cytat :Kolego sprawdź czy kabel od lambdy jest cały i czy sonda jest sprawna.
Koledzy jestem posiadaczem audi b3 z 91 roku i moja audiola takze czasem na rozgrzanym silniku przerywa ale nie caly czas . Nie wiem czy to nie ten kabelek od sondy lambda, lub wina pompy ale pompe sprawdze dosc szybko i samemu natomiast pojecia nie mam gdzie znajduje sie sonda lambda i o jaki kabelek chodzi, bardzo prosilbym o jakies namiary gdzie moge znaleźc te sondy przy silniku lub jkaies foto pokazowe.
Z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich forumowiczow.
[B3 1.8S] przerywa w czasie jazdy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 kwie 2008, 21:28
Panowie sorka za odgrzewanie kotleta ale mam rozwiązanie naszego problemu...
Niech każdy z Was tych co mają gaźniki w swoich niuniach (a PMowcy zwłaszcza) zdejmie osłone filtru powietrza (patelnie) i dokladnie sprawdzi gumową podstawe gaźnika czy nie ma pęknięć lub luzów na śrubach.... najlepiej każdą jedną śrubkę dokręcić (wszystko 10)
Ja tak wczoraj poczyniłem... i co?
:shock: auto jak nowe z fabryki..... silnik przestał telepotać, pracuje cichuteńko bez kompletnie zadnych przerwan no i ustały szarpania!
jak dla mnie to szok na całego.....
mam nadzieje ze moje sugestie w czyms pomoga...
Niech każdy z Was tych co mają gaźniki w swoich niuniach (a PMowcy zwłaszcza) zdejmie osłone filtru powietrza (patelnie) i dokladnie sprawdzi gumową podstawe gaźnika czy nie ma pęknięć lub luzów na śrubach.... najlepiej każdą jedną śrubkę dokręcić (wszystko 10)
Ja tak wczoraj poczyniłem... i co?
:shock: auto jak nowe z fabryki..... silnik przestał telepotać, pracuje cichuteńko bez kompletnie zadnych przerwan no i ustały szarpania!
jak dla mnie to szok na całego.....
mam nadzieje ze moje sugestie w czyms pomoga...
No właśnie to może i ja się podepnę.
Otóż samochód podobnie jak dla was, mi szarpie.
Wymieniłem tak jak napisał wyżej Hawker Gumową podstawę gaźnika(stawiałem to na początku), wymieniłem układ WN(Kable,Kopułka,Palec) i świece też są nowe i nic, szarpie jak szarpał. Jedyną rzecz jaką udało mi się usunąć z czasem to mulenie w silniku. Mam taką myśl że może to sonda albo cewka. Dodam że pompa paliwowa jest 100% sprawna(sprawdzane u mechanika).
@Edit:
Jeszcze bym zapomniał że zapłon też mam ustawiony poprawnie.
@Edit:
Zapomniał bym jeszcze dodać że czujnik ssania i temp. też wymieniony.
Otóż samochód podobnie jak dla was, mi szarpie.
Wymieniłem tak jak napisał wyżej Hawker Gumową podstawę gaźnika(stawiałem to na początku), wymieniłem układ WN(Kable,Kopułka,Palec) i świece też są nowe i nic, szarpie jak szarpał. Jedyną rzecz jaką udało mi się usunąć z czasem to mulenie w silniku. Mam taką myśl że może to sonda albo cewka. Dodam że pompa paliwowa jest 100% sprawna(sprawdzane u mechanika).
@Edit:
Jeszcze bym zapomniał że zapłon też mam ustawiony poprawnie.
@Edit:
Zapomniał bym jeszcze dodać że czujnik ssania i temp. też wymieniony.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2009, 10:40 przez Spetsnaz, łącznie zmieniany 1 raz.
Koledzy przyczyn może być wiele ja miałem u siebie podobny problem czasami podczas jazdy gasła a po kilku minutach lub jeszcze zanim się zatrzymałem odpalała z powrotem. U mnie przyczyną okazała się czujnik Halla szwankuję on głównie na ciepłym silniku. długo nie mogłem znaleźć przyczyny bo generalnie moja niunia nie przestała jeździć aż do wymiany czujnika. Co do sondy lambda rożne opinie czasami nie ma ona większego znaczenia nie którzy myślą że jeszcze działa a tak naprawdę dawno jest popsuta i autko i tak dobrze jeździ.
Mam też podobny problem. Mam lpg, lecz przerywa tylko na paliwie. Ktoś mi pokazywał o co chodzi, i to jest chyba wtrysk pod filtrem powietrza bodajże. Widać tam taką małą brązową kosteczke i ponoć ona sie zalewa czy coś takiego i nie styka. Ponoć można to samemu wyczyścić lecz trzeba uważać aby śrubki nie wpadły w przepustnice.
Tak mi sie zdaję że to jest to.
Tak mi sie zdaję że to jest to.