[B3\All] Podkład Antykorozyjny-stosowanie
[B3\All] Podkład Antykorozyjny-stosowanie
Witam;
Jako że remont blacharki ma się u mnie ku końcowi, chodzi mi po głowie myśl, aby zastosować jakiś podkład antykorozyjny. Wyczytałem że są one na bazie żywic epoksydowych(czyli pewnie tworzą jakąś powłokę podobną do tych którymi smaruje się maty szklane-tzw siateczki).
I teraz pytanie czy to coś daje i czy na to muszę położyć zwykły podkład wypełniający pod lakier?
Tu przykład: http://www.allegro.pl/item681884334_nov ... 1_6_l.html
Jeśli to jest coś warte-to jaką ilość muszę położyć i ile warstw?
Pozdrawiam i czekam na opinie fachowców.
Kamil.
Jako że remont blacharki ma się u mnie ku końcowi, chodzi mi po głowie myśl, aby zastosować jakiś podkład antykorozyjny. Wyczytałem że są one na bazie żywic epoksydowych(czyli pewnie tworzą jakąś powłokę podobną do tych którymi smaruje się maty szklane-tzw siateczki).
I teraz pytanie czy to coś daje i czy na to muszę położyć zwykły podkład wypełniający pod lakier?
Tu przykład: http://www.allegro.pl/item681884334_nov ... 1_6_l.html
Jeśli to jest coś warte-to jaką ilość muszę położyć i ile warstw?
Pozdrawiam i czekam na opinie fachowców.
Kamil.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
W tym wypadku nie ma to najmniejszego sensu.swiety82 pisze: czy na stary podkład i szpachlowaną powierzchnię można to położyć.
Jeżeli w tych miejscach będzie nakładana szpachlówka, to w żadnym wypadku. Tego typu podkładem możesz sobie pokryć jakieś mało widoczne miejsca, których nie zamierzasz lakierować (gdzieś pod zderzakiem, na progu itp.), a chcesz to pokryć np: masą kauczukową (tzw: barankiem). Z resztą zostaw takie rzeczy lakiernikowi, on najlepiej będzie wiedział w jaki sposób to zabezpieczyć.swiety82 pisze:Mam kilka miejsc przejechanych do gołej balachy-głównie tam
W tym cały szkopuł
Autko chcę zrobić sam-jedynie przy pryskaniu kolega-lakiernik pomoże. Zresztą i tak robię cały czas pod jego okiem.
W takim wypadku podkład antykorozyjny sobie odpuszczam, mysle jeszcze nad zabezpieczeniem nadkoli przy podwoziu. Gdzieś czytałem o jakimś patencie jednego klubowicza-lepik z olejem mineralnym-ale boję się że lepik na mrozie popęka...
Autko chcę zrobić sam-jedynie przy pryskaniu kolega-lakiernik pomoże. Zresztą i tak robię cały czas pod jego okiem.
W takim wypadku podkład antykorozyjny sobie odpuszczam, mysle jeszcze nad zabezpieczeniem nadkoli przy podwoziu. Gdzieś czytałem o jakimś patencie jednego klubowicza-lepik z olejem mineralnym-ale boję się że lepik na mrozie popęka...
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Hmm...może to było dobre za czasów PRL-u, jak niczego nie było, ale nie dziś.swiety82 pisze:lepik z olejem mineralnym
Do tego celu, mogę Ci polecić takie coś (TEROTEX-SUPER 3000) http://www.henkel.pl/plp/content_data/P ... 990827.pdf Używam tego na co dzień, jest bardzo dobre.swiety82 pisze:mysle jeszcze nad zabezpieczeniem nadkoli przy podwoziu.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Szczerze powiedziawszy, to cena tego produktu nigdy mnie nie interesowała, po prostu ma to być ale masz tu coś na ten temat http://www.loctite-kleje.pl/index.jsp?u ... mka=glownaskoti pisze:jaka cena tej przyjemności
Używam tego do odtwarzania fabrycznego zabezpieczenia naprawianych blacharsko elementów karoserii, takich jak np: podłogi, wewnętrzne strony nadkoli i progów itp. Nigdy dotąd nie pokrywałem tym preparatem jakiś większych powierzchni, więc nie powiem Ci jakie to wydajne jest, ale trochę tego idzie.skoti pisze:i jak z wydajnością
skoti pisze:można tym całe auto zewnątrz opierniczyć?
Nie rozumiem :roll: chcesz tego użyć jako podkładu pod lakier?