[80 1,8s B+G 90KM] Problem ze strzałami
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
[80 1,8s B+G 90KM] Problem ze strzałami
Witam!
Od wczoraj mam problem ze swoim skarbem,wygląda to tak:
Jak mam zmienie bieg np z 1 na 2 i mam obroty w granicach 1000-2000 to samochod szarpie i potrafi strzelic przez filtr powietrza,poprostu dzieje sie to gdy sa niskie obrotyi przycisne wiecej gazu. Ale wczesnij wogole tego nie mialem nie wiem czego to moze byc wina na pierwszy rzut oka nic nie widac. Jutro jeszcze sprawdze czy to tylko na gazie czy na benzynie tez i jak ustawiony jest zaplon chociarz mowie dzieje sie to od 2 dni .
Pozdrawiam i czekam na jakies uwagi
PS.Dodam ze jest to zwykły gaznik
Od wczoraj mam problem ze swoim skarbem,wygląda to tak:
Jak mam zmienie bieg np z 1 na 2 i mam obroty w granicach 1000-2000 to samochod szarpie i potrafi strzelic przez filtr powietrza,poprostu dzieje sie to gdy sa niskie obrotyi przycisne wiecej gazu. Ale wczesnij wogole tego nie mialem nie wiem czego to moze byc wina na pierwszy rzut oka nic nie widac. Jutro jeszcze sprawdze czy to tylko na gazie czy na benzynie tez i jak ustawiony jest zaplon chociarz mowie dzieje sie to od 2 dni .
Pozdrawiam i czekam na jakies uwagi
PS.Dodam ze jest to zwykły gaznik
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
Skoro na benzynie nie strzela w ogóle, to zapewne wina leży po stronie instalacji LPG.
A strzały są na pewno przez filtr powietrza?
A nie w tłumik?
Czy wolne obroty na LPG są stabilne?
Czy auto normalnie się na LPG rozpędza (ma moc)?
Moim zdaniem to wina złego składu mieszanki. Przyczyną może być uszkodzony parownik (np. pęknięta membrana). Można to łatwo sprawdzić (ostrożnie) otwierając go.
A strzały są na pewno przez filtr powietrza?
A nie w tłumik?
Czy wolne obroty na LPG są stabilne?
Czy auto normalnie się na LPG rozpędza (ma moc)?
Moim zdaniem to wina złego składu mieszanki. Przyczyną może być uszkodzony parownik (np. pęknięta membrana). Można to łatwo sprawdzić (ostrożnie) otwierając go.
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
Duży problem z wybychami
Witam!
Mam taki sam problem ale mi jeszcze do tego tak strzela, że zatrzaskuje mi się taka okrągła metalowa zapadka u góry na obudowie filtra na co zachodzi ta guma. I dopóki tego nie wyciągnę to samochód nie zapali. To się stało już wcześniej że mi tak wybuchło na środku drogi musiałem go holować, teraz się robi coraz częściej.
Wymieniłem filtr, świece i przewodu i jest to samo nie wiem co mam robić od czego zacząć.
Pomocy!
Mam taki sam problem ale mi jeszcze do tego tak strzela, że zatrzaskuje mi się taka okrągła metalowa zapadka u góry na obudowie filtra na co zachodzi ta guma. I dopóki tego nie wyciągnę to samochód nie zapali. To się stało już wcześniej że mi tak wybuchło na środku drogi musiałem go holować, teraz się robi coraz częściej.
Wymieniłem filtr, świece i przewodu i jest to samo nie wiem co mam robić od czego zacząć.
Pomocy!
Ostatnio zmieniony 09 lip 2009, 15:37 przez kriss1988, łącznie zmieniany 3 razy.
Dalej ten sam problem
Witam!
Z tym rozrządem to może być problem bo sam robiłem ale założyłem go chyba dobrze bo na mocy nic nie stracił a jak by był przestawiony to by nie miał siły ruszyć tak miałem przy oplu astrze 1,7TD.
Moim zdaniem to TA Cała Kopułka i tam może coś być przepalonego.
Tylko nie wiem czy jak to kupie to sam zdołam założyć. Ale chyba tam nie ma nic bardzo trudnego przecież to stary silnik 2,0.
A i to tylko na Gazie bo na benzynie jako tako chodzi ale obroty skakają od 1000-2000 cały czas.
[ Dodano: 2009-07-18, 17:05 ]
Pomocy!!!!
Dzisiaj kupiłem nową Kopułkę i Palec i po założeniu samochód za nic na świecie nie chce zapalić. Założyłem od nowa stare i pali za pierwszym ale i tak nadal są WYBUCHY !!!
Pomocy nie wiem co robić!!!!
[ Dodano: 2009-10-03, 09:22 ]
Witam!
Zrobiłem autko, a wszystko zależało od Aparatu Zapłonowego, wymieniłem na inny i wszystko gra!!!
Z tym rozrządem to może być problem bo sam robiłem ale założyłem go chyba dobrze bo na mocy nic nie stracił a jak by był przestawiony to by nie miał siły ruszyć tak miałem przy oplu astrze 1,7TD.
Moim zdaniem to TA Cała Kopułka i tam może coś być przepalonego.
Tylko nie wiem czy jak to kupie to sam zdołam założyć. Ale chyba tam nie ma nic bardzo trudnego przecież to stary silnik 2,0.
A i to tylko na Gazie bo na benzynie jako tako chodzi ale obroty skakają od 1000-2000 cały czas.
[ Dodano: 2009-07-18, 17:05 ]
Pomocy!!!!
Dzisiaj kupiłem nową Kopułkę i Palec i po założeniu samochód za nic na świecie nie chce zapalić. Założyłem od nowa stare i pali za pierwszym ale i tak nadal są WYBUCHY !!!
Pomocy nie wiem co robić!!!!
[ Dodano: 2009-10-03, 09:22 ]
Witam!
Zrobiłem autko, a wszystko zależało od Aparatu Zapłonowego, wymieniłem na inny i wszystko gra!!!