[80 B4]regenerowanie zacisków hamulcowych
Re: Zacisk Audi 80
Witam.
Otóz również miałem problem z tylnim kołem.Po zaciągnięciu recznego koło
się .(musiałem wysiadać i recznie to odblokowywać)
Udałem się do mechanika,rozebrał zacisk bez problemów był sprawny odbijał ! Linki rownież lekko chodziły,
po ponownym wyjechaniu na drogę wszystko było sprawne. LECZ GDY TEMP SPADŁA PONIZEJ 0
PROBLEM WRACAŁ. :-x
Wyjełem linki przesmarowałem lecz nic nie dało. :cry: :cry:
po któręś rozbiórce wstawiłem przy mechanizmie linek sprężyny MOCNE.
Teraz przy ----- 20 stopniowym mrozie odbija a chmulce są mocne.
Otóz również miałem problem z tylnim kołem.Po zaciągnięciu recznego koło
się .(musiałem wysiadać i recznie to odblokowywać)
Udałem się do mechanika,rozebrał zacisk bez problemów był sprawny odbijał ! Linki rownież lekko chodziły,
po ponownym wyjechaniu na drogę wszystko było sprawne. LECZ GDY TEMP SPADŁA PONIZEJ 0
PROBLEM WRACAŁ. :-x
Wyjełem linki przesmarowałem lecz nic nie dało. :cry: :cry:
po któręś rozbiórce wstawiłem przy mechanizmie linek sprężyny MOCNE.
Teraz przy ----- 20 stopniowym mrozie odbija a chmulce są mocne.
regenerowanie zacisków hamulcowych
witam mam podobny problem - nie odbija sprężyna w zacisku tylnym B4 1994 zastanawiam sie co robić bo regeneracja nic nie dała, wszystko w zacisku jest ale nie odbija , czy zmienić tę sprężynę przy lince ham ? czy szukać używanego, czytałem na forum ze zakładacie od golfa III - czy montaż jest taki sam i czy klocki pasuja do golfowskiego? dajcie znak. mam juz troche dość łażenia po mechanikach.
przemek
[ Dodano: 2009-04-28, 16:14 ]
czy dałożyć sprężynę na zacisku ? trochę błądze w temacie tego tyłu - nie używam go teraz po potrafi zadymić jak sie nie cofa
przemek
[ Dodano: 2009-04-28, 16:14 ]
czy dałożyć sprężynę na zacisku ? trochę błądze w temacie tego tyłu - nie używam go teraz po potrafi zadymić jak sie nie cofa
Zerknij tutaj. https://audi80.pl/b4-udoskonalenie-t ... t20908.htm
hamulce
dzięki za radę spróbuję na bank te koncepcję - wygląda to sensownie - moj kumpel machanik tez miał to w głowie - chciał tego dokonać ale zawsze lepiej spytać tych którzy to juz robili - niestety używanie recznego w tym przypadku nie zapobiega tej awarii - miałem świadomość tego wczesniej i starałem sie przy każdej okazji go zaciągać no i skonczyło sie w sumie tak jak napiałem ze sprawa sie powtarzała. dzięki za pomoc - odezwę sie jak to zrobię - napisze z jakim skutkiem
witam ja mam pytanko mam tarcze z tylu dzis pzretoczylem tarcze rozebralem zaciski przeczyscilem przesmarowalem i odpowietrzylem i o odpialem abs jade na próbe hebel w podloge a tyl cos tam hamuje ale slabo korektora na tylnej belce nie posiadam nie wim czy ktos go wyciagnąl czy nie bylo ma trójnik. wiecie jak odpowietrzyc pompe hamulcowa ??? czy co jeszcze zrobic zeby tyl lepiej hamowal :cry: jak by mi to ktos opisal bo od pompy idzie do jakiegos czegos potem to pompy abs a p[otem do tylu wiec co moze byc nie tak bo tam sa jakies wspomagania sily hamowania a moze ja mam zacisk 2 tloczkowe a serwomoge miec stare i nie wydala na tkie zaciski ??? i nie starcza na tyl plynu ?? sam juz nie wiem tyl strasznie slabo zbiera a wszystko jest przesmarowane wiec to cos z przodu szwankuje prosze o pomoc :cry:
Panowie czytam ten temat i ktoś wspomniał o hebelkach od golfa i seta. Czy moglibyście podać dokładnie jaki zacisk kupić, w Audi ojca (1Z 94 rok) tył kompletnie nie hamuje, zaciski są juz tak skorodowane że nie nadają sie do jakiejkolwiek regeneracji, a nowy 430 zł (TRW) i niektórzy mówią ze to też jest regenerowane....
Hmm u mnie tez mam problem z recznym. W prawym kole hamuje dobrze ale z lewej strony nawet za bardzo kola nie zablokuje. Mam Quattro i tym samym rozumiem ze nie pasuja zaciski z golfa mk3 czy moze nawet z mk4. Da se z czegos zaadoptowac je czy trzeba sie meczyc non stop w regularna regeneracje. Bo na upartego wypadalo by robic to raz w roku przed przegladem Nie prubowalem jeszcze wymieniac linek. Pomoze to cos? Dzwignia recznego przy zacisku mi do konca nie odbija, wnioskuje ze jest to powod zatartej linki. Mam racje?
a moj prwy tylni zacisk po zaciagnieciu recznego odbijał dopiero po uzyciu młotka...a tak to cały czas byl zacisniety i paliło tarcze. Wziąłem wiec odrdzewiacza, delikatnie odgialem uszczelke ktora jest pod tą dzwigienką od linki recznego hamulca i psikałem tam...obficie:) - problem ustąpił. Potem tylko dla pewności że dobrze rdze rozpuści poruchałem tym w prawo w lewo do oporu, jeszcze dolałem odrdzewiacza i to samo w drugim kole. I mam ręczny elegancki
Witam wszystkich mam prośbę czy był by ktoś tak miły i wrzucił linki do tych zacisków od seata i golfa gdyż i mnie spotkała ta niemiła sytuacja .Audiolka stała jak zawsze pod blokiem, wsiadając do niej zobaczyłem wielką plamę oleju.Będąc u mechanika powiedział że potrzebna będzie wymiana zacisku a to około 500pln więc ślicznie podziękowałem i pisze teraz do was.
Ps. oczywiście jak u większości tak samo i u mnie prawy tylni zacisk
Podziękowania z góry
Ps. oczywiście jak u większości tak samo i u mnie prawy tylni zacisk
Podziękowania z góry
500zł to chyba posrebrzany :roll: nowe zaciski na allegro są za 300zł. U mnie najdroższy mechanik chciał 250zł za regenerowany ale tak kompletnie z wymianą tłoczka itd. Czy to seat czy golf wszędzie jest ten sam problem, wycieka przy wałku od ham ręcznego. Ja sobie sam regenerowałem, ale nie miałem wżerów więc był sens, ale jakbym musiał to kupiłbym nowy za 250zł.