[Audi 80 B3 JN] Najpiekniejsza -> sprzedała się :-/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 116
- Rejestracja: 07 cze 2009, 19:22
- Lokalizacja: Świecie n/W
Dzieki Panowie za komplementy i mile slowa! <ok>
Auto bylo zadbane, jest zadbane i bedzie zadbane. Howgh! 8-)
Glebki raczej nie bedzie, bo autkiem porusza sie szanowna malzonka z potomstwem, dlatego zawieszenie w serii chyba pozostanie.
Blenda z A90 jest bardzo kuszaca, nie powiem. Dupcia wtedy wyglada jak cukiereczek <ok> Jest tylko jedno ale... od razu widac, ze bylo cos kombinowane. A ja lubie serie i wlasnie seria cieszy me oko najbardziej. No, ale blenda z 90 ma cos w sobie, trzeba to przyznac. Zreszta tak samo jak listwy A90 z chromem, ale te trudniej przeszczepic.
W kazdym razie, na chwile obecna zmienilem jej swiece zaplonowe (na jedynie sluszne BUR6ET). Jeszcze kopulka i palec trzeba wymienic, bo sa juz mocno zuzyte. Poprzednie swiece tez chyba ladnych pare(dziesiat) tysi maja za soba bo elektroda srodkowa byla juz z lekka trojkatna 8-)
nowa swieca z gwintem zabezpieczonym smarem miedzianym
Zapraszam do komentarzy!
Auto bylo zadbane, jest zadbane i bedzie zadbane. Howgh! 8-)
Glebki raczej nie bedzie, bo autkiem porusza sie szanowna malzonka z potomstwem, dlatego zawieszenie w serii chyba pozostanie.
Blenda z A90 jest bardzo kuszaca, nie powiem. Dupcia wtedy wyglada jak cukiereczek <ok> Jest tylko jedno ale... od razu widac, ze bylo cos kombinowane. A ja lubie serie i wlasnie seria cieszy me oko najbardziej. No, ale blenda z 90 ma cos w sobie, trzeba to przyznac. Zreszta tak samo jak listwy A90 z chromem, ale te trudniej przeszczepic.
W kazdym razie, na chwile obecna zmienilem jej swiece zaplonowe (na jedynie sluszne BUR6ET). Jeszcze kopulka i palec trzeba wymienic, bo sa juz mocno zuzyte. Poprzednie swiece tez chyba ladnych pare(dziesiat) tysi maja za soba bo elektroda srodkowa byla juz z lekka trojkatna 8-)
nowa swieca z gwintem zabezpieczonym smarem miedzianym
Zapraszam do komentarzy!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
Niunia doczekala sie renowacji zaciskow. Zuzylem jedna "tarczke" druciana do wierkarki, butelke dynksu, troche zmywacza do hamulcow i "deko" farby I jest sreberko <ok>
Nie wiem na razie co zrobic z tylnymi bebnami. Czy tez na sreberko czy dyskrecja gora - i na czarno? Tak czy siak, tam tez trzeba wjechac z druciakiem bo troche ruda przegryza sie przez czerwone Takze najpierw odrudze a potem zobaczymy.
Nie wiem na razie co zrobic z tylnymi bebnami. Czy tez na sreberko czy dyskrecja gora - i na czarno? Tak czy siak, tam tez trzeba wjechac z druciakiem bo troche ruda przegryza sie przez czerwone Takze najpierw odrudze a potem zobaczymy.
Dzis rano odwiozlem Audi do mechanika.
Nie, nie dlatego, ze cos nawalilo - po prostu nadszedl dzien wymiany tych rzeczy, do ktorych mialem podejrzenie, ze moga byc juz wyeksploatowane, a ktorych nie moge zrobic samemu.
A konkretnie:
komplet napedu rozrzadu [Contitech + INA]
tlumik srodkowy + koncowy + komplet zawieszenia wydechu [Bosal + Polmostrow]
komplet hamulcy przod [ATE + Ferodo]
i przy okazji
paski klinowe osprzetu [Bosch]
serwis olejowy [Shell Helix Plus 10W40]
Moze ktos pomysli, ze to niemadre "pchac" ok. 20% wartosci rynkowej auta w niekonieczne naprawy, ale coz... ja nic nie poradze, ze moje auta musza byc w "perfekt Zustand" :mrgreen: <ok>
Nie, nie dlatego, ze cos nawalilo - po prostu nadszedl dzien wymiany tych rzeczy, do ktorych mialem podejrzenie, ze moga byc juz wyeksploatowane, a ktorych nie moge zrobic samemu.
A konkretnie:
komplet napedu rozrzadu [Contitech + INA]
tlumik srodkowy + koncowy + komplet zawieszenia wydechu [Bosal + Polmostrow]
komplet hamulcy przod [ATE + Ferodo]
i przy okazji
paski klinowe osprzetu [Bosch]
serwis olejowy [Shell Helix Plus 10W40]
Moze ktos pomysli, ze to niemadre "pchac" ok. 20% wartosci rynkowej auta w niekonieczne naprawy, ale coz... ja nic nie poradze, ze moje auta musza byc w "perfekt Zustand" :mrgreen: <ok>
Kolego każdego cieszy oko widok twojego auta, mnie też. Sam mam taką Audi 80 jak ty tylko, ze ja musiałem zainwestować trochę kasy aby wyglądało tak jak teraz wygląda. A co do kosztów to zapłaciłem za nią 3500 a włożyłem około 6000 zł (same części z firm Lemforder, Contitech, INA, REINZ, CASTROL, TEXACO, KNECHT,ATE) :mrgreen: ... Jednak robiłem to auto dla siebie i nie liczyłem sie z zadnymi kosztami.
Jeśli chcesz zostawić sobie to auto to nie patrz ile cie bedzie kosztowało utrzymanie auta w tak wzorowym stanie.
Co do blendy to podzielam twoje zdanie. Auto ma wyglądać jak w orginale. Kierunkowskazy przednie też bym zostawił. W sumie nie jestem wielbicielem białych kierunków i uważam ze orginał wygląda lepiej. Zreszta to nie poprawia osiągów auta.
Napisze jeszcze raz : Zostaw w orginale wygląda o wiele lepiej....
Jeśli chcesz zostawić sobie to auto to nie patrz ile cie bedzie kosztowało utrzymanie auta w tak wzorowym stanie.
Co do blendy to podzielam twoje zdanie. Auto ma wyglądać jak w orginale. Kierunkowskazy przednie też bym zostawił. W sumie nie jestem wielbicielem białych kierunków i uważam ze orginał wygląda lepiej. Zreszta to nie poprawia osiągów auta.
Napisze jeszcze raz : Zostaw w orginale wygląda o wiele lepiej....
[Audi 80 B3 JN] Przygotowania do zimy by Meguiars
W sumie nic wielkiego: zaden profesjonalny detailing, maszyny i drogie woski. Ot, drobne przygotowania do zimy
Pozna wiosna lakier byl wyczyszczony Meguiars Body Scrub (btw, szkoda, ze nie jest juz dostepny - bardzo dobry produkt) i co 2 miesiace woskowany Gold Classem. Teraz, korzystajac ze swietnej pogody zabezpieczylem lakier przed zima - jednak z powodow czasowych zabieg był bez glinki i cleanera Szkoda, bo lubie glinlkowac
Zakres prac byl wiec raczej ubogi :mrgreen:
1. Mycie szamponem Meguiars NXT,
2. Wosk Meguiars NXT2.0 w pascie,
3. Topping woskiem Meguiars #16 Professional Wax
Pare zdjątek:
Wieczorem, po spolerowaniu Meguiars #16 Professional Wax:
i nastepnego dnia w jesiennym sloneczku:
<ok>
Pozna wiosna lakier byl wyczyszczony Meguiars Body Scrub (btw, szkoda, ze nie jest juz dostepny - bardzo dobry produkt) i co 2 miesiace woskowany Gold Classem. Teraz, korzystajac ze swietnej pogody zabezpieczylem lakier przed zima - jednak z powodow czasowych zabieg był bez glinki i cleanera Szkoda, bo lubie glinlkowac
Zakres prac byl wiec raczej ubogi :mrgreen:
1. Mycie szamponem Meguiars NXT,
2. Wosk Meguiars NXT2.0 w pascie,
3. Topping woskiem Meguiars #16 Professional Wax
Pare zdjątek:
Wieczorem, po spolerowaniu Meguiars #16 Professional Wax:
i nastepnego dnia w jesiennym sloneczku:
<ok>
Audi do oddania w dobre ręce <osohozi>
Obecnie jezdze sluzbowka i na utrzymanie trzech aut pod domem po prostu nie moge sobie pozwolic. Dlatego zapadla decyzja o sprzedaży Audiczki. Troche zal, bo jest naprawde piekna, świetnie utrzymana i nie bylo mi dane się nią dlugo nacieszyć. A jest czym! <ok>
Audi bylo kupione od klubowicza (pozdrawiam!) a historia u poprzedniego wlasciciela jest opisana tutaj
Audi kupowałem jako drugie auto do domu z myślą, że co najmniej 2-3 lata będę jej używał. Dlatego po zakupie został założony markowy autoalarm z podłączeniem do centralnego zamka + zostały wymienione na nowe:
komplet rozrzadu [Contitech + INA]
tlumik srodkowy + koncowy + komplet zawieszenia wydechu [Bosal + Polmostrow]
komplet (tarcze i klocki) hamulcy przod [ATE + Ferodo]
cylinderki hamulców tył
akumulator
paski klinowe silnika [Bosch]
świece zapłonowe [NGK BUR6ET]
serwis olejowy [Shell Helix Plus 10W40]
Na wymienione części mam rachunki, takze nie ma tzw. lipy.
Po ww. wymianach Audi przejechało może 1,5 - 2 tysiące kilometrów.
Auto chcę sprzedać za 5500 zł - oczywiście cena do niewielkiej negocjacji. Wiem, że nie jest to mało, ale tak naprawdę to cena za jaką ten samochód kupiłem + część tego co w niego włożyłem po zakupie. Na alegro można znaleść B3 dużo taniej - pytanie tylko, czy koszt doprowadzenia jej do pewnego stanu tak naprawdę nie wyjdzie drożej.
Przegląd techniczny wykonany w pażdzierniku 2009, bez żadnych problemów.
Pare suchych danych auta:
Audi 80 [B3], 1990r.
Silnik 1800cm3, 8V, 90KM - bez LPG
Stan licznika: 159 000 km
- jasne, mięciutkie i piękne welurowe fotele z Audi 90 + zagłówki ramkowe
- fajne felgi 15 cali Dezent C
- procon-ten + belki wzmacniające w drzwiach
- centralny zamek z pilotem
- fabryczna, czarna roleta tylnej szyby
- szyberdach
- fabryczne oświetlenie wewnętrzne z podtrzymaniem + układ ściemniający
- antena radia zatopiona w tylnej szybie
- wspomaganie kierownicy
- obrotomierz
- 3-ci stop
Auto dbane kosmetykami Meguiars <ok>
Zdjęcia można obejrzeć w tym wątku, oraz w wątku poprzedniego właściciela. W razie potrzeby mogę zrobić i przesłać więcej zdjęć.
[center][/center]
Obecnie jezdze sluzbowka i na utrzymanie trzech aut pod domem po prostu nie moge sobie pozwolic. Dlatego zapadla decyzja o sprzedaży Audiczki. Troche zal, bo jest naprawde piekna, świetnie utrzymana i nie bylo mi dane się nią dlugo nacieszyć. A jest czym! <ok>
Audi bylo kupione od klubowicza (pozdrawiam!) a historia u poprzedniego wlasciciela jest opisana tutaj
Audi kupowałem jako drugie auto do domu z myślą, że co najmniej 2-3 lata będę jej używał. Dlatego po zakupie został założony markowy autoalarm z podłączeniem do centralnego zamka + zostały wymienione na nowe:
komplet rozrzadu [Contitech + INA]
tlumik srodkowy + koncowy + komplet zawieszenia wydechu [Bosal + Polmostrow]
komplet (tarcze i klocki) hamulcy przod [ATE + Ferodo]
cylinderki hamulców tył
akumulator
paski klinowe silnika [Bosch]
świece zapłonowe [NGK BUR6ET]
serwis olejowy [Shell Helix Plus 10W40]
Na wymienione części mam rachunki, takze nie ma tzw. lipy.
Po ww. wymianach Audi przejechało może 1,5 - 2 tysiące kilometrów.
Auto chcę sprzedać za 5500 zł - oczywiście cena do niewielkiej negocjacji. Wiem, że nie jest to mało, ale tak naprawdę to cena za jaką ten samochód kupiłem + część tego co w niego włożyłem po zakupie. Na alegro można znaleść B3 dużo taniej - pytanie tylko, czy koszt doprowadzenia jej do pewnego stanu tak naprawdę nie wyjdzie drożej.
Przegląd techniczny wykonany w pażdzierniku 2009, bez żadnych problemów.
Pare suchych danych auta:
Audi 80 [B3], 1990r.
Silnik 1800cm3, 8V, 90KM - bez LPG
Stan licznika: 159 000 km
- jasne, mięciutkie i piękne welurowe fotele z Audi 90 + zagłówki ramkowe
- fajne felgi 15 cali Dezent C
- procon-ten + belki wzmacniające w drzwiach
- centralny zamek z pilotem
- fabryczna, czarna roleta tylnej szyby
- szyberdach
- fabryczne oświetlenie wewnętrzne z podtrzymaniem + układ ściemniający
- antena radia zatopiona w tylnej szybie
- wspomaganie kierownicy
- obrotomierz
- 3-ci stop
Auto dbane kosmetykami Meguiars <ok>
Zdjęcia można obejrzeć w tym wątku, oraz w wątku poprzedniego właściciela. W razie potrzeby mogę zrobić i przesłać więcej zdjęć.
[center][/center]