da mi cos jak wymienie sobie parownik na nowy i autko bedzie dobrze chodzic na lpg??
Dokładnie jest tak jak napisał goldi j51, sam nie dawno regenerowałem u gazownika i wydałem 200 zł. Przed regeneracją rozważałem kilka opcji: zrobić to samemu koszt ok 80 zł, kupić nowy ok 200 zł. Decyzja była podyktowana brakiem czasu na samodzielne majsterkowanie i wybrałem regenrację. Moge tylko dodać, że autko zupełnie lepiej chodzi i nie mam odczucia, że muli. Natomiast przed decyzją musisz sprawdzić czy przyczyna twoich problemów nie jest związana z czymś innym. Dodam, że ja u siebie mam parownik Lovato. Najważniejsza sprawa to montować tylko i wyłącznie oryginały bo z zamienikami lubią być problemy i pilnować czy gazownik takich używa bo lubią brać jak za oryginał a później pakować badziewie i czarować, że coś jeszcze musi być nie tak bo nie można wyregulować.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
zobacz sobie jaki masz typ parownika i zobacz jakie ceny zestawów naprawczych są na allegro przełożysz sobie sam bez problemu oczywiście zachowując ostrożność ale regulacja cię nie ominie natomiast co do ssania to u mnie w silniku PP jak odpalam rano oczywiście na benzynie to chodzi na lekko podwyższonych obrotachpiotr647 pisze:jaki koszt tych membram w moim parowniku?? filtr gazu wymieniony...a mam jeszcze takie pytanko to prawda ze w lecie ssanie sie nie wlacza??