Witam.. Niedawno dołączyłem do grona fanów 4ech kółek na przednim grillu i mam taki problem, mianowicie:
Przy wciskaniu pedału gazu na PB silnik nie zwiększa obrotów(dławi się), na biegu jałowym silnik pracuje równo, tak samo bez problemu odpala. Przeszukałem całe forum i nie znalazłem odp na moje pytanie, ponieważ u innych kolegów silnik "zacinał" się tylko na niskich obrotach a później rwał do przodu. U mnie natomiast nie ma znaczenia czy wcisnę pedał przy tys obrotów czy przy 3ech.
Dobrze operując pedałem(lekkie wciskanie, popuszczanie itd) da się jechać, ale nie przyśpieszać szybciej.
Na LPG nie ma wyżej opisanego problemu.
[b3 1.8 RU LPG] duszenie się silnika
Dokładnie mialem podobny problem po sprawdzeniu przewodów okazalo sie ze jeden byl pekniety.widmo pisze:RU był chyba na gaźniku.
Jeśli na PB kuleje a na LPG chodzi ładnie i dobrze przyśpiesza. to szukał bym winy w podciśnieniach gaźnika a dokładniej czy gazownicy nie "użyli" lub zaślepili jakiegoś weżyka od podciśnienia, równie dobrze moze być przetarty lub spadnięty.
Dobrze posprawdzaj wszystkie przewody i poczysc ewentualnie wszystkie wtyczki.
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
Ok, sprawdziłem pobierznie przewody tak jak pisaliście no jest jedno przetarcie na pewno.. Jutro jak już otworzą sklepy kupie przewody i wymienię, sprawdzę przy okazji wszystko już dokładnie i napisze co z tego wynikło..
póki co dzięki..
[ Dodano: 2009-06-15, 18:53 ]
no i o ile sama wymiana może nie będzie problemem o tyle dostanie przewodu jest utrudnione...
Może ktoś wie gdzie szukać przewodów do podciśnienia, póki co wole jakiś sklep zamiast szrot...
póki co dzięki..
[ Dodano: 2009-06-15, 18:53 ]
no i o ile sama wymiana może nie będzie problemem o tyle dostanie przewodu jest utrudnione...
Może ktoś wie gdzie szukać przewodów do podciśnienia, póki co wole jakiś sklep zamiast szrot...