Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1Z]- problem ze spalaniem oleju

ODPOWIEDZ
Kris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 06 mar 2007, 10:31

[B4 1.9TDI 1Z]- problem ze spalaniem oleju

Post autor: Kris » 06 mar 2007, 10:41

Witam wszystkich klubowiczów!!!
Mam problem bo mój silniczek bierze olej. Nie kopci na niebiesko, więc to raczej nie są pierścienie. Byłem na analizatorze spalin i też było oki. Zadymienie na wysokich obrotach pokazywało 0,21 a dla diesla jest chyba do 2,5. Troszeczke cieknie mi turbina, ale silnik ma moc i na wysokich odbotach nie kopci. Gdyby była walnięta turbina to olej byłby w filtrze powietrza, a ten znowu jest suchy. Nieznaczy wyciek oleju jest zaraz za wyjściem z turbinki. Moze ktoś rozwikłać mi ten problem?

Pozdrawiam i czekam na miłe wieści;)

[ Dodano: 2007-03-07, 14:27 ]
Kris pisze:Witam wszystkich klubowiczów!!!
Mam problem bo mój silniczek bierze olej. Nie kopci na niebiesko, więc to raczej nie są pierścienie. Byłem na analizatorze spalin i też było oki. Zadymienie na wysokich obrotach pokazywało 0,21 a dla diesla jest chyba do 2,5. Troszeczke cieknie mi turbina, ale silnik ma moc i na wysokich odbotach nie kopci. Gdyby była walnięta turbina to olej byłby w filtrze powietrza, a ten znowu jest suchy. Nieznaczy wyciek oleju jest zaraz za wyjściem z turbinki. Moze ktoś rozwikłać mi ten problem?

Pozdrawiam i czekam na miłe wieści;)
Kurcze nikt nie miał takiego problemu??
Ostatnio zmieniony 06 mar 2007, 16:29 przez Kris, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dejf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 12 sty 2007, 18:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: dejf » 10 mar 2007, 17:35

Duzo tracisz tego oleju? Jesli Ci turbinka cieknie to mozesz ja rozkrecic i uszczelnic silikonem ja tak zrobilem tzn. mechanik mi zrobil i juz nic nie cieknie. Poza tym jak troche Ci spali to sie nie martw, zwlaszcza pewnie ze masz juz ponad 200tkm. ;-)
ASZ+ niedługo z gtb2260vk

Kris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 06 mar 2007, 10:31

Post autor: Kris » 10 mar 2007, 19:22

w tym problem że na 1000 km moze to być nawet i litr oleju

Kris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 06 mar 2007, 10:31

Post autor: Kris » 13 mar 2007, 19:58

kurcze ale ja nie wiem od czego zacząć. Wydaje mi się ze pierścienie są ok. Może te gumki na zaworach ale żeby je wymienić to trzeba zdjąć głowice. Dymić mi nie dymi a olej bierze.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 13 mar 2007, 20:02

Jeżeli chcesz zmienić uszczelniacze trzonków zaworow to wcale nie musisz odkręcać głowicy od bloku.

Kris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 06 mar 2007, 10:31

Post autor: Kris » 15 mar 2007, 10:12

a zawory nie powpadają do cylindra?
jak ta wymiana przebiega?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 29 kwie 2007, 17:57

podpierasz tłokiem zawory i tyle łatwizna :lol:

Kris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 06 mar 2007, 10:31

Post autor: Kris » 05 maja 2007, 11:19

kurna Panowie wymieniłem olej na MOBIL DIESEL i jak ręką odjął nie bierze mi oleju:)BYć może klient od krórego go kupiłem jeżdził na jakimś badziewiu lub też przesadził z kilometrami bez wymiany.
Dzięki za posty!!! POZDRAWIAM!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga