Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8] Modyfikacje - zwiekszanie mocy

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
graczsezonu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 23 mar 2009, 13:24
Lokalizacja: łódzkie

[b3 1.8] Modyfikacje - zwiekszanie mocy

Post autor: graczsezonu » 23 mar 2009, 16:33

witam mam pytanie i prosbe ,jak wiekrzyc moc w mojej audi'cy jest to 90r. 1.8s w benzynie ,jeśli ktoś wie bardzo bym prosił o odpowiedz .z gory dzieki
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 14:58 przez graczsezonu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 23 mar 2009, 18:23

Jaki masz rodzaj zasilania?? gaźnik czy k jetronic?

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 23 mar 2009, 21:50

jedno co mnie irytuje przy moim 1.8 czemu to autko ma tylko 90 koni :-?
a 1.8 5v ma 125koni przy spalaniu takiej samej ilości paliwa jak nie mniejszym :-|
ja kąbinuje z gaźnikiem na każdy cylinder, czyli cos a'la wielopunkt jak myślicie osiągnąć da sie te przynajmniej 115koni aby spalanie sie nie zwiekszylo :roll: :?:

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 23 mar 2009, 22:01

a ja się podepnę pod temat mam małe głupie pytanie jak powiedzmy 1.8s na pełnym wtrysku to da się jakąś turbinę dołożyć . po to żeby podczas wyprzedzania lub itp lepiej się zbierała :-> :oops:

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 23 mar 2009, 23:49

graczsezonu, A co tu więcej mówić, wątpię że dysponujesz na tyle dużą walutą na to aby rzeźbić w tym silniku co masz, a nawet jeżeli się mylę to jest to absolutnie bez sensu, bo jak to mówią z g...a bata nie ukręcisz, a ten silnik nie jest za bardzo rozwojowy, tanie modyfikacje i akcesoria nie dają żadnych rezultatów, a te które zwiększają moc i moment są drogie, lepiej zmienić auto na mocniejsze, kłopotów mniej i pewnie taniej.
Dziki pisze:edno co mnie irytuje przy moim 1.8 czemu to autko ma tylko 90 koni :-?
a 1.8 5v ma 125koni przy spalaniu takiej samej ilości paliwa jak nie mniejszym :-|
ja kąbinuje z gaźnikiem na każdy cylinder, czyli cos a'la wielopunkt jak myślicie osiągnąć da sie te przynajmniej 115koni aby spalanie sie nie zwiekszylo :roll: :?:
1.8 20V, czyli jak by nie patrzeć o 3 zawory na cylinder więcej, inna sprawa że jest elektroniczny wielopunktowy wtrysk, a sama konstrukcja jest sporo nowocześniejsza, czy uda się uzyskać moc jakiej oczekujesz nie powiem bo nie wiem, ale spalanie na pewno się nie zmniejszy, wręcz przeciwnie ulegnie wzrostowi, poza tym kto Ci ustawi 4 gaźniki tak aby to poprawnie chodziło :?:
wujo1 pisze:a ja się podepnę pod temat mam małe głupie pytanie jak powiedzmy 1.8s na pełnym wtrysku to da się jakąś turbinę dołożyć .
Da się zrobić wszystko, jeżeli ma się sporą wiedzę i umiejętności, gruby portfel także jest wskazany, można robić wszystko samemu, ale zakup części, przygotowanie silnika pod turbo to i tak spory wydatek, i właśnie dla tego wiele osób nosi się z zamiarem przekładki lub zaturbiania silnika, a zrobiło kilku.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 24 mar 2009, 13:16

Założenie układu zasilania od 1.9SD do np 1.8 JN....bardzo pomaga.....każdy się dziwił jak 1.8 JN objeżdża 2.0 8v w coupe czy b4 z 1Z z podkręconą pompą.....ja pomiarów z hamowni nie mam ale stojąc na kresce z audikami co mają tak samo 90 koni to różnica jest duża....i mówię tu o autach bez gazu itp czyli tak samo jak u mnie.A spalanie bp mam taki same jak wcześniej....ale tak autko pomodzone na 100% przyjechało z Niemiec ponad 2 lata temu.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 24 mar 2009, 15:14

Dziki pisze:1.8 5v ma 125koni przy spalaniu takiej samej ilości paliwa jak nie mniejszym
ten silnik na bank nie pali mniej a wręcz przeciwnie, wiem bo miałem 1.8s 90km i palił bardzo mało jak na swoją pojemność :lol: może i mało te 90km ale zobacz sobie jak długowieczne są te silniki...

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 24 mar 2009, 19:13

Mi na ke-jecie pali po mieście średnio 8\9 litrów do 14 jak deptam.....po trasie do 7 też idzie spasc ale nie przekraczając 110 km\h :P wiem to nie ten dział ale popieram wypowiedz powyżej że 1.8 jest oszczedne bo buda w b3 lekka jest

nazwanynie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 21 gru 2008, 23:55

Post autor: nazwanynie » 11 kwie 2009, 10:57

ja mam b3 z 90 km i przebieg kolo 450tys, i wciaz jezdzi, mam problem z tlumikiem, ale to inna bajka.

pali malo, na trasie dosc wystarczajco zbiera sie od 110-140, z kompletem ludzi i bagazu.
jak sie pojezdzi w trasie 130-140 kilka dni, a pozniej zacznie sie jezdzic normalnie czyli okolice 100, zauwaza sie ze spalanie drastycznie jest mniejsze.

najlepsze jest to ze jadac 100, czy 140 w trasie, to do pracy dojezdzalem w tym samym czasie. pozdro.

Wolf b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:24

Post autor: Wolf b4 » 01 lip 2009, 20:46

Witam wszystkich kolega posiada silnik 1.8 s 90km i tak sie zastanawiamy czy mozna wsadzic do niego osprzet z 1.8 E 115km.Czy jest to opłacalne i możliwe i co bedzie potrzebne do takiej przeróbki

Awatar użytkownika
gmitek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 11 mar 2008, 16:21
Lokalizacja: Sabaudia

Post autor: gmitek » 02 lip 2009, 18:41

jak masz na pełnym wtrysku to mozna zrobić taki bajer, tylko to trudne jest żeby ten wtryskiwacz rozruchowy też dawał paliwo, ostatnio mechanik stary mi mówił coś o tym i że przez to auto ma lepsze odejście troche o sam tak robił u siebie , chyba w NG silniku, nie pamietam dokładnie

Wolf b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:24

Post autor: Wolf b4 » 02 lip 2009, 22:13

1.8 s to chyba monowtrysk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl