Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9 AFN] Cyrk z płynem chłodniczym-co to może być ?

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 maja 2009, 16:37

Post autor: eneron » 21 lip 2009, 17:27

Głowica idzie najpierw na spr. szczelności... jeśłi bedzie głowica trafiona to da się jąjakoś nie wiem, pospawać czy coś w tym stylu? Czy tylko nowa (używana z allegro) ???

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 22 lip 2009, 11:12

Spawają ludzie głowice jeżeli jest pęknięta w dostępnym miejscu, jeżeli natomiast pęknie w mało dostępnym miejscu to tylko zakup Cię ratuje. :-/

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 23 lip 2009, 08:18

Niki20 pisze:Spawają ludzie głowice jeżeli jest pęknięta w dostępnym miejscu, jeżeli natomiast pęknie w mało dostępnym miejscu to tylko zakup Cię ratuje. :-/
dokladnie, chociaz ja sobie bym nei spawal, tylko pakowal druga glowice...

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 maja 2009, 16:37

Post autor: eneron » 23 lip 2009, 14:41

Widziałem u mechanika rozebrane moje autko. Pocieszające jest to, że po zdjęciu głowicy przy drugim cylindrze było widać, że uszczelka na szerokości okolo 1 cm puszczała, czyli chyba dlatego tak mocno rosło ciśnienie w układzie chłodzenia (kompresja z cylindra szła do ukladu chłodzenia) Jest to jakieś pocieszenie, lepiej żeby to była wina tylko uszczelki i żeby głowica była cała... ale to się okaze jutro, głowica pojechała na szczelność i planowanie :oops: Przy okazji sprawdzone zostały wtryskiwacze i wszystkie cztery trzymają jednakową wartość tzn 190 barów.

Dziwne jest to, że od wymiany do wymiany silnik trzymał poziom oleju, auto nie brało oleju a mimo to na grzybkach zaworów widać spalony olej.

Co do paska rozrządu to zatarła się rolka prowadząca i się nie kręciła, nagrzewając i ścierając pasek :/


Z niecierpliwością czekam jutra gdyż ma się okazać czy głowica jest cała czy pęknięta :roll:


EDIT

Głowica CAŁA <urodziny> <mikolaj> <rotfl> <lol> !!

Jutro może będę miał już autko z powrotem 8-) <czapa>

Jak już je odbiorę to moge opisac jakie koszta i co wymienione zostało <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl