Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] zmiana silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
baracuda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 03 maja 2007, 19:22

[80 B4 2.0 ABT] zmiana silnika

Post autor: baracuda » 03 maja 2007, 19:26

Witam,

Mam audi z 92 roku. Chciałbym się dowiedzieć jaki silnik z innego typu mozna włozyć do mojej niuni :) prosze nie proponować zmiany samochod€ bo to niemożliwe, przyzwyczaiłem się do swojego aytka i nie chce go zmieniać :) sami wiecie jak to jest :) Tak więc proszę o informacje co nowszego można włożyć do audicy ????

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 maja 2007, 20:31

zależ jaką kasą dysponujesz silników wiele td czy benzyna ja zmieniłem 1.8 RU na 1.6 TD TANIO ,EKONOMICZNI 5,5 NO, DYNAMICZNI po modach będzie 90 KM tak na początek

Ajron

Post autor: Ajron » 03 maja 2007, 20:47

Vision pisze:zależ jaką kasą dysponujesz silników wiele td czy benzyna ja zmieniłem 1.8 RU na 1.6 TD TANIO ,EKONOMICZNI 5,5 NO, DYNAMICZNI po modach będzie 90 KM tak na początek
Duzo miałeś zabawy z tą przekładką ? Mozesz opisać co dokładnie przerzuciłeś oprócz silnika i jakie sa koszta takiej przekładki?

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Re: [80 B4 2.0 ABT] zmiana silnika

Post autor: cobra » 03 maja 2007, 20:57

baracuda pisze:Witam,

Mam audi z 92 roku. Chciałbym się dowiedzieć jaki silnik z innego typu mozna włozyć do mojej niuni :) prosze nie proponować zmiany samochod€ bo to niemożliwe, przyzwyczaiłem się do swojego aytka i nie chce go zmieniać :) sami wiecie jak to jest :) Tak więc proszę o informacje co nowszego można włożyć do audicy ????
pogadaj z FranoF1 :mrgreen: to jest nasz chłopak od swapów :mrgreen: (1,8T)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 maja 2007, 21:13

post taki jest ile jak

[ Dodano: 2007-05-03, 21:17 ]
na 3 stronie zamiana 2.0 na 1.6 D jak coś więcej to pytaj

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 04 maja 2007, 14:52

ja proponuje 1.9 tdi ale to sporo kasy wychodzi i sporo roboty (pewnie nie wiecej jak 1.6 td)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 04 maja 2007, 16:41

wszystko zależy od budżetu...ja wolałem zlecić to firmie, ponieważ nie miałem czasu i wystarczającej wiedzy na przeprowadzenie takiego swapu :-)
CINEK dobrze radzi, ale koszta pewnie Cie przerosną (wyższe niż wartość samochodu)... taniej wyjdzie Cie przekładka na silnik wolnossąsy np 2,6 lub 2,8 :-)

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 04 maja 2007, 16:55

przy zmianie silnika z bezyny na diesla trzeba sie liczyc z roznymi niespodziewanymi komplikacjami ($$), np dzis dostalem tel od goscia ktory przeklada mi skrzynie taka jak ma byc (dieslowska - do tej pory jezdzilem ze skrzynia od bezyny 2.3 przy 1.9 tdi), ze polosie nie pasuja.... no i teraz musze kupic 2 polosie z przegubami wewnetrznymi od tdi (moze w 300 sie zamknie) i przerabiac je zeby pasowaly do mnie (kolejna kasa)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 04 maja 2007, 17:01

ClNEK pisze:przy zmianie silnika z bezyny na diesla trzeba sie liczyc z roznymi niespodziewanymi komplikacjami ($$), np dzis dostalem tel od goscia ktory przeklada mi skrzynie taka jak ma byc (dieslowska - do tej pory jezdzilem ze skrzynia od bezyny 2.3 przy 1.9 tdi), ze polosie nie pasuja.... no i teraz musze kupic 2 polosie z przegubami wewnetrznymi od tdi (moze w 300 sie zamknie) i przerabiac je zeby pasowaly do mnie (kolejna kasa)
heh teraz będziesz mógł poszaleć na autostradzie :lol:
warto się zastanowić dwa razy na swapem...nie daj boże, zrobisz swapa na turbodoładowanego i zacznie się coś sypac...u mnie poszła przepływka po tygodniu jazdy(koszt nówki Bosch 400-500zł) :-?

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 04 maja 2007, 17:05

ja juz drugie tyle wpakowalem w swoj swap co za auto dalem tyle ze ja podnosilem swoja moc o 2x tyle co seria i stad wiekszosc kosztow, do tego mi po odbiorze auta jakis czas padla pompa wtryskowa od ch... ropy, koszt 1200 zl. teraz czekam keidy np przeklywpa padnie jak u FranoF1 ehhehe tylko ze wtedy to ja calkiem wywale razem ze stozkiem i mi jakis tam swoj patent wsadza razem z psuzka na zwykly filtr

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 04 maja 2007, 17:47

każdy robi jak uważa ja preferuje wolnossące TD koszta napraw itd. nie porównywalne z TDI .W TD można robić mody do 81 kw tylko z głową

[ Dodano: 2007-05-04, 17:54 ]
ClNEK pisze:ja proponuje 1.9 tdi ale to sporo kasy wychodzi i sporo roboty (pewnie nie wiecej jak 1.6 td)
jak to rozumieć że 1.9 TDI da się założyć w tych samych kosztach co 1.6 TD

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 04 maja 2007, 18:21

nie wiem wsumie co to jest TD ale wydaje mi sie ze koszt samej przekladki z bezyny na diesla jest taki sam (instalacja, łapy, skrzynia, zegary itp itd) choc kazda z tych czesci jest pewnie troche tansza do 1.6 choc mi bardziej chodzilo o sama robocizne

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 04 maja 2007, 18:35

i tu mylisz się jedyne co musiałem to koło zamachowe z sprzęgłem bo audi ma hydrauliczne a pasiek linka

[ Dodano: 2007-05-04, 18:37 ]
i tu mylisz się jedyne co musiałem to koło zamachowe z sprzęgłem bo audi ma hydrauliczne a pasiek linka oraz rozrusznik

[ Dodano: 2007-05-04, 18:38 ]
i tu mylisz się jedyne co musiałem to koło zamachowe z sprzęgłem bo audi ma hydrauliczne a pasiek linka oraz rozrusznik

[ Dodano: 2007-05-04, 18:44 ]
robocizna to moja praca nie wiem jak ją szacować znam się na tym i owym

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga