Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a80 b3 1.6 sb TDi] Szybciej niż 130 nie idzie.... :(

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 17 sie 2009, 14:58

Ok. Dziś rozbiorę te wszystkie wężę i tą gruszke od podciśnienia. I obok niej jest nr 28 tak?? to jest jakiś zaworek czy klapka w turbinie? i na jakiej zasadzie sprawdzić czy to działa?? poruszac tym?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 17 sie 2009, 15:01

ślepak pisze:Ok. Dziś rozbiorę te wszystkie wężę i tą gruszke od podciśnienia. I obok niej jest nr 28 tak?? to jest jakiś zaworek czy klapka w turbinie? i na jakiej zasadzie sprawdzić czy to działa?? poruszac tym?
28 to zawleczka na poprzedniej stronie jest zdjęcie jak WG wygląda , ta okrągła klapa po daniu ciśnienia pompką w zawór 31 ma się poruszać otwierać :evil:

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 18 sie 2009, 23:06

Po pierwsze primo dziś zajrzałem pod maskę do innego sb i doszedłem do wniosku że 2 weże co idą to turbiny mam źle podłączone....tzn jeden powinien iść pod rurą od fitra powietrza a u mnie idzie nad i stąd mam te rury mocno zgniecione i przewód od grzybka podciśnienia co idzie ten cienki wężyk jest też mocno zagięty.....

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 18 sie 2009, 23:50

ślepak, daj fotki jeśli możesz bo teraz nie wiem czy chodzi ci o rurkę którą doprowadzana jest ciecz chłodząca czy olej.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 19 sie 2009, 20:04

Obrazek


chyba wszystko jasne:) ta rura co ma wejście od odmy czy idzie od ibudowy filtra powietrza u mnie jest pod tą rurą co idzie od niej strzałka:)



No właśnie wracam z garażu i po poprawnym ułożeniu węży tak jak fabryka przykazała autko zaczęło zdrowo "jeździć" na pobliskim pasie startowym 170 bez problemu :) węże były zgniecione a od podciśnienia załamany i auto śmiga jak marzenie:)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 20 sie 2009, 10:54

ślepak pisze:węże były zgniecione a od podciśnienia załamany
Jeśli od podciśnienia był załamany to wszystko jasne. Pompa wtryskowa nie dostawała "informacji" o ciśnieniu panującym w układzie czyli nie dawkowała odpowiedniego poziomu paliwa. Czasem banał potrafi narobić takich problemów.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 20 sie 2009, 23:52

no i kopcenie też ustąpiło :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl