[1,8 JN LPG] układ zasilania LPG -nie chodzi na benzynie
[1,8 JN LPG] układ zasilania LPG -nie chodzi na benzynie
Witam, mam jeden wielki problem niedawno założyłem gaz do B3 1.8 na mechanicznym wtrysku i wogóle nie chce odpalic na benzynie, na gazie jest wszystko ok ale jak tylko przełącze na benzyne od razu gasnie, ale ten problem nie pojawia sie gdy przełącze go w trakcie jazdy powyzej 100km/h... wie ktos moze co moze byc przyczyna, z góry wilkie dzieki
Ostatnio zmieniony 23 cze 2009, 15:58 przez marek008, łącznie zmieniany 4 razy.
Musisz się udać do gazowników bo źle założyli ci odcięcie paliwa na wtrysk. Najprawdopodobniej odcięli pompę paliwa lub jeszcze gdzieś indziej namieszali. U mnie jak zakładali gaz na mechanicznym wtrysku założyli mi takie urządzenie które oszukiwało na LPG wtrysk benzyny że ma za duże ciśnienie benzyny i całe wracało przez niego z powrotem do baku. Bez twego i zwykłego odcięcia na pompie wtrysk mechaniczny padnie gdyż musi przez niego krążyć paliwo.
a wiesz moze jak to wyglada albo fachowo sie nazywa i w którym miejscu mozna to zalozyc zebuy hulało, a wygląda to tak ze jak probuje go odpalić na benzyne i odkręce wężyk od wtrysku to niedaje wcale paliwa, a dopiero po odpaleniu go na gazie i przelączeniu na benzyne na wysokich obrotach cos tam daje tego paliwa z tego wężyka,
wygląda na uszkodzona rozdzielacz paliwa lub pompę. Nie wiem jak to będzie w twoim silniku. Z twojego postu wynika że jak masz wysokie obroty i przerzucisz na PB to auto jedzie.
Jeżeli masz przepływomierz powietrza to od niego zacząłbym poszukiwania. Nie wiem jak masz realizowane odcięcie paliwa na gazie , u mnie jest najprościej - odłączana jest cała pompa i układ nie pracuje (i benzyna chodzi a raczej chodziła bo padł kolejny przepływomierz :evil: )
Dam ci rady jakich nauczyłem sie z tego forum.
-Sprawdź czy jest benzyna w układzie odkręć wężyka na rozdzielaczu paliwa
-Jak masz wskaźnik to możesz podpiąć go w układ i zobaczyć jakie ciśnienie daje pompa (u mnie 8 barów OD KOPA)
-Następnie opiąłbym gumę na przpływce i sprawdził jak klapka pacuje, w ostateczności można :-| sprawdzić takim sposobem. Wsiąść kawałek magnesu i delikatnie podnosić klapkę próbując odpalić.
Jeżeli masz przepływomierz powietrza to od niego zacząłbym poszukiwania. Nie wiem jak masz realizowane odcięcie paliwa na gazie , u mnie jest najprościej - odłączana jest cała pompa i układ nie pracuje (i benzyna chodzi a raczej chodziła bo padł kolejny przepływomierz :evil: )
Dam ci rady jakich nauczyłem sie z tego forum.
-Sprawdź czy jest benzyna w układzie odkręć wężyka na rozdzielaczu paliwa
-Jak masz wskaźnik to możesz podpiąć go w układ i zobaczyć jakie ciśnienie daje pompa (u mnie 8 barów OD KOPA)
-Następnie opiąłbym gumę na przpływce i sprawdził jak klapka pacuje, w ostateczności można :-| sprawdzić takim sposobem. Wsiąść kawałek magnesu i delikatnie podnosić klapkę próbując odpalić.
A nazywa się te odcięcie jakoś fachowo ? Jeżeli odcinane jest tylko zasilanie od pompy podczas jazdy na LPG to jaka jest żywotność mechanicznego wtrysku ? Po jakimś czasie po prostu sie zatrze ?jony pisze:Musisz się udać do gazowników bo źle założyli ci odcięcie paliwa na wtrysk. Najprawdopodobniej odcięli pompę paliwa lub jeszcze gdzieś indziej namieszali. U mnie jak zakładali gaz na mechanicznym wtrysku założyli mi takie urządzenie które oszukiwało na LPG wtrysk benzyny że ma za duże ciśnienie benzyny i całe wracało przez niego z powrotem do baku. Bez twego i zwykłego odcięcia na pompie wtrysk mechaniczny padnie gdyż musi przez niego krążyć paliwo.
przepływki u mnie nie ma, jedynie co widziałem to wpial sie w bezpiecznik od pompki i tu przekaznik ja odłacza gdy przełącze na PB i to sie stało odrazu po zalozeniu LPG, a do wtrysku od baku widac ze dochodzi paliwo i na powrót spowrotem idzie pod cisnieniem, tylko własnie z rozdzielacza bezpośrednio do wtrysków juz nie daje ciśnienia na wolnych obr. ale stało sie to momentalnie po założeniu LPG, Komputera tez nie ma zeby jemu mogło sie cos powalic, na gazie całkiem dobrze jezdzi ale boje sie ze go w zimie nie odpale:(