Witam!
Mam maly problem, ale dos upierdliwy!
Otoz ktoregos pieknego dnia (doslownie i w przenosni) wchodze do auta, przekrecam stacyjke i samoczynnie wlaczaja mi sie wycieraczki... (dzien byl sloneczy i wycieraczki byly zbedne, a nie musnalem nawet przelacznika wycieraczek) Stad strasznie zdziwiony chcialem je wylaczyc, wiec ruszylem przelacznikiem wycieraczek... w miedzyczasie poczulem,jakby sie cos palilo (zasmierdzialo plastikiem lub czyms podobnym).
Szybko wylaczylem stacyjke. Po chwili, wlaczam zaplon, wycieraczki juz spokojne, ale dziala juz tylko ostatni najszybszy bieg, a wycieraczki zatrzymuja sie jak i gdzie chca na szybie (nie wracaja na dol szyby).
Jako,ze byl dzien sloneczny, to jakos sie tym nie przejalem... ale dzisiaj jade sobie i jako ze wlasnie pada, to zaczalem przelaczac te wycieraczki, az wkoncu wycieraczki sie naprawily, ale za to wskaznik paliwa opadl na dno...
Bylem w szoku..., jak przelaczylem wycieraczki na najszybszy bieg (po czym je wylaczylem) to wskaznik palwa wrocil na pozycje pkazujaca stan paliwa (ponad cwierc baku).
Po chwili znow uruchomilem wycieraczki, ale z ta roznica,ze przelaczikiem w dol (wtedy tylko raz machna i wracaja do pozycji wyjsciowej - dol szyby). Patrze a wskaznik paliwa znow na dno... SZOK!
Znow na najszybszy bieg wycieraczek na chwile doslownie... wskaznik wraca do normalnej pozycji!
Zglupialem konkretnie... nie wiem co moze byc tego powodem...
Czy zabierac sie za przekaznik, i ew. ktory to jest, czy cos z elektryka (wczesniej tylko zakladalem zdalnie sterowany centralny zamek, ale to nie mialo nic wspolnego z wycieraczkami i wskaznikiem paliwa).
Ew. bezpiecznik, to ktory dokladnie (ew. tluczaenie z niemieckiego wycieraczki).
Nie wiem wogole od czego zaczac sprawdzac... zaraz pojde i rozbiore przelacznik...
Macie Panowie i Panie jakiej pomysly...!?
[80/90 B3] Przelacznik wycieraczek a wskaznik paliwa...
[80/90 B3] Przelacznik wycieraczek a wskaznik paliwa...
Ostatnio zmieniony 06 maja 2007, 16:35 przez Gajdzi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Piszesz ze coś zaśmierdziało palonym plastikiem i tu bym szukła przyczyny tego. Raczej to nie przekaźnik sie spalił bo on jest na podszybiu wieć byś go nie poczuł. Moim zdaniem musisz zdjąć kierownicę i zajrzeć do pajączka, czyli do tego przełacznika pod kierownicą. Byc może tam coś sie upaliło lub ewentualnie zobacz do kabli pod pod nogami. Może tam jest wina, coś sie spaliło i tworzy jakieś spięcia przez co wskaźnik paliwa nie działą.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tutaj mas zlink gdzie był opisany problem z wycieraczkami i jest o tym przekaźniku.
viewtopic.php?t=999&highlight=przeka%BCnik+wycieraczki
Ale moim zdaniem przekaźnik to będzie dobry, no chyba że przez ten wypadek coś sie z nim stało. Najpierw sprawdź przyczyne tego niemiłego zapachu.
[ Dodano: 2007-05-06, 15:58 ]
A tu masz opis bezpieczników:
viewtopic.php?t=120&highlight=przeka%BCnik+wycieraczki
viewtopic.php?t=999&highlight=przeka%BCnik+wycieraczki
Ale moim zdaniem przekaźnik to będzie dobry, no chyba że przez ten wypadek coś sie z nim stało. Najpierw sprawdź przyczyne tego niemiłego zapachu.
[ Dodano: 2007-05-06, 15:58 ]
A tu masz opis bezpieczników:
viewtopic.php?t=120&highlight=przeka%BCnik+wycieraczki