Wentylator zaczyna pracowac przy temeraturze 100 i wyzej ,w zwiazku z tym ze mam LPG i z tego co mowi mechanik temp spalania gazu jest wyzsza niz benzyny ,mam na to zwracac uwage .
Kiedys wentylator zaczynal pracowac przy 90 ,zbliza sie lato wie zastanawiam sie nad wymiana czujnika w chlodnicy na inny o zakresie temperetur 85-90 ( chyba od poloneza ) .
Nie wiem jakie to bedzie mialo przelozenie na prace wentylatora i temperature pracy silnika i na pozostale parametry pracy silnika .
Wracajac do LPG jak zalozylem instalacje to po jakims czasie pojawil sie wyciek oleju na silniku .jak oddalem do mechanika to oprocz wymiany uszczelki byla planowana glowica .
Od tamtego czasu wszystko bylo okey ,az do sytuacji opisanej w poprzednim poscie .
prosze o rade czy wymienic ten czujnik czy moze cos innego nalezaloby zrobic z ukladm chlodzenia .
pozdrawiam
[80 B4 2.0 ABT]wentylator przy 100 C
[80 B4 2.0 ABT]wentylator przy 100 C
Ostatnio zmieniony 01 maja 2007, 19:32 przez rapidman, łącznie zmieniany 1 raz.
wyłącznik termiczny wentylatora......
Wyłącznik termiczny wentylatora powinien załączać wentylator/y przy temp. 92-97 st.C a wyłączac wentylator przy temp. 84-91 st.C. Drugi stopień prędkosci na wentylatorze jest załączany przy temp. 99-105 st.C a wyłączany przy temp. 91-98 st.C
Pozdrawiam - Adam.
Pozdrawiam - Adam.