[B4 80 2.0 ABK LPG] - przymulony silnik
[B4 80 2.0 ABK LPG] - przymulony silnik
Witam
Tak jak w temacie pytam o rade na to co zrobic z moim przymulonym silnikiem.
Mianowicie zauwazylem od jakiegos czasu to zamulenie na zimnym silniku i lekko nagrzanym, po prostu daje mu gaz a on sie dlawi nie moze sie zebrac na luzie. Jak sie nagrzeje to rwie i wkreca sie dobrze. Poza tym tego problemu nie ma na gazie i nie wiem od czego zaczac i gdzie szukac rozwiazania.
Dodam ze przy lekkim dodawaniu gazu wkreca sie dobrze ale jak mu tak depne to sie dlawi i nie moze sie zebrac, prosze o rade
Tak jak w temacie pytam o rade na to co zrobic z moim przymulonym silnikiem.
Mianowicie zauwazylem od jakiegos czasu to zamulenie na zimnym silniku i lekko nagrzanym, po prostu daje mu gaz a on sie dlawi nie moze sie zebrac na luzie. Jak sie nagrzeje to rwie i wkreca sie dobrze. Poza tym tego problemu nie ma na gazie i nie wiem od czego zaczac i gdzie szukac rozwiazania.
Dodam ze przy lekkim dodawaniu gazu wkreca sie dobrze ale jak mu tak depne to sie dlawi i nie moze sie zebrac, prosze o rade
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice
Re: [B4 80 2.0 ABK LPG] - przymulony silnik
Witam.Dodam ze przy lekkim dodawaniu gazu wkreca sie dobrze ale jak mu tak depne to sie dlawi i nie moze sie zebrac
U mnie pomogla wymiana kabli zapłonowych, świec, kopułki i palca (był też robiony remont głowicy), po wymianie tych częsci silnik sie juz nie dławi po pełnym dodaniu gazu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice
Zmień filtr a jeśli to nie pomoże to może być to również wina źle dobranej dawki. Jeśli chodzi o przewody to którejś nocki albo w jakimś ciemnym pomieszczeniu otwórz sobie maskę i sprawdź czy ci iskry skaczą(taka niebieska poświata przy fajkach przewodów). Jeśli tak to przewody bezwzględnie do wymiany. Palec i kopułkę można wymienić bo nie są drogie(i mówię tu o Beru).
OK dzieki koledzy za RADY
zaczne o filtra i zobacze co sie bedzie dzialo i na pewno Was poinformuje o efektach
[ Dodano: 2009-09-20, 12:52 ]
Ok wiec Panowie jestem aktualnie po wymianie filtra paliwa na nowy i niestety nie ma poprawy w pracy silnika.
Kiedy dodaje delikatnie gazu to auto sie wkreca ale niestety jak dodam bardzo mocno (na zimnym silniku) to sie dlawi (mozna powiedziec ze zalewa) w efekcie dochodzi do strzalu z rury albo takie delikatne puchniecie slychac spod maski ;/
Nie wiem co robic hmm bo na gazie jest ok na rozgrzanym jak i na zimnym natomiast z benzyna jest tylko dobrze na rozgrzanym silniku
Co mam jeszcze wymienic ? lub co jeszcze sprawdzic ?
[ Dodano: 2009-10-17, 19:09 ]
Witam
Nie wiem czy to ma jakis związek ale przymulenie zniklo i juz jest ok
Problemem i powodem zamulenia auta moglo byc to iz jezdze na gazie wiec ilosc paliwa w baku ktore posiadalem byla zawsze mala i wahala sie w granicach rezerwy.
Pewnego razu zatankowalem 12 litrow benzyny, potem gazu do pelna i pojechalem do Poznania. Na drugi dzien odpalilem auto na benzynie i silnikczek smigal jak nowy, jezdzilem tu i tam na benzynie i jest ok. Wniosek nasuwa sie jeden a mianowicie:
- mala ilosc paliwa w baku powoduje niewydolnosc pompy paliwa i tzw. mulenie auta,
- szybko wietrzejace oktany z paliwa,
poza tym leje teraz po 10 litrow i za kazdym razem jak paliwo dochodzi mi do rezerwy odczowam powtorne mulenie silnika, po zatankowaniu paliwa auto odzywa
To byloby na tyle, pozdrawiam
zaczne o filtra i zobacze co sie bedzie dzialo i na pewno Was poinformuje o efektach
[ Dodano: 2009-09-20, 12:52 ]
Ok wiec Panowie jestem aktualnie po wymianie filtra paliwa na nowy i niestety nie ma poprawy w pracy silnika.
Kiedy dodaje delikatnie gazu to auto sie wkreca ale niestety jak dodam bardzo mocno (na zimnym silniku) to sie dlawi (mozna powiedziec ze zalewa) w efekcie dochodzi do strzalu z rury albo takie delikatne puchniecie slychac spod maski ;/
Nie wiem co robic hmm bo na gazie jest ok na rozgrzanym jak i na zimnym natomiast z benzyna jest tylko dobrze na rozgrzanym silniku
Co mam jeszcze wymienic ? lub co jeszcze sprawdzic ?
[ Dodano: 2009-10-17, 19:09 ]
Witam
Nie wiem czy to ma jakis związek ale przymulenie zniklo i juz jest ok
Problemem i powodem zamulenia auta moglo byc to iz jezdze na gazie wiec ilosc paliwa w baku ktore posiadalem byla zawsze mala i wahala sie w granicach rezerwy.
Pewnego razu zatankowalem 12 litrow benzyny, potem gazu do pelna i pojechalem do Poznania. Na drugi dzien odpalilem auto na benzynie i silnikczek smigal jak nowy, jezdzilem tu i tam na benzynie i jest ok. Wniosek nasuwa sie jeden a mianowicie:
- mala ilosc paliwa w baku powoduje niewydolnosc pompy paliwa i tzw. mulenie auta,
- szybko wietrzejace oktany z paliwa,
poza tym leje teraz po 10 litrow i za kazdym razem jak paliwo dochodzi mi do rezerwy odczowam powtorne mulenie silnika, po zatankowaniu paliwa auto odzywa
To byloby na tyle, pozdrawiam