Witam, odrazu piszę, że w sprawach samochodowych jestem kompletnym laikiem.A więc w samochodzie mam instalację gazową sekwencyjną. Na początku silnik trzymał obroty przy odpaleniu na poziomie 900, ale podczas jazdy na zimnym silniku po wciśnięciu pedału sprzęgła samochód gasł. Gdy miał 90 stopni to obroty spadały do 300/400 różnie ale zazwyczaj odbijały się i chodzi. Pojechałem tam, gdzie zakładali mi gaz, to mi powiedzieli, że ten samochód z tym silnikiem tak już ma i nic z tego nie zmieni(dowiedziałem się od nich, że mieszanka jest za bogata i silnik sie zalewa).
Po 2 tygodniach, czyli w chwili obecnej jest jeszcze gorzej(nic nie było grzebane mechaniczne przy nim, prócz tego, że samochód był myty wewnątrz), tzn. w 3/4 przypadkach po odpaleniu samochódu bez dodania gazu gaśnie, a obroty na "luzie" utrzymuje na poziomie 600, czasami z spadkami chwilowymi do 400. A motyw z gasnącym silnikiem po wciśnięciu sprzęgła występuje nadal+ na ciepłym silniku też gaśnie.
Znalazłem na forum podobne tematy z silnikiem 90 konnym odnośnie gaśnięcia po wciśnięciu sprzęgła, ale niewiem czy można te rady zastosować do mojego samochodu.
Instalacja gazowa ma 2 miesiące, dzwoniłem do zakładu, gdzie zakładali mi gaz, to mi powiedzieli, ze obroty mogą wyregulować, a samochód i tak będzie gasł bo jak wcześniej się od nich dowiedziałem ten model tak ma(Faktycznie tak jest?)
Przypominam, że jestem laikiem w sprawach samochodów, a w moim mieście (15 tys. mieszkańców) jest 1 zakład zajmujący się lpg.Pozdrawiam
[B4 ABK + LPG] Gaśnie po wciśnięciu sprzęgła
[B4 ABK + LPG] Gaśnie po wciśnięciu sprzęgła
Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, 22:27 przez mreko, łącznie zmieniany 1 raz.