Witam
Od kilku miesięcy walczę z tłuczącym zawieszeniem z przodu, przy wolnej jeździe słychać wyraźne tłuczenie, wymieniłem już wszystko co dotyczy zawieszenia zostały mi jeszcze tuleje belki, przednie są OK ale tylne widać wyraźnie naderwane.Do mojego auta potrzebne są tuleje o średnicy wew M12.Pod jednym numerem znalazłem dwa rodzaje tylnych tulejek belki FEBI o tej samej średnicy, nie mam czasu na wyciąganie i jazdę do sklepu, moje pytanie czy jest różnica które tuleje zamontuje?
Numer z ETKI: 8A0 199 419
1. 2.
[80 B4 2.0 ABK] Tuleja belki silnika?
To nie błąd. Auta z silnikami TDI i V6 miały montowane tuleje takie jak na rysunku z lewej strony. Pozostałe modele te z rys. po prawej. Ja w swoim ABK również zamontowałem te wytrzymalsze tuleje, gdyż z biegiem czasu ława staje sie bardziej elastyczna.krisiun1 pisze:Prawdopodobnie jest to błąd opisu w sklepie gdyż obie tuleje w opisie są na tył.Dzięki.
2.0 [ABT]
I jak kolego pomogła ta wymiana ?? Ja mam to samo z tym zawieszeniem nieszczęsnym... wymieniłem łączniki stabilizatora bo to ponoć najszczęściej siada, nastepnie tuleje na wahaczach + sworznie, nic nie pomogło OCZYWIŚCIE;] a nastepnie wymieniłem gumy na stabilizatorach lekko coś tam ucichło bo były wybite ale zawiecha w tym aucie DALEJ PUKA PUKA PUKA PUKA... wszyscy mechanicy mówią że nie widać luzów... aa no i dodam że sprawdziłem drążki i końcówki wszystko jak należy ale dalej puka... łożyska amorków i wszelkie gumy związane z amortyzatorami są OK. same amortyzatory po 75% Mam taką cichą nadzieję że wymiana tuleji na sankach coś pomoże...
Ale pytanie czy faktycznie mogą one pukać?? Czekam na inne wasze pomysły ale wątpie żeby coś jeszcze były w tym prostym jak barszcz zawieszeniu.
Ale pytanie czy faktycznie mogą one pukać?? Czekam na inne wasze pomysły ale wątpie żeby coś jeszcze były w tym prostym jak barszcz zawieszeniu.