[b3 1.8] Modyfikacje - zwiekszanie mocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 mar 2009, 13:24
- Lokalizacja: łódzkie
[b3 1.8] Modyfikacje - zwiekszanie mocy
witam mam pytanie i prosbe ,jak wiekrzyc moc w mojej audi'cy jest to 90r. 1.8s w benzynie ,jeśli ktoś wie bardzo bym prosił o odpowiedz .z gory dzieki
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 14:58 przez graczsezonu, łącznie zmieniany 1 raz.
jedno co mnie irytuje przy moim 1.8 czemu to autko ma tylko 90 koni
a 1.8 5v ma 125koni przy spalaniu takiej samej ilości paliwa jak nie mniejszym :-|
ja kąbinuje z gaźnikiem na każdy cylinder, czyli cos a'la wielopunkt jak myślicie osiągnąć da sie te przynajmniej 115koni aby spalanie sie nie zwiekszylo :roll: :?:
a 1.8 5v ma 125koni przy spalaniu takiej samej ilości paliwa jak nie mniejszym :-|
ja kąbinuje z gaźnikiem na każdy cylinder, czyli cos a'la wielopunkt jak myślicie osiągnąć da sie te przynajmniej 115koni aby spalanie sie nie zwiekszylo :roll: :?:
graczsezonu, A co tu więcej mówić, wątpię że dysponujesz na tyle dużą walutą na to aby rzeźbić w tym silniku co masz, a nawet jeżeli się mylę to jest to absolutnie bez sensu, bo jak to mówią z g...a bata nie ukręcisz, a ten silnik nie jest za bardzo rozwojowy, tanie modyfikacje i akcesoria nie dają żadnych rezultatów, a te które zwiększają moc i moment są drogie, lepiej zmienić auto na mocniejsze, kłopotów mniej i pewnie taniej.
1.8 20V, czyli jak by nie patrzeć o 3 zawory na cylinder więcej, inna sprawa że jest elektroniczny wielopunktowy wtrysk, a sama konstrukcja jest sporo nowocześniejsza, czy uda się uzyskać moc jakiej oczekujesz nie powiem bo nie wiem, ale spalanie na pewno się nie zmniejszy, wręcz przeciwnie ulegnie wzrostowi, poza tym kto Ci ustawi 4 gaźniki tak aby to poprawnie chodziło :?:Dziki pisze:edno co mnie irytuje przy moim 1.8 czemu to autko ma tylko 90 koni
a 1.8 5v ma 125koni przy spalaniu takiej samej ilości paliwa jak nie mniejszym :-|
ja kąbinuje z gaźnikiem na każdy cylinder, czyli cos a'la wielopunkt jak myślicie osiągnąć da sie te przynajmniej 115koni aby spalanie sie nie zwiekszylo :roll: :?:
Da się zrobić wszystko, jeżeli ma się sporą wiedzę i umiejętności, gruby portfel także jest wskazany, można robić wszystko samemu, ale zakup części, przygotowanie silnika pod turbo to i tak spory wydatek, i właśnie dla tego wiele osób nosi się z zamiarem przekładki lub zaturbiania silnika, a zrobiło kilku.wujo1 pisze:a ja się podepnę pod temat mam małe głupie pytanie jak powiedzmy 1.8s na pełnym wtrysku to da się jakąś turbinę dołożyć .
Założenie układu zasilania od 1.9SD do np 1.8 JN....bardzo pomaga.....każdy się dziwił jak 1.8 JN objeżdża 2.0 8v w coupe czy b4 z 1Z z podkręconą pompą.....ja pomiarów z hamowni nie mam ale stojąc na kresce z audikami co mają tak samo 90 koni to różnica jest duża....i mówię tu o autach bez gazu itp czyli tak samo jak u mnie.A spalanie bp mam taki same jak wcześniej....ale tak autko pomodzone na 100% przyjechało z Niemiec ponad 2 lata temu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 gru 2008, 23:55
ja mam b3 z 90 km i przebieg kolo 450tys, i wciaz jezdzi, mam problem z tlumikiem, ale to inna bajka.
pali malo, na trasie dosc wystarczajco zbiera sie od 110-140, z kompletem ludzi i bagazu.
jak sie pojezdzi w trasie 130-140 kilka dni, a pozniej zacznie sie jezdzic normalnie czyli okolice 100, zauwaza sie ze spalanie drastycznie jest mniejsze.
najlepsze jest to ze jadac 100, czy 140 w trasie, to do pracy dojezdzalem w tym samym czasie. pozdro.
pali malo, na trasie dosc wystarczajco zbiera sie od 110-140, z kompletem ludzi i bagazu.
jak sie pojezdzi w trasie 130-140 kilka dni, a pozniej zacznie sie jezdzic normalnie czyli okolice 100, zauwaza sie ze spalanie drastycznie jest mniejsze.
najlepsze jest to ze jadac 100, czy 140 w trasie, to do pracy dojezdzalem w tym samym czasie. pozdro.