[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG
Witam, posiadam B4 z silnikiem 1Z i interfejs pod usb.. podłączyłem i w polskim vagu oczytałem błędy airbaga - wysoczyły 2 błędy. Jak je usunąć? Chodzi o świecącą się kontrolke poduszki która powinna gasnąć bo kilku sekundach, a gaśnie po kilku minutach. Jak usunąć te błędy, żeby kontrolka działała poprawnie i vag nie pokazywał błędów?
I jeszcze jedna sprawa: w polskim vagu z airbagiem połączyło się bez problemów natomiast nie mam dostępu do innych kategorii, nie ma połączenia i naliczają sie próby aż w końcu wyskakuje komunikat Brak połączenia. Jak połączyć się z tymi podzespołami?
I jeszcze jedna sprawa: w polskim vagu z airbagiem połączyło się bez problemów natomiast nie mam dostępu do innych kategorii, nie ma połączenia i naliczają sie próby aż w końcu wyskakuje komunikat Brak połączenia. Jak połączyć się z tymi podzespołami?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
no ja dzisiaj zamówiłem sobie przejście z obd 2 na obd 1. Mój kolega ma obd2 i potrzebowaliśmy tylko przejścia na obd1. Ja mam na kompie vag 409-1 ale nie wiem czy zadziała, mój mechanik do którego zawsze daje samochód czegoś tam nie mam i nie umie przeczytać błędów, wogóle nie umie się skomunikować z komputerem, wkurzam się bo samochód mi pali 8,4 l na 100 km, a to tylko 90 konny diesel
[ Dodano: 2009-07-22, 07:14 ]
które dokładnie linie trzeba podłączyć, bo do końca tego nie rozumię
[ Dodano: 2009-07-22, 14:32 ]
panowie dzisiaj mi przyszedł vag na usb, podłanczam do samochodu i wywala jakiś błąd, a sterowniki są niby dobrze zainstalowane, chętnie podjechał bym do kogoś z okolic śląska, kto mam podobny sprzęt żeby mi pokazał jak to się podłancza
[ Dodano: 2009-07-22, 07:14 ]
Skuciok pisze:Jest problem z połączeniem się ze sterownikiem silnika 1Z za pomocą Viaken'owego interfejsu VAG na USB.
tu możliwe rozwiązanie problemu:Skuciok:
jakiego masz vaga? jeśli od Viaken'a i jest na USB >>taki<<
no to podejrzewam że nie będziesz się nim w stanie połączyć z dieslem, po prostu to nie działa, diesle w audi mają zdaje się sterowniki bosha i one nie gadają z vagami na usb, trzeba będzie zakupić takiego co gada, i jest to zdaje się wersja na Com'a, musisz się osobiście dopytać o takiego vaga którym dasz rade się połączyć z dieslem.
jeśli to nie to co pisze to sprawdź czy masz dobrze poinstalowane sterowniki, sprawdź w oprogramowaniu opcje czy dobrym comem się łączysz, sprawdź w managerze urządzeń na którym porcie zainstalował ci się vag, więcej mi do głowy nie przychodzi
Adi202:
Viaken robi bardzo dobre interfejsy i ten z Twojego linku powinien działać bez problemu chyba, że jak już stwierdziłeś jest źle zainstalowany. Co do sterowników silnika w Audi, to wszystkie są produkowane przez Bosch'a i nie stanowi to czy jest to diesel czy benzyna.
Obecnie używam interfejs pod com z pojedyńczą linią K i działa mi bez problemu, ale fejsem na USB też nawiązałem komunikację. Trzeba tylko w adapterze OBD2/OBD1 połączyć linię K z L.
pzdr
Skuciok:jak to zrobić?Adi202 pisze: Trzeba tylko w adapterze OBD2/OBD1 połączyć linię K z L.
temu piszę o dieslu bo próbowałem podpiąć 1Z-ta z B4 (1,9 TDI 90 PS) i fejsem na usb i się nie udało (oprogramowanie vag 3.11.2), każdą benzynę bez problemu. Łącząc linie k i l uda się połączyć ze sterownikiem 1Z-ta?
Adi202:Dokładnie tak. W moim fejsie są dwie linie, a i tak są zwarte ze sobą.Skuciok pisze: Łącząc linie k i l uda się połączyć ze sterownikiem 1Z-ta?
pozdrawiam
które dokładnie linie trzeba podłączyć, bo do końca tego nie rozumię
[ Dodano: 2009-07-22, 14:32 ]
panowie dzisiaj mi przyszedł vag na usb, podłanczam do samochodu i wywala jakiś błąd, a sterowniki są niby dobrze zainstalowane, chętnie podjechał bym do kogoś z okolic śląska, kto mam podobny sprzęt żeby mi pokazał jak to się podłancza
- majeczek78
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 mar 2009, 15:26
[2,0 ABK LPG] Diagnostyka sondy lambda VAG COMem
Witam wszystkich. Proszę znawców tematu o info dotyczące diagnozy sondy lambda przy pomocy programu VAG COM. Chodzi mi o info wszelkie na ten temat.
z góry dziekuje.
z góry dziekuje.
panowie mam problem..
chce zrobic log dynamiczny grupa 000.. ale przy wcisnieciu gazu wywala mi error w Vag-Comie że grupa niedostepna.. GROUP 000 NOT AVAILABLE... tak powinno być czy nie?
PRzeprowadzac dalej log czy po tym bledzie to juz nic nie da??
Mysle ze może to mieć związek z błędem o kodzie 00519 jaki wykryło.. jest to czujnik ciśnienia w dolocie G71, myślicie że to może być przyczyną ?
chce zrobic log dynamiczny grupa 000.. ale przy wcisnieciu gazu wywala mi error w Vag-Comie że grupa niedostepna.. GROUP 000 NOT AVAILABLE... tak powinno być czy nie?
PRzeprowadzac dalej log czy po tym bledzie to juz nic nie da??
Mysle ze może to mieć związek z błędem o kodzie 00519 jaki wykryło.. jest to czujnik ciśnienia w dolocie G71, myślicie że to może być przyczyną ?
czujnik ci prawdopodobnie gada że za wysokie ciśnienie doładowania na wszelki wypadek sprawdż wężykixjaoex pisze:panowie mam problem..
chce zrobic log dynamiczny grupa 000.. ale przy wcisnieciu gazu wywala mi error w Vag-Comie że grupa niedostepna.. GROUP 000 NOT AVAILABLE... tak powinno być czy nie?
PRzeprowadzac dalej log czy po tym bledzie to juz nic nie da??
Mysle ze może to mieć związek z błędem o kodzie 00519 jaki wykryło.. jest to czujnik ciśnienia w dolocie G71, myślicie że to może być przyczyną ?