[B4 TDI] zegar z benzyniaka w dieslu UN4&VDO
[B4 TDI] zegar z benzyniaka w dieslu UN4&VDO
Kupiłem zegary do mojej audiolki. Miały być VDO ale okazało się że są to UN4 i to z benzyniaka dokładnie anglik. Założyłem je dzis do siebie{diesel} ale działają i obrotomierz i licznik. Kupiłem je żeby przełożyć sam obrotomierz i czujnik temperatury bo mam uszkodzony a obrotka wcale nie mam. Czy będzie jakaś różnica na tych zegarach czy się pogodzą z dieslem i jeszcze bym prosił żeby mi ktoś podpowiedział jak mogę założyć obrotek z UN4 do moich VDO? Pozdrawiam
Cześć, ja dwa razy wrzucałem obrotek un4 do zegarów vdo.
Trzeba z tym troche powalczyć ale da się zrobić tak że będzie wyglądało jak oryginał, trzeba też przełożyć wskaźnik temperatury żeby różnice w poziomie zmniejszyć.
Ogólnie musisz do swojej płytki vdo wlutować piny oraz druciki których nie ma przy big benie oraz troche podszlifować podstawkę.
Trzeba z tym troche powalczyć ale da się zrobić tak że będzie wyglądało jak oryginał, trzeba też przełożyć wskaźnik temperatury żeby różnice w poziomie zmniejszyć.
Ogólnie musisz do swojej płytki vdo wlutować piny oraz druciki których nie ma przy big benie oraz troche podszlifować podstawkę.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Obrotek z benzyny będzie działał prawidłowo w 1Zcie tak więc ten problem mamy rozwiązany
Obrotek z UN4 przy odrobinie chęci da sie wpakować do licznika VDO, tylko płytka drukowana zostaje VDO, musisz dolutować do niej brakujące piny od sterowania i zasilania obrotka i te od zegarka elektronicznego, natomiast spadek po Big Benie likwidujesz <ok>
Obrotek z UN4 przy odrobinie chęci da sie wpakować do licznika VDO, tylko płytka drukowana zostaje VDO, musisz dolutować do niej brakujące piny od sterowania i zasilania obrotka i te od zegarka elektronicznego, natomiast spadek po Big Benie likwidujesz <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
hejka:) foty będą może dziświeczorem bo nie mam poprostu czasu ich wrzucić:)
[ Dodano: 2009-08-08, 22:19 ]
to jest Fotka mojego obrotka :lol: UN4 do VDO :mrgreen:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3a ... 33a2a.html
[ Dodano: 2009-08-08, 22:19 ]
to jest Fotka mojego obrotka :lol: UN4 do VDO :mrgreen:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3a ... 33a2a.html
Panowie, podłącze się do temetu, tyle, że ja mam troche inny problem. Bede musiał kupic sobie nowy prędkościomierz i mam dylemat, czy prędkościomierz wyskalowany do 260 km\h bedzie pasował zamiast tego do 220 km\h? Moje audi to 2.0 Abk, oznaczenie skrzyni chyba CCF. Chodzi mi głównie o to, czy bedzie wogóle coś pokazywał i czy nie będzie oszukiwał. Z góry dzięki <ok>