[2.0 ABK] Gazowe dylematy...
[2.0 ABK] Gazowe dylematy...
noszę się z zamiarem zamontowania instalacji gazowej do swojej Coupe. I tak mam kilka wątpliwości, mianowicie obawiam się że po zamontowaniu bagażnik już całkowicie się straci jeśli chodzi o walory użytkowe. Obawiam się również ze względów na panujące opinie (mity) boję się tego że zaczną się dziać różne problemy z silnikiem. Falujące obroty spadek mocy a czarny scenariusz przewiduje UPG. Ale z drugiej strony różnica pomiędzy PB a LPG jest znacząca. I takie teraz pytanie do Was klubowicze mający instalacje w silnikach ABK czy z perspektywy czasu założylibyście ponownie instalacje? Tak czy nie? Czy z perspektywy czasu było z nią więcej problemów niż oszczędności. Dyskusję prowadzimy na temat sekwencji w ABK
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez TomaszSG, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 02 cze 2009, 11:43
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
witam kolego ja osobiście mam silnik 2.3 NG wiadomo mało to o nie pali ale jakiś czas temu chciałem zalozyc gaz do niego ... Dzięki chłopakom z PKA nie zrobilem tej głupoty tobie tez odradzam W sumie nie wiem jak sie ma gaz do ABK ale do NG to najgorsze co moze być poniewarz jest na mechanicznym wtrysku. Ja osobiście OdRaDzAm <ok>
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 02 cze 2009, 11:43
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
HeavenQueen pisze:Tak, zdecydowanie zgazowałbym ABK jeszcze raz instalacją sekwencyjnego wtrysku gazu.
Do kolegi wyżej - NG a ABK to zupełnie inna bajka. ABK łyka gazol jak młody pelikan.
Tylko napisałem to co mysle i jakie mam podejście do gazu :mrgreen: Moze poprostu kolego nie zrozumiałeś posta 8-)
Nie masz gazu - masz 2 razy większe wydatki na paliwo.A ja napisze tak. Masz gaz masz problem..
bobsley6, nie rozumiem większości Twoich postów, piszesz jakieś ogólniki.
Podstawowa rzecz jeśli chodzi o gaz to rodzaj wtrysku, jeśli jest to elektronik i założysz do tego sekwencję to o tym że masz gaz przypomnisz sobie tylko na stacji.
Na sekwencji osiągi i spalanie jak na benzynie, więc jeśli zamierzasz trzymać dłużej auto, to gaz szybko Ci się zwróci.
wojtek1308, zwróć uwagę, że chodzi o ABK, a nie o NG. To są dwa zupełnie inne silniki!wojtek1308 pisze:HeavenQueen napisał/a:
Tak, zdecydowanie zgazowałbym ABK jeszcze raz instalacją sekwencyjnego wtrysku gazu.
Do kolegi wyżej - NG a ABK to zupełnie inna bajka. ABK łyka gazol jak młody pelikan.
Tylko napisałem to co mysle i jakie mam podejście do gazu :mrgreen: Moze poprostu kolego nie zrozumiałeś posta 8-)
Nie rób bałaganu w temacie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 02 cze 2009, 11:43
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Matko przecież to jest ankieta wiecie o co w tym chodzi;>? chyba o wyrażanie swoich myśli co do tematu. Jeździlem juz na gazie miałem 2 poperzednie golfy w gazie wiem ze to nie jest nic dobrego więc ja tylko odradzilem chyba o to w tym chodzi nie ? żeczywiście nie znam sie na zagazowaniu samochodów ale wiem ze przez gaz miałęm naprawde sporo problemów! brat ma Omege Mv6 w sekvencji i nie ma zadnych ubytków na mocy i ładnie mu sie to zachowuje, tyle ze jego gaz kosztował w granicach 7500zł w OPLU
wojtek1308 pisze:Matko przecież to jest ankieta wiecie o co w tym chodzi;>? chyba o wyrażanie swoich myśli co do tematu.
Nie będę tego komentował. Każdy sam potrafi wyciągnąć wnioski.wojtek1308 pisze:W sumie nie wiem jak sie ma gaz do ABK ale do NG to najgorsze co moze być poniewarz jest na mechanicznym wtrysku.
EOT
Odczuje moze przy pierwszym tankowaniu, drugim...itd... i tak do pierwszego strzału. pozniej bedzie załozony temat na forum :8S3 pisze:Nie masz gazu - masz 2 razy większe wydatki na paliwo.
bobsley6, nie rozumiem większości Twoich postów, piszesz jakieś ogólniki.
"szarpie silnikiem" lub "na wolnych obrotach gasnie" albo "nie wkreca sie na obroty"
Panie 8s3 ktoś kto zakłada gaz szuka oszczędności. Z oszczędności nie jeździ sie do gazowników profilaktycznie tylko z musu. Kto wymienia takie rzeczy jak filterki od gazu, a jechac na regulacje po raz 10 w ciagu 2 miesiecy, bo znowu cos sie stało ???? Przecież to wszystko kosztuje.
A jak sie sprawuje silnik z gazem na DIGIFANCIE ??
Jesli ktoś ma doświadczenie i jest po przejściach z owym wynalazkiem typu LPG, to wie, że czasami koszty ponoszone przy owych instalacjach sa duze...
Apropo, a kiedy TOMASZSG wymienił filtr paliwa a jesli juz zmieniony to pewnie na Filtrona bo tańszy ( jesli nie jest to Filtron to zwracam honor).
A poza tym jesli chodzi o koszty za paliwo.
Koszt instalacji = okolo 2 lata zwracania kosztów dla osoby ktora robi okolo 600-1000 km miesiecznie.
Napisze jeszcze raz :
"Masz gaz masz problem....!!!!!!!!!!"
Przykładowy temat na forum prosze poczytać https://audi80.pl/20-abk-lpg-problem ... htm#339504
mój wujek ma ABK i odkąd założył LPG to non stop ma problemy ostatnio mu palił 25l gazu czarny dym itp problemy, sądy ze 2 poszły i gaz znów poszedł do gazowników i następne coś się rozwaliło lub rozregulowało :roll:HeavenQueen pisze:ABK łyka gazol jak młody pelikan
nie wiem może i się oszczędza ale ja nie polecam gazu ewentualnie sekwencja ale to już montować dyskretnie wlew itp
Ale nie rozmawiamy tu o II generacji a o sekwencji a w takiej nie występują strzały i ile mi wiadomo.bobsley6 pisze:Przykładowy temat na forum prosze poczytać https://audi80.pl/20-abk-lpg-problem ... htm#339504