Witam
Mam taki problem, wczoraj przyjechalem do domku reano probuje zapalic samochod i...
Najpierw zapalal wchodzil na 1tys obr i odrazu gasl po kilku probach zapalila ale niestety gdy dawalem gazu zaczela sie 'dusic' pomyslalem sobie ze sie rozpedze i zobacze czy na gazie bedzie dzialalo normalnie. Nie chciala wejsc powyzej 1,5tys obrotow wiec z 2 zredukowalem na 1 i osiagnelem te 2tys obrotow przelaczylo sie na gaz i bylo ok... Ale za kazdym razem tak nie bede robil
A moze mi ktos powiedziec czy moge odpalic ja bezposrednio na gazie?
Nie wiem jaki to model gazu przełacznik mam maly kwadratowy czerwona i zielona dioda i guzik G.... Gazownik mowil ze ustawil go ze ponizej 30stopni sie nie przełaczy
Z góry dzieki
[2.3 NG] Na Paliwie skacza obroty
Witam , jeśli masz instalację II generacji to nie odpalisz na gazie , bo ta instalacja jest przystosowana żeby tylko odpalać na bp. Jak nie będziesz miał nic w baku to spalisz pompkę.Co do przełącznika to jest zwykły, uniwersalny przycisk.Zielona dioda wskazuje Ci czy jeździsz na gazie czy bp.Jak gazownik Ci ustawił powyżej 30 stopni , to gaz Ci się przełączy dopiero wtedy gdy silnik się rozgrzeje do + 30 stopni i jak będziesz miał obroty powyżej 2000.Pozdrawiam
m3m, możesz jeżeli w kompie od gazu jest funkcja odpalania awaryjnego, bodajże bingo-s takie cos ma. poszukaj na googlach bo ja już nie pamiętam ale wiem że sie da bo odpalam tak hondę nieraz.
i nie odpalaj na gazie bo jak ci pier... w przeplywke to ci sie dopiero koszta zrobią :shock:
[ Dodano: 2009-06-20, 00:17 ]
już ci znalazłem dla bigno
przekręć stacyjkę na zapłon i przytrzymaj g 15s powinien odpalić na gazie(usłyszysz otwierający sie zawór) jeżeli nie uda się to znaczy że gaziarz nie włączył ci trybu odpalania awaryjnego i musi ci to włączyć przez program konfiguracyjny
i nie odpalaj na gazie bo jak ci pier... w przeplywke to ci sie dopiero koszta zrobią :shock:
[ Dodano: 2009-06-20, 00:17 ]
już ci znalazłem dla bigno
przekręć stacyjkę na zapłon i przytrzymaj g 15s powinien odpalić na gazie(usłyszysz otwierający sie zawór) jeżeli nie uda się to znaczy że gaziarz nie włączył ci trybu odpalania awaryjnego i musi ci to włączyć przez program konfiguracyjny
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
m3m, odpalanie w trybie awaryjnym to tylko usunięcie objawów. Zajmij się przyczyną i zrób porządek z Pb.Z jakiegoś powodu silnik kuleje na Pb.
Na forum problemy z NG (takie jak twój)zostały szeroko opisane.
Jeśli wpiszesz w szukajke co cię interesuje i oznaczenie silnika,to uwierz mi znajdziesz <ok>
Na forum problemy z NG (takie jak twój)zostały szeroko opisane.
Jeśli wpiszesz w szukajke co cię interesuje i oznaczenie silnika,to uwierz mi znajdziesz <ok>
najprościej byłoby podjechać do chłopa, który zajmuje się TYLKO wtryskami i gaźnikami, ja ostatnio byłem, bo myślę - niech ustawi wszystko tak jak fabryka dała. i co? Rewelka ! zmienił 1 fajeczkę, zapłon podregulował, krokowy wyczyśćił (mimo że dzień wcześniej był czyszczony, powiedział mi tylko "w czym on był czyszczony skoro cały czarny był, teraz dopiero masz wyczyszczony") i jeszcze tam podłubał. Normalnie inny silnik, nawet nie wiedziałem, że NG może mieć takiego kopa Tym co są z Białego i okolic mogę podać namiary na priwa. Rzetelny chłop!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź