jak jedziesz ze stałą prędkością i silnik nie jest obciążony to dawka paliwa jest mniejsza i turbo zawsze dmucha mniej a jak wciśniesz gaz to dajesz dużo paliwa więc i produkujesz spaliny które napędzają turbo <ok>wenon pisze:mam takie pytanko....
jak jade ze stała predkościa przy 2400-2500 obr/min to cisnienie oscyluje poniżej 0.5 bara a wydaje mi sie że powinno być cos koło 0.7bar. jak to jest z tym cisnieniem. czyżby N75 nie trzymał dobrze i upuszczał za wczesnie cisnienie? czy poprostu tak ma być.
nawet gdyby N75 nie trzymał to nie ma możliwości żeby ciśnienie spadło poniżej 0.6bara gdyż dopiero przy tym ciśnieniu otwiera się zawór upustowy a N75 jest po to żeby otwierał się przy odpowiednio wyższym <ok>
może poprostu nie chciało im się aż tyle wężyka zakładać (w golfie i passacie IC jest z lewej strony), ale jeśli chodzi o pomiar to im bliżej kolektora ssącego to są też większe wahania ciśnienia spowodowane otwieraniem/zamykaniem zaworówanemia7 pisze:Dlaczego w Audi jest wlasnie inaczej? W Golf 3 komp polaczony jest wlasnie z kruccem na kolanku, w miejscu gdzie u nas jest zaslepka..UKI_XX pisze:zawsze na próbę możesz połączyć wężykiem ECU z króćcem na kolanku na kolektorze ssącym, tam koło EGR (króciec ten powinien być zaślepiony kawałkiem gumowej zatyczki lub wężyka)