Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 RU LPG] duszenie się silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
barmanx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 14 cze 2009, 09:58
Lokalizacja: Białystok

[b3 1.8 RU LPG] duszenie się silnika

Post autor: barmanx » 14 cze 2009, 10:48

Witam.. Niedawno dołączyłem do grona fanów 4ech kółek na przednim grillu i mam taki problem, mianowicie:

Przy wciskaniu pedału gazu na PB silnik nie zwiększa obrotów(dławi się), na biegu jałowym silnik pracuje równo, tak samo bez problemu odpala. Przeszukałem całe forum i nie znalazłem odp na moje pytanie, ponieważ u innych kolegów silnik "zacinał" się tylko na niskich obrotach a później rwał do przodu. U mnie natomiast nie ma znaczenia czy wcisnę pedał przy tys obrotów czy przy 3ech.
Dobrze operując pedałem(lekkie wciskanie, popuszczanie itd) da się jechać, ale nie przyśpieszać szybciej.
Na LPG nie ma wyżej opisanego problemu.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 14 cze 2009, 11:08

RU był chyba na gaźniku.

Jeśli na PB kuleje a na LPG chodzi ładnie i dobrze przyśpiesza. to szukał bym winy w podciśnieniach gaźnika a dokładniej czy gazownicy nie "użyli" lub zaślepili jakiegoś weżyka od podciśnienia, równie dobrze moze być przetarty lub spadnięty.

Awatar użytkownika
pavloprod
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 04 sty 2007, 18:16
Lokalizacja: CSW..

Post autor: pavloprod » 14 cze 2009, 11:25

widmo pisze:RU był chyba na gaźniku.

Jeśli na PB kuleje a na LPG chodzi ładnie i dobrze przyśpiesza. to szukał bym winy w podciśnieniach gaźnika a dokładniej czy gazownicy nie "użyli" lub zaślepili jakiegoś weżyka od podciśnienia, równie dobrze moze być przetarty lub spadnięty.
Dokładnie mialem podobny problem po sprawdzeniu przewodów okazalo sie ze jeden byl pekniety.
Dobrze posprawdzaj wszystkie przewody i poczysc ewentualnie wszystkie wtyczki.

Awatar użytkownika
michael80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
Lokalizacja: Lubelskie LKR

Post autor: michael80b3 » 14 cze 2009, 13:00

widmo pisze:RU był chyba na gaźniku.
Gaźnik keihin II, tak jak koledzy pisali sprawdź gaźnik. Możliwe że gazownicy chcieli coś poprawić po fabryce i teraz widać skutki.

Awatar użytkownika
barmanx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 14 cze 2009, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: barmanx » 14 cze 2009, 15:51

Ok, sprawdziłem pobierznie przewody tak jak pisaliście no jest jedno przetarcie na pewno.. Jutro jak już otworzą sklepy kupie przewody i wymienię, sprawdzę przy okazji wszystko już dokładnie i napisze co z tego wynikło..
póki co dzięki..

[ Dodano: 2009-06-15, 18:53 ]
no i o ile sama wymiana może nie będzie problemem o tyle dostanie przewodu jest utrudnione...

Może ktoś wie gdzie szukać przewodów do podciśnienia, póki co wole jakiś sklep zamiast szrot...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl