[80 B3]Problem z zawieszeniem
[80 B3]Problem z zawieszeniem
Najpierw powiem że mam Audi 80 B3 1.6TD z 90 roku.
Witam i myślę że pomożecie mi rozwiązać problem , a właściwie dwa
Chodzi o to że , przy jeździe z prędkością powyżej 80 km/h kierownica drga ,koła biją na boki (tak mi się wydaje) a przód samochodu porusza się do góry i na dół.
Wymieniano mi ostatnio tuleje z przodu na wahaczach , sam wymieniłem łączniki stabilizatorów i nic ,to samo co było .
Teraz będę wymieniał swożnie wahaczy i końcówki drążków , może to pomoże.
Dordźcie co to może być .
Drugi problem to silnik , kupiłem ostatnio troche paliwka 50l (ON) wlałem i zaczeło się problem z odpalaniem na zimnym silniku , jak już odpali to zawory grają jak cholera i dodaje my troche gazu to kopci , pozatym na mocy stracił , i co o tym sądzicie? :?:
Witam i myślę że pomożecie mi rozwiązać problem , a właściwie dwa
Chodzi o to że , przy jeździe z prędkością powyżej 80 km/h kierownica drga ,koła biją na boki (tak mi się wydaje) a przód samochodu porusza się do góry i na dół.
Wymieniano mi ostatnio tuleje z przodu na wahaczach , sam wymieniłem łączniki stabilizatorów i nic ,to samo co było .
Teraz będę wymieniał swożnie wahaczy i końcówki drążków , może to pomoże.
Dordźcie co to może być .
Drugi problem to silnik , kupiłem ostatnio troche paliwka 50l (ON) wlałem i zaczeło się problem z odpalaniem na zimnym silniku , jak już odpali to zawory grają jak cholera i dodaje my troche gazu to kopci , pozatym na mocy stracił , i co o tym sądzicie? :?:
Ostatnio zmieniony 06 maja 2007, 23:58 przez Artus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak, bicie może być spowodowane nie wyważonymi oponami i od tego bym wogóle zaczął. Opony mogą być nie wyważone albo jedna z felg skrzywiona. Jeśli jedna z felg będzie jajo to mniej wiecej tak to bedzie wygladac jak opisuejsz.
Co do problemów z odpalaniem. Sam tak też kiedyś miałem. Z dnia na dzień zaczął mi cieżej palić. Musiałem sie nieźle nakręcic zeby odpalił. Przyczyną były walnięte świece żąrowe. Dwie mi sie przepaliły. Po wymianie pali na dotyk. (oczywiście moze to też byc wina paliwa. Złe, lipne paliwo, np z wodą będzie powodowało problemy z odpalaniem i spadek mocy).
Spadek mocy - przyczyn może byc naprawdę wiele. Ciezko tu cos powiedzieć konkretnego bo nei wiem czy ten spadek mocy, cieżkie odpalanie mam łaczyć z tym zalanym paliwem czy nie. Ogólnie to jest coś takiego że jak zaleje sie paliwo gorszej jakości np z mniejszą lidżba oktanową, to auto może ciezej palić, bedzie słabsze i będzie głośniej chodzić przez to że paliwo nie bedzie spalać sie płynnie tylko wybuchowo.
A skąd miałeś to paliwo??
Co do problemów z odpalaniem. Sam tak też kiedyś miałem. Z dnia na dzień zaczął mi cieżej palić. Musiałem sie nieźle nakręcic zeby odpalił. Przyczyną były walnięte świece żąrowe. Dwie mi sie przepaliły. Po wymianie pali na dotyk. (oczywiście moze to też byc wina paliwa. Złe, lipne paliwo, np z wodą będzie powodowało problemy z odpalaniem i spadek mocy).
Spadek mocy - przyczyn może byc naprawdę wiele. Ciezko tu cos powiedzieć konkretnego bo nei wiem czy ten spadek mocy, cieżkie odpalanie mam łaczyć z tym zalanym paliwem czy nie. Ogólnie to jest coś takiego że jak zaleje sie paliwo gorszej jakości np z mniejszą lidżba oktanową, to auto może ciezej palić, bedzie słabsze i będzie głośniej chodzić przez to że paliwo nie bedzie spalać sie płynnie tylko wybuchowo.
A skąd miałeś to paliwo??
Piasty są wpożądku , jutro wymieniam świece żarowe ,choć zabardzo niewiem jak ,ale jakoś dam rade.
Pozatym myśle że mam jakiś problem z pompą wtryskową , bo znajomi mówią że jak niema mocy auto , to pewnie któraś sekcja padła ,albo wtrysk leje .
Czy można wykonać naprawe sekcji w pompie i ile to mniej więcej kosztuje ?
Pozatym myśle że mam jakiś problem z pompą wtryskową , bo znajomi mówią że jak niema mocy auto , to pewnie któraś sekcja padła ,albo wtrysk leje .
Czy można wykonać naprawe sekcji w pompie i ile to mniej więcej kosztuje ?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mamy pytanie odnośnie tego braku mocy. Jak ten brak mocy sie objawia. Czy mimo braku mocy czujesz jak turbina ciągnie auto :?: Ja kiedys miałem coś takiego ze niby do setki auto ciągło dobrze, ale juz przekroczyć 120 to było maks cieżko. Okazało sie ze zatarł mi sie zaworek upustowy w turbinie, to znaczy spaliny zamiast napędzać turbine szły prosto do wydechu. Zrobiłem to (czas naprawy jakaś godzina) i auto śmiga jak nie wiem. Teraz jadąc nawet 120-130 czuje jak auto wyrywa do przodu. 160 km/h to żaden problem.
Problem polega na tym że jak jest już autko na chodzie , wrzucam 1 i rusza wrzucam 2 i dusi go i szarpie , na półsprzęgle daje mu gazu i załancza się turbina i auto nabiera mocy.
Więc turbina działa. i tak podobnie na każdym biegu dopuki turbina nie odpali .
[ Dodano: 2007-05-07, 23:07 ]
a tak na marginesie mam podobno typ silnika PP co to oznacza ?
Więc turbina działa. i tak podobnie na każdym biegu dopuki turbina nie odpali .
[ Dodano: 2007-05-07, 23:07 ]
a tak na marginesie mam podobno typ silnika PP co to oznacza ?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: