Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] sekwencja vs IIgen +ewentualny blos

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 08 lip 2009, 17:47

7a 2.3L 20V na elektronicznym wtrysku (170 kuców). Jeszcze pytanie audi coupe b3 czy b4
ludzie zazwyczaj rozpoznają je po maskach bo są inne. w b3 nie wychodziła żadna 2L na elektryce ani też 2.3 a jak już coś wychodziło to jest bardzo rzadkie bo nie słyszałem.

W b4 już wychodziły na elektryce ABK/ABT lub silniki 2,8 i 2,6 (oznaczenia to bodajże ABC i AAH) jak coś znowu pomieszałem to proszę mnie poprawić :-P


A teraz do rzeczy za 7tyś zł b4 nie kupisz , b3 tak ale będzie ci ciężko bo za ładną trzeba dać 9 tyś lub mieć farta. A wszytkie te tanie z allegro to trupy (wiem bo jeździłem za b3 w copue) ale w b3 pozostaje ci mechaniczny wtrysk czyli albo bardzo droga sekwencja albo blos.

Co do blosa jest on nielegalny i nie oparty na elektronice ale po prostu robi sie to tak że wkłada się atrape silniczka krokowego wybebeszonego w środku. Jest to tak samo nielegalne jak wycinanie katalizatora (a robi to 90% ludzi) BO Kata nowy kosztuje 1000zł a auto 5 tyś :-P . Ja mam blosa i sobie chwale właśnie za brak elektroniki która by go tylko zwalniała. Choć jest legalny blos z elektronika tyle że on już tak fajnie nie działa.

I teraz powiem krutko za 7tyś raczej zdrowej B4 w copue nie kupisz

Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 09 lip 2009, 23:20

kolego jeśli już kupisz ABK to wkładaj sekwencje - ja też zawsze szukałem oszczędności, tu stówka mniej, tam stówka mniej, a potem 3 stowki na nową przepływke i stówka na rozerwany układ dolotowy...tak to się teraz porobiło że (przynajmniej u mnie w Świdnicy w dolnośląskim) sekwencja do 4 -cylindrowca to wydatek od 2200zł a zwykła 2gen lub blos to 1900zł...a na sekwencji lejesz i absolutnie o nic sie nie martwisz, że strzeli albo nei strzeli, a i spadku mocy praktycznie się nie odczuwa. JA po założeniu sekwencji ESGI na gazie i na benzynie do licznikowych 205 sie rozpedzam. Spalanie gazu niewiele wieksze. Jesli naprawde marnie z kasą stoisz to wkładaj blosa..mialem blosa w bmw E30 R6 i dawał radę. A o przepisy sie nie martw...jak gazownik kumaty to pusci na sztuke jakies kabelki pod maską które idą do nikąd...i że to niby ta elektronika od blosa ;)

pozdrawiam

arturo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 cze 2008, 11:22
Lokalizacja: kaczorów

Post autor: arturo » 10 lip 2009, 01:09

Krisss a gdzie zakładałeś swoją instalacje,na jakim warsztacie w Swidnicy .podaj namiar bo sam mam zamiar założyć.

Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 10 lip 2009, 08:08

Ja miałem o tyle dobrze, że mój brat instaluje od paru ładnyc latek instalacje gazowe. To jest "AUTO BRC SYSTEM" na ul. Składowej, 58-100 Świdnica. Sporo ludzi ze Świdnicy uważa ich za najlepszy zakład w okolicy, a świadczy o tym chociażby to że mają klientów z Kłodzka, z Jeleniej góry, z Wałbrzycha czasem itd. :)

akagi80b4

Post autor: akagi80b4 » 10 lip 2009, 09:28


WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 lip 2009, 09:46

Ciekawy materiał ale co do wynikó wpomiaró wto wydaje mi sie ze nie sa miarodajne, strata mocy rzedu 35% to katastrofa, albo zle dobrany mikser do tego silnika lub źle wyregulowana instalacja. Z moich doświadczeń ( pisałem prace inż. na temat LPG) podczas prób zwykły mikser zabierał średnio od 10-18% max przy sekwencji spadek mocy wynosił około 2-3%.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 10 lip 2009, 10:04

według tego artykułu ja zakladalem blosa- bardzo dobry , strzał n a blosie jest prawie nie możliwy, a z moich obserwacji wynika ze nawet jakby byl to poleci w blosa nie w przeplywke

arturo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 cze 2008, 11:22
Lokalizacja: kaczorów

Post autor: arturo » 10 lip 2009, 12:45

Krisss ta instalka esgi jakie ma wtryskiwacze bo jak zakładać to coś w miare trwałego. Jeśli możesz podaj mi na jakich jest częściach i rzeczywisty koszt założenia.

Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 12 lip 2009, 00:02

nie powiem Ci neistety dokładnie, bo ... bo nei wiem o_O - napiszę Ci t oco mam na fakturze...wiem tylko że to nie jest w 100% esgi bo któryś element od wtrysku jest marki brc...a t oco na fakturze to tak:
parownik -ESGI
wlew paliwa - BRC
urządzenie wtrysku gazu - Omvl dream XXI-DL
system wtrysku lub kontroli Lambda - ESGI 2
poza tym co powyzej nei mam żadnych danych co do dysz wtrysków, czasów, do ilu KW parownik, itd...zamontowali, potem jakieś pol godziny jezdził gazownik z laptopem i podejrzewam że zbierał mape i potem wyskoczyłem z kasy i do dziś ciesze sie bezproblemową jazdą na gazie :) <ok> P.S. zauważyłem ostatnio, że instalka ta przełącza w okolicach 5 tys obr na benzyne... a pali w cyklu mieszanym 11 litrów:)

kotton
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 26 maja 2009, 00:18

Post autor: kotton » 13 lip 2009, 02:40

w innym watku przeczytalem ze sposobem za zgazowanie silnikow z mechanicznym wtryskiem jest wymiana wtryskow na sterowane elektronicznie oraz zastosowanie blosa zamiast miksera przy instalacji 2gen.. i tutaj moje pytanie - ile to kosztuje? czy po takim zabiegu nie mozna po prostu zalozyc sekwencji? pytam juz bardziej z ciekawosci... juz nie chodzi mi o oszczednosci na samym montazu (tylko w eksploatacji), bo IIgen+blos nie sa duzo tansze od IVgen (choc cen IIIgen nie znam).. chodzi o to ze nie koniecznie trafi mi sie silnik abk. i IIgen z blosem jawi sie tu byc wlasnie jedyna alternatywa. jak pisalem nie kupuje auta na rok, wiec to czy zwroci mi sie instalacja po 10 czy 16 miesiacach nie ma juz tak duzego znaczenia

ps. jak jest z tymi instalacjami IIIgen? czy rzeczywiscie tak trudno to zalozyc? pytam, bo jeszcze nie tak dawno malo kto sie bral za blossy (a jak juz to sam wlasnorecznie), a teraz juz ludziska na tym jezdza jakis czas i jeszcze polecaja zaklady gdzie mozna to kupic, zrobic i wyregulowac...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl