Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Pytanie odnosie kontrolki rezerwy paliwa.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 18 kwie 2009, 18:55

rczopik2 pisze:Jest może jakaś osoba by doradzić w naprawie wskażnika paliwa i temp. silnika w liczniku? Nie chodzi o audi ale o vw polo. Po wyłączeniu zapłonu wskazówki te nie wracają na zero, czyli temp. wskazuje 70st.C nawet jak silnik zimny nie uruchomiony, podnosi się w czasie nagrzewania silnika i zawyża. Wskażnik paliwa jak się mu podoba na ok 1/2 ,2/3 zbiornika. Cały czas tak jest jak zapłon nie włączony.
Po włączeniu minimalnie się podnosi lub opadnie.
który rok i które zegary ?
jeśli to nowe polo z nowymi zegarami to VAG COM
grupa 17 Instruments i bodajrze w nastawach podstawowym masz test wykonawczy

sprawdzanie poszczególnych wskaznikow w liczniku
predkosciomierz kontrolki, wskazniki temp i paliwa ogólnie wszystko
powinno wyjść co nie tak

swoją drogą w tychze zegarach tez powinien byc stabilizator który pasowało by sprawdzić. ewentualnie styki nie łączą od wskazników paliwa i temp

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 20 kwie 2009, 11:32

Rok 2001 przejsciówka okrągłe tuby zegary. Obrazek

Sądzisz że można już w tym modelu to vagiem wyregulować.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 20 kwie 2009, 21:32

rczopik2 pisze:Sądzisz że można już w tym modelu to vagiem wyregulować.
tak te zegary powinny sie kominukować z VAGiem

nie pamietam dokladnie procedury. jutro napisze co i jak. Jutro bede rzezbil jakis licznik i musze recznie przez VAG i grupe 17 kasować inspekcje bo inaczej nie można :roll:

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 21 kwie 2009, 09:16

Solskier pisze:
misiek_gda pisze:interesujace ale prosil bym wiecej info umnie wlasnie jest rezerwa prawie ze krytyczna po wskaznikiem mam pokretlo ale nie raaguje na nic
Jeśli nie masz AC to nie masz kontrolki rezerwy, jeśli masz AC to możesz skorygować "ilość paliwa" za pomocą potencjometru. Foto poniżej.

[url=http://images30.fotosik.pl/312/12b7e7d2921d52e6m.jpg]Obrazek[/URL]

a co w momencie gry ma sie tylko AC i przy polowie zbiornika na zakretach pojawia sie dzwiek i kontrolka rezerwy ??? potencjometerka niezdedy nie posiadam :(((

Awatar użytkownika
killer0123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
Lokalizacja: Białystok

Post autor: killer0123 » 21 kwie 2009, 19:48

A o tym juz było kiedyś na foum w AC z boku są takie małe mikro przełączniki
i tam na nich zapewne masz ustaione diesel bo masz diesla.
Jeżeli ustawisz pozycje benzyna to nie będziesz miał z tym problemów. rezerwa będzie działać jak trzeba.
Pisał chyba o tym Solskier o ile dobrze pamiętam.

Awatar użytkownika
basu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 06 sty 2008, 13:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: basu » 13 lip 2009, 13:12

Kupiłem kiedyś od jednego z kolegów z forum AC rzekomo od r4/r5. Zapala mi się kontrolka od oleju kiedy spadają obroty silnika lub kiedy długo nie odpalam silnika po włączeniu zapłonu. początkowo myślałem że powodem jest "bańka" 1.8/0-5bar zamiast 0,3/0-5bar (taka powinna być w 3A) Oczywiście bańkę podmieniłem z odpowiednim czujnikiem (1,8bar). Po pewnym czasie znalazłem bańkę 0,3/0-5 i znów zamieniłem czujniki już tak jak powinno być wg ETKA. Jednak to nic nie pomogło. Wiecie może jaki sygnał podaje poprawnie działający czujnik?? chciałbym podłączyć taki na stałe, bo denerwuje mnie ciągłe piszczenie.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 13 lip 2009, 13:31

basu pisze:Kupiłem kiedyś od jednego z kolegów z forum AC rzekomo od r4/r5. Zapala mi się kontrolka od oleju kiedy spadają obroty silnika lub kiedy długo nie odpalam silnika po włączeniu zapłonu. początkowo myślałem że powodem jest "bańka" 1.8/0-5bar zamiast 0,3/0-5bar (taka powinna być w 3A) Oczywiście bańkę podmieniłem z odpowiednim czujnikiem (1,8bar). Po pewnym czasie znalazłem bańkę 0,3/0-5 i znów zamieniłem czujniki już tak jak powinno być wg ETKA. Jednak to nic nie pomogło. Wiecie może jaki sygnał podaje poprawnie działający czujnik?? chciałbym podłączyć taki na stałe, bo denerwuje mnie ciągłe piszczenie.
na 99,9% kupiłeś moduł AC pochodzący z silnika V6.
tzw dynamiczna kontrola ciśnienia oleju.
wpisz w ETCE numer Vag z tego AC i zobacz czy wyskoczy moduł samokontroli przeznaczony do V6. Jeśli to jest z V6 to nie ma chyba możliwości przerobienia pod r4/r5

Niepamietam ale chyba Cobra pisał o przeróbce modułu AC r4/r5 do V6
ale w drugą stronę chyba się nie da.

Awatar użytkownika
basu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 06 sty 2008, 13:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: basu » 15 lip 2009, 07:55

sprawdzałem numer zaraz po zakupie, ale w ETCE nie było części o takim numerze. Może pan Tomasz P. z Krosna się by wypowiedział w temacie i określił czy to z V6 czy z r4/r5 - w końcu najlepiej wie co mi sprzedawał...


19.07.2009

Byłem niedawno u jednego z kolegów z forum, ale niestety AC który miał na sprzedaż się zacinał i nie robił pełnego testu. Przynajmniej dowiedziałem się, że mojego AC nie ma w ETCE bo numer, który wpisywałem to numer obudowy do AC, a numer AC powinien być na nalepce, która doktur zerwał przed sprzedażą (zapewne po to żebym nie mógł sprawdzić czy to z V6)... Teraz nie mam wątpliwości co do tego skąd pochodzi mój AC... Fajnie być oszukiwanym przez kolegów z forum... No ale cóż... pozostaje nadal szukać sprawnego r4/r5 w rozsądnej cenie...

pico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 26 lut 2008, 22:48

Post autor: pico » 01 sie 2009, 10:59

Mam pytanie dotyczące pomiaru ilości paliwa.Zrobiłem sobie mały komputerek na atmega8 i lcd -temperatura płynu ,zewnętrzną i wewnętrzną i pomiar ładowania.Chciałbym dodać jeszcze stan paliwa.
Orientuje się może ktoś czy stan paliwa jest mierzony poprzez rezystancję napięcie czy może działa jak amperomierz.A jescze lepiej gdyby były znane wartości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl