[b3 1.9 d 1Y ] welewa olej przez bagnet
[b3 1.9 d 1Y ] welewa olej przez bagnet
witam, mam problem bo zauwazylem od tygodnia ze wycieka mi olej, jak zajzalem to wywala pod bagnetem jak jest cieply ,jak zimny to nic co to moze byc
Ostatnio zmieniony 01 sie 2009, 13:47 przez sosna72, łącznie zmieniany 1 raz.
- dardaw2
- Forum Audi 80
- Posty: 691
- Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
- Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
- Kontakt:
Może trzymanie połamane.
Zastosuj tagi bo ci temat wyrzucą do kosza:
https://audi80.pl/zanim-co-tu-napisz ... vt9607.htm
Zastosuj tagi bo ci temat wyrzucą do kosza:
https://audi80.pl/zanim-co-tu-napisz ... vt9607.htm
[b3 1.9d 1Y ]
plastik jest caly jak wyjme bagnet i zapale to olej podnosi sie i wyplywa .
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
odma jest chyba ok ,raz leci olej raz nie ale duzo mniej po przejzeniu odmy ,spod korka dmucha dosc mocno ,to pierscionki :cry: ile taka naprawa moze kosztowac dzieki za odpowiedzi
[ Dodano: 2009-08-07, 17:40 ]
odma jest ok jak odkrece to leci tak jakby para ale ma zapach spalin delikatny ,troszke przestal olej leciec ale jak wyjme bagnet chwile to wyplywa.ale to jest ciekawe jak odme wyjme [koncowke ] z kolektora to nic a jak wloze w kolektorze to olej sie podnosi pomalu ,ile taka wymian pierscieni tylko same czy z tlokami :cry: pozdr
[ Dodano: 2009-08-07, 17:40 ]
odma jest ok jak odkrece to leci tak jakby para ale ma zapach spalin delikatny ,troszke przestal olej leciec ale jak wyjme bagnet chwile to wyplywa.ale to jest ciekawe jak odme wyjme [koncowke ] z kolektora to nic a jak wloze w kolektorze to olej sie podnosi pomalu ,ile taka wymian pierscieni tylko same czy z tlokami :cry: pozdr
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jeśli chodzi o koszty to ciężko powiedzieć. Mój znajomy jakiś czas temu krzyczał sobie (jeśli chodzi o robociznę) 200zł + części, czyli pierścienie, uszczelka głowicy i ewentualnie uszczelniacze zaworowe bo warto by je wymienić przy zdjętej głowicy. Trochę z tym roboty jest, a tak na prawdę diagnozę ostateczną można postawić dopiero po rozebraniu silnika bo inaczej nie stwierdzisz w jakim stanie są gładzie cylindrów, czy nie ma progów, co stało się z pierścieniami itp. Może bowiem okazać się (czego ci nie życzę) że gładź cylindrów jest porysowana i nie opłaca się tego robić.
Kumpel kiedyś w Omedze (silnik 2.0 OHC) przez gniazda świec wyciągał szczątki pierścieni. Silnik chodził dalej tylko co tankowanie gazu było też tankowanie litra oleju.
Kumpel kiedyś w Omedze (silnik 2.0 OHC) przez gniazda świec wyciągał szczątki pierścieni. Silnik chodził dalej tylko co tankowanie gazu było też tankowanie litra oleju.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[b3 1.9d 1Y ]
dzieki za rade ,powiedzcie mi czy moge jeszcze troche jezdzic nic sie gorszego nie stanie ? a tak faktycznie to az mnie leb zabolal na to wszystko nara dzieki wam