czołem.
u mnie z gazem bez żadnego problemu, a nie dawno zakładałem. (około 4-5 tyś przejechane). Nic nie strzela i nawet to mam wrażenie że lepiej się Niuni jeżdzi na gazie niż na benzynie. Być może to sprawa dobrego zakładu i konkretnych fachowców. Jakby ktoś chciał adres zakładu w lublinie to prosze strzelić sygnał na @@@@ a podam dane. A swoją drogą to w poprzedniej mojej maszynie miałem problemy z gazem i po wizycie w kilku zakładach dopiera " tam" usunięto usterkę.
-pozdrawiam
[80 B4 2.0 ABK] Problem z gazem.
Witam,
II generacja w tym silniku sie nie sprawdza, czesto konczy sie wybuchami. Ja mam u siebie sekwencje: STAG 300-4, reduktor SCORPION MINI, wtryskiwacze MATRIX HD 344, butla w kole, zawor pod klapka paliwa. Wszystko wyglada elegancko i chodzi jak marzenie, zero spadku mocy, auto wykreca sie na gazie do 7000 rpm i nie ma ryzyka wybuchu. Cena (czerwiec 2009) 2600PLN, zwroci sie w 6 miesiecy
II generacja w tym silniku sie nie sprawdza, czesto konczy sie wybuchami. Ja mam u siebie sekwencje: STAG 300-4, reduktor SCORPION MINI, wtryskiwacze MATRIX HD 344, butla w kole, zawor pod klapka paliwa. Wszystko wyglada elegancko i chodzi jak marzenie, zero spadku mocy, auto wykreca sie na gazie do 7000 rpm i nie ma ryzyka wybuchu. Cena (czerwiec 2009) 2600PLN, zwroci sie w 6 miesiecy