Witam Wszystkich.
Mam prośbę do wszytskich co mąją Audi 80 1Z.Klima mniejsca malo.
Wczoraj zabrałem sie za demonaż skrzyni aby wymieć wysprzęglik i odrazu sprzegło bo wysprzęglik mi padł w sobote na trasie i straciłem biegi a przelatane mam 380.000km.
Wyciagałem tą skrzynie 15h i nie wyciagłem zablokowała mi sie na układzie kierowniczym tzn na maglowanicy na tych dwóch śubach gdzie schodza sie drązki.
Ja poprostu wysiadam bo nie wiem teraz co zrobic bo od maglownicy nie moge tego odkręcic a skrzyni już prawie wyjechała bo witac docisk.
Panowie na Ratunek.
Nazywaj proszę tematy zgodnie z regulaminem.
[80B4 1Z]Demontaż Skrzyni biegów prpszę o pomoc.
[80B4 1Z]Demontaż Skrzyni biegów prpszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2009, 09:04 przez Tommek261, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki panowie jednak musiałem odkręć te drążki od maglowanicy.
Mam następny problem zmielone łożysko igiełkowe jak je wyjać?
Ktoś ma na to jakis patent?
Im bardziej sie zagłębiam to bardziej jestem przerażony. :shock:
[ Dodano: 2009-08-03, 20:59 ]
Acha a co z uszczelniaczem?jak go wywalić?musze olej ze silnika slać?bo strasznie cieknie.
Mam następny problem zmielone łożysko igiełkowe jak je wyjać?
Ktoś ma na to jakis patent?
Im bardziej sie zagłębiam to bardziej jestem przerażony. :shock:
[ Dodano: 2009-08-03, 20:59 ]
Acha a co z uszczelniaczem?jak go wywalić?musze olej ze silnika slać?bo strasznie cieknie.
Wcale nie trzeba odkręcać drążków. :!: Ja również tak miałem ale wystarczyło odkręcić dwie boczne poduszki i dodatkowym lewarkiem podłozonym pod silnik opuściłem wszystko na dółTommek261 pisze:Dzięki panowie jednak musiałem odkręć te drążki od maglowanicy.
Wydaje mi się ,że do wymiany uszczelniacza nie trzeba zlewać oleju.to uszczelniacz na wale a on nie pływa w oliwieTommek261 pisze:Acha a co z uszczelniaczem?jak go wywalić?musze olej ze silnika slać?bo strasznie cieknie.