B3[2.0, 3A] Immobilizer nie działa
B3[2.0, 3A] Immobilizer nie działa
Klubowicze pomocy. Mam wielki problem z immobilizerem. Jak wkładam ten malutki kluczyk dioda nadal mruga. Próbowałem czyścic WD40 ale to nic nie dało. Szukałem na forum czy ktoś miałem podobny problem ale nie znalazłem. Co mam teraz zrobić. Idzie to jakoś ominąć? Próbował już ktoś? Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
[ Dodano: 2009-04-15, 08:04 ]
Nikt nie jest w stanie mi pomóc?? :(:(:(:(
[ Dodano: 2009-04-15, 08:04 ]
Nikt nie jest w stanie mi pomóc?? :(:(:(:(
witam kolege:P
przypuszczam,ze ten maly pilocik ktory przyklada sie do czytnika mogl ulec zniszczeniu tzn rozladowac sie, stracic kod lub cos podobnego:P naprawa to drogi koszt a moze i nie da sie tego naprawic proponowal bym wyciac go tzn immobilizer. wszystkie dzialaja na podobnej zasadzie:P tzn przecina sie glowny przewod ktory idzie ze stacyjki na rozrusznik lub przewod idacy do pompy paliwowej i puszcza przez petle immobilizera .po przylorzeniu transformera do czytnika otwiera sie uklad immobilizera i przepuszcza sygnal ktory jest wysylany przy odpalaniu auta. wystarczy odkrecic oslone pod kierownica i nogami popatrzec ktory przewod idacy od stacyjki(gruby) jest przeciety i polaczony z dwoma innymi zazwyczaj czarnymi. trzeba go podlaczyc z powortem a carne i centralke sterownika immobililzera zwyczajnie wyciac.
przypuszczam,ze ten maly pilocik ktory przyklada sie do czytnika mogl ulec zniszczeniu tzn rozladowac sie, stracic kod lub cos podobnego:P naprawa to drogi koszt a moze i nie da sie tego naprawic proponowal bym wyciac go tzn immobilizer. wszystkie dzialaja na podobnej zasadzie:P tzn przecina sie glowny przewod ktory idzie ze stacyjki na rozrusznik lub przewod idacy do pompy paliwowej i puszcza przez petle immobilizera .po przylorzeniu transformera do czytnika otwiera sie uklad immobilizera i przepuszcza sygnal ktory jest wysylany przy odpalaniu auta. wystarczy odkrecic oslone pod kierownica i nogami popatrzec ktory przewod idacy od stacyjki(gruby) jest przeciety i polaczony z dwoma innymi zazwyczaj czarnymi. trzeba go podlaczyc z powortem a carne i centralke sterownika immobililzera zwyczajnie wyciac.
najpierw znajdz ktory obod przecina imo najprawdopodobniej kable idacy do cewki i gdzies powinien byc przekaznik niedaleko szukaj nieoryginalnego kabla. Jak juz zlokalizujesz to najprosciej jest otwrzyc przekaznik i go zewrzzec bedizesz mogl dopalic. Dajej jesli chcesz uruchomic imo sprzawdz czy daje sygnal na ten przekaznik jesli nie to centrakal do wyj.... lub ukladzik jesli to pastylka to pewnie dallas ich sie nie da zaprogramowac bo kazda ma swoj kod a pewnie instrukcji dogrania nowego czipu nie masz. jesli dalej bedizesz mial problem smialo wal na prv lub 698086649 lub jesli jestes Zielonej Góry lub po środzie ze Szczecina to podjade ci pomogo
PS. sorki za błedy ale jestem po paru piwkach ale staram sie pomóc
PS. sorki za błedy ale jestem po paru piwkach ale staram sie pomóc
dzieki za info ale ze mnie elektryk samochodowy kiepski zaraz zrobie jakies foty i moze wtedy jakos mi to wytłumaczysz
na drugim zdjeciu : od kabla idącego od centralki immo jest rozgalęzienie które idzie do tej kostki nr 53(czy to jest przekażnik?) i do czerwonego portu
na foto 3,4 ida jakies dwa odłączone przewody i jakas odłączona kość , wychodza one chyba ze stacyjki
na drugim zdjeciu : od kabla idącego od centralki immo jest rozgalęzienie które idzie do tej kostki nr 53(czy to jest przekażnik?) i do czerwonego portu
na foto 3,4 ida jakies dwa odłączone przewody i jakas odłączona kość , wychodza one chyba ze stacyjki
to trzeba suzkac dalej
jesli on odcina obwod na zalaczanie rozrusznika trzba dalej przesledzic na jakie przekazniki jeszcze idze moze gdizes pod maska jest jakis ukryty patrz po kablu ktory idze od bedixa oraz przy stacyjce czy jakies kable z tamtad ida do przekaznikow podlaczonych do tego imo oraz otworz imo zobcz czy w srodku niema przekaznika b i takie wersje sa, jelsi przy zalaczenieu on kilkal to prawdopodoben ze w nim siedzi rzekazniczek i jego zewrzec montazowe przekazniki sa duzo mniejsze od tych w autach tak 1cm na 2 cm kostka
jesli on odcina obwod na zalaczanie rozrusznika trzba dalej przesledzic na jakie przekazniki jeszcze idze moze gdizes pod maska jest jakis ukryty patrz po kablu ktory idze od bedixa oraz przy stacyjce czy jakies kable z tamtad ida do przekaznikow podlaczonych do tego imo oraz otworz imo zobcz czy w srodku niema przekaznika b i takie wersje sa, jelsi przy zalaczenieu on kilkal to prawdopodoben ze w nim siedzi rzekazniczek i jego zewrzec montazowe przekazniki sa duzo mniejsze od tych w autach tak 1cm na 2 cm kostka