[B3 1.8 PM] Zawór podciśnienia serwa hamulców
[B3 1.8 PM] Zawór podciśnienia serwa hamulców
Kilka dni temu hamulce "zaczęły" hamowac na pół gwizdka dopóty dopóki silnik nie osiągnął mniej wiecej temp pracy. Po krótkiej inspekcji stwierdziłem że padnięty jest zawór zwrotny przy serwomechaniźmie (przepuszczał zarówno podczas dmuchania jak i zasysania, oczywiście od strony serwa). No to nic, kupiłem nowy, oryginalny. Tyle że..
Gdy założe nowy, to po uruchomieniu silnik strasznie nierówno pracuje, trzęsie się, zupełnie tak jakbym zupełnie odłączył przewód podcisnienia. Problem w tym że nowy zawór jest na 100% sprawny (sprawdzony na innym aucie).
Co to do cholery może być?
EDIT:
Dodam tylko że ten uszkodzony zawór (jakiś zamiennik no name) nie miał jakis takich dwóch rureczek wystających pośrodku zaworu, tylko w tym miejscu były śrubki.
Gdy założe nowy, to po uruchomieniu silnik strasznie nierówno pracuje, trzęsie się, zupełnie tak jakbym zupełnie odłączył przewód podcisnienia. Problem w tym że nowy zawór jest na 100% sprawny (sprawdzony na innym aucie).
Co to do cholery może być?
EDIT:
Dodam tylko że ten uszkodzony zawór (jakiś zamiennik no name) nie miał jakis takich dwóch rureczek wystających pośrodku zaworu, tylko w tym miejscu były śrubki.
Oryginalnie są zaślepione? Bo przegladałem "Sam reguluję i naprawiam Audi 80" i szczerze mówiąc tam nic na tych rurkach nie ma. Do zaworu żadne zaślepki też nie były dołaczone. Poza tym skoro mam je zaslepiac to po co one w ogóle sa? :mrgreen:krzycho pisze: W nowym te rurki musisz zaślepić. Jak nie zaślepisz to będzie Ci ciągnąć lewe powietrze i chodzić nie równo.
W sklepie jak sprawdzałem to był tylko jeden do wszystkich typów 1.8. Kwestia teraz czy zaslepić czy może tam jednak coś powinno być podpiętemarko009 pisze: Dokładnie to nie wiem ale naprzykład u mnie są tam podpięte dwa wężyki jedem z nich idzie do kompa bodajze. Może dali Tobie jakiś uniwersalny i teraz powinieneś zaślepić