- Stag- 300-8 Plus
- Wtryski Magic Jet
- Dwa reduktory Skorpion ST
- Butla w koło 82 litry
- Wlew w klapkę
- Filtry fazy lotnej Czaja FL-02
 
    
  
  
  
  
 
No i zaczął się montaż:
 
  
  
  
  
  
 Potem był dzień przerwy z braku głowy i sił do rezania:
 
 
Pod butlę został zrobiony mały stelaż żeby przypadkiem na naszych polskich drogach butla nie została za autkiem:
 
  
  
 
Wlewik w klapce obok wlewu PB:
 
  
  
  
  
 
Reduktory wylądowały w zderzaku, chociażby z braku miejsca pod maską:
 
  
  
 
Kolektorek oczywiście bezwzględnie demontowany do nawiertów i nowe uszczelki:
 
  
  
 
 
  
  
 
 
  
  
  
  
 
 
  
  
  
  
  
  
  
  Jak black style to black style:
 
  
 
Zasobnik podciśnienia musiał wylądować po drugiej stronie, z powodu reduktorów:
 
 Przy okazji zrezany został wydech i sonda:
 
 
 
  
 Sterownik znalazł się bezpośrednio nad sterownikiem silnika:
 
  
  
  
  
 
 
  
  
 
Kabelek od elektrozaworu i czujnika pełnego wskazania, wpuszczony pod tylną kanapę i do sterownika:
 
  
 
Na koniec wyszło to tak:
 
  
  
 
Do tego dwa filmiki:
Zaznaczam, że całą instalację od podstaw robiłem po raz pierwszy. Resztę także zapraszam do dyskusji.
Jak narazie instalka sprawuje się bez zarzutów, jak już poukładają się reduktory to wrzucę screany z ustawień.
 
							







 
  i do tego w najczęściej "pranym" miejscu.Ale w komorze faktycznie nie ma miejsca.Czasem można wykonać "rzezbe" i przemieścić aku(w bagażnik),zbiornik na płyn do spryskiwaczy i znalezć miejsce.Ale w tym przypadku chyba faktycznie nie miałeś wyboru.Może w przyszłości jakiś dedykowany dolot i wtedy zostanie trochę miejsca po seryjnej obudowie filtra.
 i do tego w najczęściej "pranym" miejscu.Ale w komorze faktycznie nie ma miejsca.Czasem można wykonać "rzezbe" i przemieścić aku(w bagażnik),zbiornik na płyn do spryskiwaczy i znalezć miejsce.Ale w tym przypadku chyba faktycznie nie miałeś wyboru.Może w przyszłości jakiś dedykowany dolot i wtedy zostanie trochę miejsca po seryjnej obudowie filtra.









 
