[Audi 80 B4] Avant 1.9TDI by Mak777 :)
[Audi 80 B4] Avant 1.9TDI by Mak777 :)
Witka
Marka: Audi
Model: 80 B4 Avant - wersja SE
Kolor: Czarny-grafit
Silnik: 1Z
Moc: 90 KM @ 122KM 273NM
Pojemność: 1900 cm³
W skrócie opis modelu i wyposażenia:
- rok produkcji 1993
- elektrycznie otwierane szyby
- szyberdach elektryczny
- kubełkowe fotele
- poduszka powietrzna
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- komplet 15" felg aluminiowych - oryginalne Audi
Wprowadzone modyfikacje:
Silnik:
Zmiana kawałka dolotu, wstawienie blow-off'a sterowanego elektronicznie (by Evolution), wycięcie kata, kalibracja pompy, zmiana programu komputera - virusik (by Evolution) - na tym etapie shamowane 122KM i 273NM. Dalej wstawione większe wtryski.
Układ wydechowy:
Wycięty katalizator
Zawieszenie:
Gwintowane KW Variant 2 - z regulacją twardości (mega rarytas do Audi)
Wnętrze:
Wyczyszczone Na razie brak zmian.
Wygląd:
Gleba i koło
Audio:
Standartowe
Felgi:
Azev A - 17"x8j
Opony:
Fulda Carat Accelero i Uniroyal Rainsport
215/40/17
Plany
- są, zarówno stylizacja zewnętrzna - kierunek - pełne RS2
- jak i dalej w moc, w tej chwili założone większe wtryski, wszystko w trakcie strojenia, na dniach skończymy z Jackiem - Evolution, wszystko robić, wtedy będzie shamowany i wykres wrzucę
A teraz słów kilka...
Mój nowy nabytek:
Audi 80 B4 Avant 1.9TDI - silnik 1Z seryjnie 90KM. W tej chwili 122KM i 272NM - virus by Jacek "Evolution" Jakimów
Brakuje mu w środku w zasadzie tylko klimy, no ale i bez tego da się żyć
Na dzień dobry, tydzień po zakupie dostał ładniejsze kółka (kupiony na seryjnych alu Audi) - Azev A - 17"x8j. 3dni po kołach, przyszedł gwincik - KW Variant 2 z regulacją twardości (do tej audi dostać jakikolwiek gwint graniczy z cudem - a ten to już w ogóle) .
2tygodnie temu został obrobiony program komputera. Udało się wyciągnąć na seryjnych manelach 122KM i 272NM-to był etap 1. W tej chwili dołożone zostały wtryski - wszystko w trakcie strojenia - to będzie etap 2. Etap 3ci poczeka prawdopodobnie do zimy lub wiosny - ze względu na kasę.
A tak to po krótce wyglądało
Zabawki:
Seria:
Gwincik i jego doczyszczanie:
Po założeniu gwintu - gwint ustawiony 1/4 od dołu:
No i tuż przed tuningowiskiem - przód na sam dół, tył 1/6 od dołu (da się niżej przód - można wyciągnąć sprężynę pomocniczą, ale na razie do tych kół jest git):
Efekt końcowy na tym etapie prac (fotki z wypadu do Skalnego Miasta ):
Wykresik mocy po 1szym etapie zmian w silniku:
EDIT 2009-07-11
Wtryski AFN i korekta programu - odjęcie koksu i zarazem zmniejszenie mgły za autem Jest jeszcze spory zapas dolania go Ale teraz potrzebny jest już FMIC A to dopiero w sierpniu - teraz czas na zasłużone wakacje
Oto efekty:
EDIT 2009-08-13
Kilka fotek po ostatnich zmianach (na pierwszym foto kumpel z którym rzeźbiłem wydech)
Pierwsze spasowanie:
Efekt końcowy
Pupa na nowym kole (16"x7.5j i 16"x9j - docelowo wszystkie mają być 9j)
Marka: Audi
Model: 80 B4 Avant - wersja SE
Kolor: Czarny-grafit
Silnik: 1Z
Moc: 90 KM @ 122KM 273NM
Pojemność: 1900 cm³
W skrócie opis modelu i wyposażenia:
- rok produkcji 1993
- elektrycznie otwierane szyby
- szyberdach elektryczny
- kubełkowe fotele
- poduszka powietrzna
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- komplet 15" felg aluminiowych - oryginalne Audi
Wprowadzone modyfikacje:
Silnik:
Zmiana kawałka dolotu, wstawienie blow-off'a sterowanego elektronicznie (by Evolution), wycięcie kata, kalibracja pompy, zmiana programu komputera - virusik (by Evolution) - na tym etapie shamowane 122KM i 273NM. Dalej wstawione większe wtryski.
Układ wydechowy:
Wycięty katalizator
Zawieszenie:
Gwintowane KW Variant 2 - z regulacją twardości (mega rarytas do Audi)
Wnętrze:
Wyczyszczone Na razie brak zmian.
Wygląd:
Gleba i koło
Audio:
Standartowe
Felgi:
Azev A - 17"x8j
Opony:
Fulda Carat Accelero i Uniroyal Rainsport
215/40/17
Plany
- są, zarówno stylizacja zewnętrzna - kierunek - pełne RS2
- jak i dalej w moc, w tej chwili założone większe wtryski, wszystko w trakcie strojenia, na dniach skończymy z Jackiem - Evolution, wszystko robić, wtedy będzie shamowany i wykres wrzucę
A teraz słów kilka...
Mój nowy nabytek:
Audi 80 B4 Avant 1.9TDI - silnik 1Z seryjnie 90KM. W tej chwili 122KM i 272NM - virus by Jacek "Evolution" Jakimów
Brakuje mu w środku w zasadzie tylko klimy, no ale i bez tego da się żyć
Na dzień dobry, tydzień po zakupie dostał ładniejsze kółka (kupiony na seryjnych alu Audi) - Azev A - 17"x8j. 3dni po kołach, przyszedł gwincik - KW Variant 2 z regulacją twardości (do tej audi dostać jakikolwiek gwint graniczy z cudem - a ten to już w ogóle) .
2tygodnie temu został obrobiony program komputera. Udało się wyciągnąć na seryjnych manelach 122KM i 272NM-to był etap 1. W tej chwili dołożone zostały wtryski - wszystko w trakcie strojenia - to będzie etap 2. Etap 3ci poczeka prawdopodobnie do zimy lub wiosny - ze względu na kasę.
A tak to po krótce wyglądało
Zabawki:
Seria:
Gwincik i jego doczyszczanie:
Po założeniu gwintu - gwint ustawiony 1/4 od dołu:
No i tuż przed tuningowiskiem - przód na sam dół, tył 1/6 od dołu (da się niżej przód - można wyciągnąć sprężynę pomocniczą, ale na razie do tych kół jest git):
Efekt końcowy na tym etapie prac (fotki z wypadu do Skalnego Miasta ):
Wykresik mocy po 1szym etapie zmian w silniku:
EDIT 2009-07-11
Wtryski AFN i korekta programu - odjęcie koksu i zarazem zmniejszenie mgły za autem Jest jeszcze spory zapas dolania go Ale teraz potrzebny jest już FMIC A to dopiero w sierpniu - teraz czas na zasłużone wakacje
Oto efekty:
EDIT 2009-08-13
Kilka fotek po ostatnich zmianach (na pierwszym foto kumpel z którym rzeźbiłem wydech)
Pierwsze spasowanie:
Efekt końcowy
Pupa na nowym kole (16"x7.5j i 16"x9j - docelowo wszystkie mają być 9j)
Ostatnio zmieniony 13 sie 2009, 13:32 przez mak777, łącznie zmieniany 2 razy.
- Wilczek174
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 mar 2007, 22:59
- Lokalizacja: Lublin-Piaski
Ta moc jest na standartowym setupie Bez zmian mechanicznych - no pompa jest minimalnie cofnięta.
Turbo dmucha o ile dobrze pamiętam 1.2Bara w tej chwili.
Po zawias jechałem do ziomka do Warszawy (jestem z Wrocławia) - prosto z niemiec przyjechał
Co do gleby - jeżdżę tak na co dzień po dziurawym Wrocławiu Gwint przód na samym dole - tył jakiś 1cm od samego dołu. Ustawione na razie na najmiększe - ze względu na to że koła się chowają w nadkolach i jest choć namiastka komfortu - choć przy gumie 215/40/17 i tak jest jak jest - ale ja to kocham
Wczoraj nocą przyszły większe wtryski (od AFN'a na razie). Czuć że przybyło troszkę mocy. Ale jeszcze nie jest wystrojone wszystko - teraz kurzy za mną - no ale to normalne.
Będzie na dniach korekta softu i hamowanie po obróbkach. No i przyszły tydzień, jak wszystko się uda będzie przelot z kwasiaka, 2,5" albo 3" - na razie jeszcze jestem w trakcie przemyśliwywania
Wszystko zrobione praktycznie w ciągu miesiąca od zakupu auta... Jestem spłukany, zapożyczony i... Przeszczęśliwy
Są dalsze plany, teraz dokończyć etap 2 modyfikacji silnika, w zimie/po zimie zacząć etap trzeci, na który potrzebuję już większą kasę, bo zmiany będą większe...
No i rezanie zewnętrzne - ale każdy wie ile kosztują fanty od RS2
Turbo dmucha o ile dobrze pamiętam 1.2Bara w tej chwili.
Po zawias jechałem do ziomka do Warszawy (jestem z Wrocławia) - prosto z niemiec przyjechał
Co do gleby - jeżdżę tak na co dzień po dziurawym Wrocławiu Gwint przód na samym dole - tył jakiś 1cm od samego dołu. Ustawione na razie na najmiększe - ze względu na to że koła się chowają w nadkolach i jest choć namiastka komfortu - choć przy gumie 215/40/17 i tak jest jak jest - ale ja to kocham
Wczoraj nocą przyszły większe wtryski (od AFN'a na razie). Czuć że przybyło troszkę mocy. Ale jeszcze nie jest wystrojone wszystko - teraz kurzy za mną - no ale to normalne.
Będzie na dniach korekta softu i hamowanie po obróbkach. No i przyszły tydzień, jak wszystko się uda będzie przelot z kwasiaka, 2,5" albo 3" - na razie jeszcze jestem w trakcie przemyśliwywania
Wszystko zrobione praktycznie w ciągu miesiąca od zakupu auta... Jestem spłukany, zapożyczony i... Przeszczęśliwy
Są dalsze plany, teraz dokończyć etap 2 modyfikacji silnika, w zimie/po zimie zacząć etap trzeci, na który potrzebuję już większą kasę, bo zmiany będą większe...
No i rezanie zewnętrzne - ale każdy wie ile kosztują fanty od RS2
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
- rajdowiec86
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 mar 2008, 20:53
- Lokalizacja: Kamienna góra