[Toruń] Spoty, zloty, grupy, informacje, Audi 80 w Toruniu
no moze sie uda zalatwic miejscowe w tym palacyku przy tarasie widokowym czy jak to sie tam zwie i moze jakies noclegi da sie wykombinowac jeszcze w tym tygodniu podjade i sie dowiem co i jak ale chyba lepiej by bylo za 2 tygodnie zeby kazdy mial czas do na myslu ale jak by co to nic nie obiecuje z ta miejscowka :mrgreen:
[ Dodano: 2009-08-18, 13:06 ]
szkoda ze wczesniej nic nie pisalo o tym https://audi80.pl/suchy-bor-zlot-vag ... htm#343727
[ Dodano: 2009-08-18, 14:32 ]
komentowac
https://audi80.pl/-kujawsko-pomorski ... htm#343796
[ Dodano: 2009-08-18, 13:06 ]
szkoda ze wczesniej nic nie pisalo o tym https://audi80.pl/suchy-bor-zlot-vag ... htm#343727
[ Dodano: 2009-08-18, 14:32 ]
komentowac
https://audi80.pl/-kujawsko-pomorski ... htm#343796
Świetnie... dzięki !!!
Cała przednia zawiecha zrobiona Tuleje we wózku, we wahaczach, nowe amorki i łożyska amorków, łączniki, końcówki i... nieplanowany prawy sworzeń wahacza + osłona przegubu.
Osłonę uszkodziłem sam i gdyby nie to... żyła by pewnie jeszcze dłuuugie lata.
Cała ława i wahacze wyczyszczone z rdzawego nalotu i zakonserwowane środkiem do podwozi, wszystko teraz wygląda jak nowe
Sworzeń lewy był jak nowy, sztywny, a smar w środku czyściutki. Prawy - luźny i był już wymieniany na TRW (2003r). Oryginalne części były wszędzie - większość produkcja 11.1993, także 15 lat śmigały w tej furze i jeszcze szło normalnie śmigać po 160km/h
Jeżeli ktoś z was kiedykolwiek będzie wymieniał osłonę przegubu to kupujcie tylko marki LOBRO lub SPIDAN / GKN - w komplecie są naprawdę dobre jakościowo elementy i dodatkowo dostaje się nową śrubę do przegubu, 2 plastikowe dystanse/podkładki i opaski z twardego mocnego materiału a nie jakieś lipy - cena 30,00zł w InterCarsie.
Walka trwała 2 dni... ale było warto, zbieżność ustawię po wymianie prawego sworznia, ale nawet teraz jest OK - nie ściąga a kiera stoi prosto, ustawiałem "na oko" z żyłkami w/g znalezionego na forum opisu.
Post lekko poza tematem... ale jak pytasz to odpowiem
W każdym razie - zastanawiam się jeszcze czy nie wsadzić spowrotem oryginalnych łożysk amortyzatorów, gdyż kupiłem MEYLE HD - dobra jakość gumy, lecz wbite w nie łożyska INA miały większy luz niż stare 15 letnie VW/Audi.
Cała przednia zawiecha zrobiona Tuleje we wózku, we wahaczach, nowe amorki i łożyska amorków, łączniki, końcówki i... nieplanowany prawy sworzeń wahacza + osłona przegubu.
Osłonę uszkodziłem sam i gdyby nie to... żyła by pewnie jeszcze dłuuugie lata.
Cała ława i wahacze wyczyszczone z rdzawego nalotu i zakonserwowane środkiem do podwozi, wszystko teraz wygląda jak nowe
Sworzeń lewy był jak nowy, sztywny, a smar w środku czyściutki. Prawy - luźny i był już wymieniany na TRW (2003r). Oryginalne części były wszędzie - większość produkcja 11.1993, także 15 lat śmigały w tej furze i jeszcze szło normalnie śmigać po 160km/h
Jeżeli ktoś z was kiedykolwiek będzie wymieniał osłonę przegubu to kupujcie tylko marki LOBRO lub SPIDAN / GKN - w komplecie są naprawdę dobre jakościowo elementy i dodatkowo dostaje się nową śrubę do przegubu, 2 plastikowe dystanse/podkładki i opaski z twardego mocnego materiału a nie jakieś lipy - cena 30,00zł w InterCarsie.
Walka trwała 2 dni... ale było warto, zbieżność ustawię po wymianie prawego sworznia, ale nawet teraz jest OK - nie ściąga a kiera stoi prosto, ustawiałem "na oko" z żyłkami w/g znalezionego na forum opisu.
Post lekko poza tematem... ale jak pytasz to odpowiem
W każdym razie - zastanawiam się jeszcze czy nie wsadzić spowrotem oryginalnych łożysk amortyzatorów, gdyż kupiłem MEYLE HD - dobra jakość gumy, lecz wbite w nie łożyska INA miały większy luz niż stare 15 letnie VW/Audi.