Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Bosch a Pierburg

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

[B4 1Z] Bosch a Pierburg

Post autor: wujo1 » 22 cze 2009, 17:00

Cześć

Dzisiaj chciałem poruszyć temat o Boschu a Pierburgu (mam nadzieje że dobrze napisałem). Założyłem ten temat dlatego że chciałem się dowiedzieć parę rzeczy czym się różnią od siebie ?? Bo mam trochę informacji np to że na boschu jak robisz logi dynamiczne i statyczne to są strasznie biedne i w dziwnych jednostkach, że bosch ma tylko grupę 000, różnią się też przepływomierzem (dobrze mówię ???). J jak powiedzmy ma ktoś TDI na boschu to da się przerobić na pierburga czy tez nie. Bardzo jestem ciekaw tego o to tematu.


Jeżeli był lub jest taki temat to proszę usunąć bo szukałem ale nie znalazłem takiego tematu.

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 22 cze 2009, 19:59

Ja mam przerobiony z Boscha na Pierburga,więc się da.Do wymiany przepływka,nastawnik,komp z 8 bitowego na 16 razem z wtyczką i immo,górna obudowa filtra powietrza z elektrozaworem od EGR.

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 22 cze 2009, 20:24

a pompę z czego masz??

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 22 cze 2009, 20:27

Krzylu pisze:a pompę z czego masz??
Pompa zostaje ta sama,nastawnik trzeba zmienić,czyli górę pompy.

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 22 cze 2009, 20:33

tokarka606, ostra rzeźba :-P możesz przybliżyć koszty

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 22 cze 2009, 20:46

no mnie też to interesuje a co do rzeźby to chyba tylko trzeba poprzekładać <hmm>

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 22 cze 2009, 20:51

Podlicz graty ,które wymieniłem po kolei i masz.Plus sofcik ,wszystko by endriu210

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 22 cze 2009, 20:54

tokarka606, a ty jeszcze dokładałeś wtryski od AFN sprzęgło program itp

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 22 cze 2009, 20:58

tokarka606 pisze:Podlicz graty ,które wymieniłem po kolei i masz.Plus sofcik ,wszystko by endriu210

bardziej nie opłacało się kupić całego silnika??

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 22 cze 2009, 21:02

Wtryski są w planie,narazie poszła przeróbka i soft.Sprzęgła nie ruszałem.16 bitowy komp daje większe możliwości,nastawnik i przepływka Pierburg są mniej zawodne,chociaż ja na swoje graty nie narzekałem przez 1,5 roku użytkowania.

[ Dodano: 2009-06-22, 21:04 ]
Krzylu pisze:
tokarka606 pisze:Podlicz graty ,które wymieniłem po kolei i masz.Plus sofcik ,wszystko by endriu210

bardziej nie opłacało się kupić całego silnika??
Na to pytanie to musisz sobie już sam odpowiedzieć.Wszystkie graty Boscha mam z powrotem.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 22 cze 2009, 21:06

ok powiedzmy ktoś przerobił na pierburga i założył te wtryski soft FMIC ile można uzyskać mocy da radę 130 km ???

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 22 cze 2009, 21:10

samo dodanie wtrysków z AFN + chip na pompie z 1Z może nie przekroczyć 130km

tokarka606, jakie turbo masz?? T2 czy gt15

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 22 cze 2009, 21:12

130 KM to na prawde nie jest problem i nie musisz mieć wcale FMIC,jedyne co naprawdę potrzeba to rozwaga,żeby nie przesadzać.Poza tym KM to nie wszystko bo dostajesz np. 100Nm dodatkowo i to jest dopiero zabawa na światłach.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 22 cze 2009, 21:14

bo czytałem tematy o tych wtryskach itp a jak turbina ??? trzeba koniecznie zmieniać bo z tego co wiem to nie tylko to co piszą wtryski soft sprzęgło <hmm>

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 22 cze 2009, 21:17

Wszystko jest na razie ori t2.Co wy z tymi 130KM?Mam program na 115KM i 290Nm ale ile ma w rzeczywistości to nie wiem.Różnica jest znaczna i na początku miałem problem z wyczuciem auta,łatwo spalić start albo sprzęgło.

[ Dodano: 2009-06-22, 21:19 ]
wujo1 pisze:sprzęgło <hmm>
Jak się rozsypie to zmienie.
Specem w tym temacie to Solskier jest a nie ja.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl