Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK LPG] Wariująca centralka

ODPOWIEDZ
w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

[2.0 ABK LPG] Wariująca centralka

Post autor: w.a.n.t.e.d » 26 lip 2009, 17:36

Witam. Ostatnio zaczeła wariować mi centralka od gazu(instalacja brc just II gen). Przymierzam się kupić nową, i tu się pojawia pytanie czy musze kupić taką samą(brc just) czy mogę kupić inną np. staga. Jak tak to jaką? prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2009, 15:13 przez w.a.n.t.e.d, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 26 lip 2009, 19:26

Zobacz może się coś rozlutowało w środku i da radę zrobić to małym kosztem ;-)

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 27 lip 2009, 16:36

a na czym te wariacje polegaja bo miałem w starym aucie taką instalację i problemy polegały na tym że ciężko było przełączyć na LPG itp-problemem nie była centralka tylko sam przełącznik ;-)

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 28 lip 2009, 20:55

Polegają na tym iż: jedziesz 20km - dusi sie - gasisz, odpalasz auto - jedziesz 20 km - dusi sie i tak w kółko a przełącznik tak jakby pokazywał by jakiś bląd miga nie ustanie.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 29 lip 2009, 14:26

Jesli miga to oznacza że jedziesz na benzynie i nie jest przełaczone na gaz-spróbuj zresetować kompa.
Odłącz od niego wtyczkę i zapal auto na benzynie, następnie zgaś i spróbuj zapalic na Lpg ;-)

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 29 lip 2009, 15:15

A potem nie trzeba nic ustawiać?

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 29 lip 2009, 20:13

Niestety trzeba ale wtedy zobaczysz czy to wina kompa czy przełacznika. U mnie w instalacji Autronic to przycisk był zepsuty-okazało się że gumka która była pod plastikiem już nie odbijała.
Spróbuj rownież na krótko zewrzeć przewody przy przełączniku a zobaczysz jaki będzie rezultat.
Możlewe też że rozregulował ci się po prostu komp i zakres obrotów do przerzucania na LPg.

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 30 lip 2009, 17:05

Ale na gazie chodzi dobrze i tak samo dobrze przerzuca na gas z tym że po ok 20 km wariuje centralka i przerzuca na benzyne.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 30 lip 2009, 21:52

a sprawdź czy czasem silniczek krokowy od gazu dobrze pracuje(to urządzenie co jest na przewodzie dochodzącym do miksera)w II gen. jest sterowany elektrycznie i reguluje dopływ mieszanki do silnika

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 31 lip 2009, 19:16

No ale jeżeli byłby to silniczek krokowy to w ogóle źle by chodził a on ma tylko takie tymczasowe wariacje a potem jest ok.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 31 lip 2009, 20:41

w.a.n.t.e.d pisze:No ale jeżeli byłby to silniczek krokowy to w ogóle źle by chodził a on ma tylko takie tymczasowe wariacje a potem jest ok.
Niekoniecznie :-P skoki napięcia mogą powodować przestwianie się silniczka-jak napisałeś komp może wariować

Najlepiej podjedź do gaziarza to ci podepnie pod laptopa i powie co jest nie tak z instalacją <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl