Popraw nazwę tematu!
Co do zacinającego się licznika prawdopodobnie masz zepsutą zębatkę (często występujący problem). A co do niedziałającego wskaźnika temperatury sprawdź czujnik.
[B4 ABT] Licznik nie bije kilometrow
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Jeszcze temat nie poprawiony ale i ja coś napiszę:-P
Jeśli chodzi o światła to pajak do rozebrania jak koledzy pisali.
Wskaźnik temp to czujnik lub najczęstrza usterka po prostu wskaźnik-należy rozebrać i spróbować dokręcić śróbki,przeczyścić luty i wtedy można zabierać się za czujniki.
Licznik km to taka malutka plastikowa zębatka-mogły się zetrzeć zęby<ok>
Jeśli chodzi o światła to pajak do rozebrania jak koledzy pisali.
Wskaźnik temp to czujnik lub najczęstrza usterka po prostu wskaźnik-należy rozebrać i spróbować dokręcić śróbki,przeczyścić luty i wtedy można zabierać się za czujniki.
Licznik km to taka malutka plastikowa zębatka-mogły się zetrzeć zęby<ok>
Witam!
A więc tak kolego norbertolinio
Po pierwsze: jeśli chodzi o wskaźnik temperatury to tak koledzy piszą mógł paść czujnik ale jest jeszcze parę innych możliwości, np. wskaźnik, lub tak jak to było u mnie jak kupiłem autko nie ma w ogóle termostatu i silnik nie łapie temp i wskaźnik nie ma co wskazywać. Sprawdź palcem temperaturę płynu i wybadaj sprawę.
Po drugie: przyczyną zacinającego się licznika najprawdopodobniej są zimne luty, a dokładnie te trzy największe którymi przylutowany jest silniczek krokowy do płytki, który nabija kilometry, wystarczy je przelutować pierwszą lepszą lutownicą.
Po trzecie: przyczyną nie włączania się długich świateł jest odgięta blaszka w pająku, którą da się podgiąć bez jego rozbierania nawet bez zdejmowania. Wystarczy zdjąć ta obudowę wokół niego i poszukać takiego małego otworu, w którym jest owa blaszka, którą trzeba podgiąć małym śrubokrętem.
A więc poza pierwsza sprawą to są najczęstsze przyczyny tych usterek. Pozdr... <ok>
A więc tak kolego norbertolinio
Po pierwsze: jeśli chodzi o wskaźnik temperatury to tak koledzy piszą mógł paść czujnik ale jest jeszcze parę innych możliwości, np. wskaźnik, lub tak jak to było u mnie jak kupiłem autko nie ma w ogóle termostatu i silnik nie łapie temp i wskaźnik nie ma co wskazywać. Sprawdź palcem temperaturę płynu i wybadaj sprawę.
Po drugie: przyczyną zacinającego się licznika najprawdopodobniej są zimne luty, a dokładnie te trzy największe którymi przylutowany jest silniczek krokowy do płytki, który nabija kilometry, wystarczy je przelutować pierwszą lepszą lutownicą.
Po trzecie: przyczyną nie włączania się długich świateł jest odgięta blaszka w pająku, którą da się podgiąć bez jego rozbierania nawet bez zdejmowania. Wystarczy zdjąć ta obudowę wokół niego i poszukać takiego małego otworu, w którym jest owa blaszka, którą trzeba podgiąć małym śrubokrętem.
A więc poza pierwsza sprawą to są najczęstsze przyczyny tych usterek. Pozdr... <ok>