Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] rdzewiejące tarcze

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 cze 2009, 00:21

percevalle pisze:Nie odczułem jakoś zmiany siły hamowania
Bo może korektor już dawno ci nie działał.
percevalle pisze:A może wogole wywalić korektor?
Były takie osoby które go wywalały, ale wtedy przez zaginanie wężyków hamulcowych regulowali siłę tylnych hamulcy. Jedno jest pewno: tył nie może hamować tak sam jak przód.

Awatar użytkownika
Piotr_Audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Piotr_Audi » 29 cze 2009, 11:25

reduktor nie będzie Ci potrzebny, jeżeli nie jeździsz z obciążęniem, ponieważ on redukuje siłe tylko gdy samochód jest obciążony, tłumaczył mi to mechanik jak wymieniałem go w poprzednim samochodzie

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 29 cze 2009, 12:03

Nie wykluczone że jeździłem z poluzowaną sprężyna korektora, która w koncu odpadła- dlatego nie odczułem zmiany. Nie wiecie czy moge gdzies kupić samą sprężyne czy tez musze zakupić cały korektor? Samochód z ABS i najczesciej jeżdże sam, no powiedzmy max 2 os.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 cze 2009, 14:46

Piotr_Audi pisze:reduktor nie będzie Ci potrzebny, jeżeli nie jeździsz z obciążęniem, ponieważ on redukuje siłe tylko gdy samochód jest obciążony
Chyba coś się koledze pomyliło. Korektor siły hamowania jest potrzebny. On redukuję siłę hamulców tylnych wtedy gdy właśnie auto ma lekki tył, aby zapobiegać sytuacją w których tył hamuje wcześniej niż przód. Zwiększa natomiast siłę hamowania kiedy auto ma dociążony tył, lub kiedy ostro depniemy na hamulec co spowoduje podniesienie się tyłu auta.

Awatar użytkownika
Piotr_Audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Piotr_Audi » 29 cze 2009, 16:03

Labiel pisze:
Piotr_Audi pisze:reduktor nie będzie Ci potrzebny, jeżeli nie jeździsz z obciążęniem, ponieważ on redukuje siłe tylko gdy samochód jest obciążony
Chyba coś się koledze pomyliło. Korektor siły hamowania jest potrzebny. On redukuję siłę hamulców tylnych wtedy gdy właśnie auto ma lekki tył, aby zapobiegać sytuacją w których tył hamuje wcześniej niż przód. Zwiększa natomiast siłę hamowania kiedy auto ma dociążony tył, lub kiedy ostro depniemy na hamulec co spowoduje podniesienie się tyłu auta.
możliwe, dzięki za naprowadzenie <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl