[80 avant B4] tłucze na dołkach
[80 avant B4] tłucze na dołkach
witam mam audi 80 b4 avant i od kad kupiłem jest ono na kołach 17cali 215 na 45 i na jakis progresywnych sprezynach niewiem jakiej firmy wiem tyle ze sa czerwone... i moje pytanie jest taki bardzo czesie autem na dołkach i czy polepszy sie komfort jak załoze seryjne kola i zostawie to sportowe zawieszenie czy to zadna roznica...pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 06 maja 2007, 23:52 przez mietek81, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
marko, dobra, na każdym, ale na twardym zawieszeniu jest to o wiele, wiele bardziej odczuwalne. Po za tym na twardym zawieszeniu czuć praktycznie każdka dziórkę, każdy defekt drogi. Wiem bo jeździłem ze znajomym an takim zawieszeniu i dodatkowo z oponami o niskim profilu. Poprostu horror na naszych drogach. Jechaliśmy razem do Konina po dość pofałdowanej drodze. 110 km/h to maks ile mógł jechać bo auto poprostu wyrzucało do góry. Ja na swoim seryjnym zawieszeniu i seryjnych oponkach miałem w tym samym miejscu 160 km/h i auto wspaniale wszystko amortyzowało. A małych dziór i nierówności to wcale nie czuje. Prawda jest taka że niskie i twarde zawieszenie to jedynie fajnie wyglada, nic więcej.
Nie zgodzę się z tobą Labiel w kwestii że niskie i twarde zawieszenie to jedynie fajnie wygląda, nie wieże że przy wmiare normalnej krętej drodze będziesz pokonywał zakręty z taką samą prędkością jak auto na dobrym sprawnym sportowym zawieszeniu! Posiadam zestaw -40/40 i pokonywanie zakrętów daje niezłą frajde i zdecydowanie bezpieczne pokonywanie krętych odcinków, są oczywiście minusy takiego zawieszenia ale sam osobiście nie myśle nawet o zmianie na serie. PozdrawiamLabiel pisze:marko, dobra, na każdym, ale na twardym zawieszeniu jest to o wiele, wiele bardziej odczuwalne. Po za tym na twardym zawieszeniu czuć praktycznie każdka dziórkę, każdy defekt drogi. Wiem bo jeździłem ze znajomym an takim zawieszeniu i dodatkowo z oponami o niskim profilu. Poprostu horror na naszych drogach. Jechaliśmy razem do Konina po dość pofałdowanej drodze. 110 km/h to maks ile mógł jechać bo auto poprostu wyrzucało do góry. Ja na swoim seryjnym zawieszeniu i seryjnych oponkach miałem w tym samym miejscu 160 km/h i auto wspaniale wszystko amortyzowało. A małych dziór i nierówności to wcale nie czuje. Prawda jest taka że niskie i twarde zawieszenie to jedynie fajnie wyglada, nic więcej.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dobrze, zgadzam sie, twardsze zawieszenie daje lepszą przyczepność na zakrętach. Wiem bo sam wcześniej miałem Golfa i miał twardszą zawieche niż audi. Golf znacznie lepiej pokonywał zakręty, ale na dziórach to mi d**e wytrzęsło nieźle. Przy pofałdowanej nawierzchni też strach było jechać szybciej bo za bardzo autem rzucało. Strach był żeby nie oderwał sie od nawierzchni. Teraz przy audi nie moge pokonywać zakrętó tak szybko jak Golfem, ale na dzióry też znacznie mnie odczuwam. Jazda audi jest znacznie przyjemniejsza na dłuższe trasy. Twarde zawieszenie to fajny bajer, ale tylko na porządne drogi, takie jak mają niemcy, a nie na nasze dzióry. No ale oczywiście jak kto woli.