[80 B4 All] montaz sterownika centralnego z pilota
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 04 sie 2009, 14:56
- Lokalizacja: Oświecim
Czy to będzie w porządku dla mojej audi 80 b3?? Dam rade zamontowac ten egzemplarz, dodam ze nie jestem bardzo dobrze obeznany w tych sprawach.
http://moto.allegro.pl/item701870199_st ... skoda.html
http://moto.allegro.pl/item701870199_st ... skoda.html
- loco_grchw
- Forum Audi 80
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 lis 2008, 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Witam podepne sie do tematu. Mam pytanie w momencie zalozenia takie otoz sterowania CZ http://moto.allegro.pl/item699315241_st ... a8_tt.html
pilotem co jeszcze trzeba dokupic badz co podlaczyc zeby domykaly sie szybki ?
Bede wdzieczny za info. Pozdrawiam :mrgreen:
pilotem co jeszcze trzeba dokupic badz co podlaczyc zeby domykaly sie szybki ?
Bede wdzieczny za info. Pozdrawiam :mrgreen:
Problem z centralnym
Witam!Mam pytanko ja ostatnio podlaczylem centralke na pilota do oryginalnego centralnego zamka pneumatycznego ktory byl na kluczyk.Lecz mam problem tego typu ze jak zamykam z kluczyka to jest dzwiek i miga dioda w przeciwmgielnym przycisku,lecz gdy zamykam z pilota tego dzwieku nie ma i dioda nie miga.Ma ktos moze pojecie jak zrobic by bylo to ?Wielkie dzieki. <osohozi>
Kolejne pytania.
1. Czy we wszystkich typach połączenia sterowania (-/- , +/- , zamek pneumatyczny, itd) pozostanie możliwość otwierania centralnego z kluczyka?
2. Jak się zachowa immobilizer kiedy po zamknięciu auta kluczykiem i uzbrojeniu fabrycznego alarmu (potwierdzonego dźwiękiem) otworzymy auto z pilota ? Czy auto zapali ?
Właśnie skończyłem podłączać.
Podłączyłem według schematu sterowania (-), wpiąłem się w wiązkę wychodzącą z pompki centralnego w bagażniku. Jest w niej kilka przewodów w kolorze brązowo-szarym i brązowo-zielonym, ale te właściwe są nieco grubsze i miedziane. Zamykanie/otwieranie działa zarówno z kluczyka jak i z pilota. To samo się tyczy uzbrajania fabrycznego alarmu.
Pozostało mi tylko podłączyć kierunkowskazy i tu rodzi się pytanie:
Czy w tej wiązce znajdę też potrzebne przewody, czy muszę szukać gdzieś indziej? Jeśli gdzieś indziej to gdzie najbliżej?
I znowu sobie odpowiem
Kierunki są w tej wiązce w kolorach czarny-biały, czarny-zielony i trzeba się do nich wpiąć poprzez diody prostownicze.
1. Czy we wszystkich typach połączenia sterowania (-/- , +/- , zamek pneumatyczny, itd) pozostanie możliwość otwierania centralnego z kluczyka?
2. Jak się zachowa immobilizer kiedy po zamknięciu auta kluczykiem i uzbrojeniu fabrycznego alarmu (potwierdzonego dźwiękiem) otworzymy auto z pilota ? Czy auto zapali ?
Właśnie skończyłem podłączać.
Podłączyłem według schematu sterowania (-), wpiąłem się w wiązkę wychodzącą z pompki centralnego w bagażniku. Jest w niej kilka przewodów w kolorze brązowo-szarym i brązowo-zielonym, ale te właściwe są nieco grubsze i miedziane. Zamykanie/otwieranie działa zarówno z kluczyka jak i z pilota. To samo się tyczy uzbrajania fabrycznego alarmu.
Pozostało mi tylko podłączyć kierunkowskazy i tu rodzi się pytanie:
Czy w tej wiązce znajdę też potrzebne przewody, czy muszę szukać gdzieś indziej? Jeśli gdzieś indziej to gdzie najbliżej?
I znowu sobie odpowiem
Kierunki są w tej wiązce w kolorach czarny-biały, czarny-zielony i trzeba się do nich wpiąć poprzez diody prostownicze.
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
moduł domykania szyb np.:loco_grchw pisze:pilotem co jeszcze trzeba dokupic badz co podlaczyc zeby domykaly sie szybki ?
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/item717322519_hurt_domykanie_szyb_zlota_seria_certyfikat_urz224.html
takie tylko info ale co i jak się podłacza - niewiem pozdr :cry:
[ Dodano: 2009-08-22, 12:20 ]
oki czytam już chyba 4 temat i nadal nic niewiem
czy ktoś mi powie gdzie się podłącza sterownik do pilotów czy przy tylnej klapie (na mam kombi) czy przy pompce w bagażniku ? do jakich przewodów? bo tu też jest różnie wypowiedzi (B4) i jakim schematem podłączenia ? (sterowanie minusem ? czy plusem i minusem ?
a i gdzie sie wpiąć i jak? aby mrugał światłami ewentualnie sygnał syrenką
proszę o podsumowanie albo dokładny opis co i jak bo sie pogubiłem <osohozi>
posiadam sterownik bx50s mocno i gęsto sprzedawany na aukcjach i sklepach
ktoś montował? niedawno ? proszę o rade i info :?:
pozdr
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
w tej wiązce przy pompce? czy gdzie? - nie do końca zrozumiałemrsdziadek pisze:Kierunki są w tej wiązce
[ Dodano: 2009-08-26, 23:04 ]
czekam az przyjdzie. Dziś zamówiłem (allegro)ddt pisze:Czy podłączyłeś już swój sterownik?
Opis montażu dostałem skąpy bardzo cyt:
"Zamek Centralny: Sterowany pneumatycznie, zastosować schemat E: przewód zielono-niebieski lub zółto-niebieski , wychodzący ze słupka drzwi kierowcy"
:?: :?:
schemat (E)
i nie za wiele z niego rozumiem
nic nie wiem a podejrzewam ze albo przy pompce pneumatycznej albo pod kierąddt pisze:Możesz powiedzieć do jakich przewodów się wpiąłeś i gdzie?
każdy pisze inaczej - nie wiem gdzie najlepiej
:?: :?:
jak się wkur to kupie opis ze zdjęciami "łopatologiczny" tylko ze koleś chce 40 zł zobaczymy
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
Wszystkie przewody potrzebne do podłączenia pilota są w wiązce, która przychodzi do pompki w bagażniku (w sedanie po prawej stronie, w zagłębieniu pod wykładziną, "owinięte" w gąbkę, takie czarne duże plastikowe coś dochodzi tam wiązka zakończona trzema kostkami - dwie mniejsze i jedna większa).
Podłączałem zgodnie ze schematem jaki przedstawił kolega hackthemilk trzy posty wyżej, konfiguracja 3 (Fig.3 - Sterowanie minusem).
Żadnych przewodów nie przecinamy. Zdejmujemy izolację (można lutownicą) i dolutowujemy kabelek. Można użyć też "szybkozłączek" ale niektóre kable mogą okazać się za cienkie i połączenie nie będzie pewne, a jak ktoś lubi się babrać to lutowanie do kostek wygląda najbardziej profesjonalnie. Po każdym połączeniu kabla sprawdzajcie czy jest przejście, unikniemy wtedy problemu na końcu.
A wiec od początku:
Pomarańczowy i Biało-Pomarańczowy - nigdzie
Żółty i Żółto-Czarny - łączymy ze sobą i do masy (gruby, brązowy w dużej kostce przy pompce)
Biały i Biało-Czarny - zamykanie/otwieranie drzwi, przewody Brązowo-Szary i Brązowo-Zielony (jest ich kilka w wiązce, te które nas interesują są grubsze od pozostałych i miedziane. Zdejmujemy izolacje, przykładamy masę do kabelka i patrzymy czy się otwiera czy zamyka)
Brązowy - kierunki, przewody Czarny-Biały i Czarny-Zielony (potrzebne są dwie diody prostownicze o takie , jedne końce diod łączymy ze sobą i z brązowym a drugie końce (te ze srebrnym paskiem) osobno do dwóch przewodów)
Czerwony - 12V - Gruby czerwony przewód w dużej kostce (UWAGA)
Czarny - masa - Gruby brązowy przewód w dużej kostce (tam gdzie podłączone żółte)
Czerwony-Czarny i Zielony - ja nie podłączałem bo nie miałem potrzeby.
Zworka ma być ustawiona na 3,5 sekundy (pneumatyczne zamykanie)
I już.
Podłączałem zgodnie ze schematem jaki przedstawił kolega hackthemilk trzy posty wyżej, konfiguracja 3 (Fig.3 - Sterowanie minusem).
Żadnych przewodów nie przecinamy. Zdejmujemy izolację (można lutownicą) i dolutowujemy kabelek. Można użyć też "szybkozłączek" ale niektóre kable mogą okazać się za cienkie i połączenie nie będzie pewne, a jak ktoś lubi się babrać to lutowanie do kostek wygląda najbardziej profesjonalnie. Po każdym połączeniu kabla sprawdzajcie czy jest przejście, unikniemy wtedy problemu na końcu.
A wiec od początku:
Pomarańczowy i Biało-Pomarańczowy - nigdzie
Żółty i Żółto-Czarny - łączymy ze sobą i do masy (gruby, brązowy w dużej kostce przy pompce)
Biały i Biało-Czarny - zamykanie/otwieranie drzwi, przewody Brązowo-Szary i Brązowo-Zielony (jest ich kilka w wiązce, te które nas interesują są grubsze od pozostałych i miedziane. Zdejmujemy izolacje, przykładamy masę do kabelka i patrzymy czy się otwiera czy zamyka)
Brązowy - kierunki, przewody Czarny-Biały i Czarny-Zielony (potrzebne są dwie diody prostownicze o takie , jedne końce diod łączymy ze sobą i z brązowym a drugie końce (te ze srebrnym paskiem) osobno do dwóch przewodów)
Czerwony - 12V - Gruby czerwony przewód w dużej kostce (UWAGA)
Czarny - masa - Gruby brązowy przewód w dużej kostce (tam gdzie podłączone żółte)
Czerwony-Czarny i Zielony - ja nie podłączałem bo nie miałem potrzeby.
Zworka ma być ustawiona na 3,5 sekundy (pneumatyczne zamykanie)
I już.
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
Kierując się logiką syrenkę podpiąłbym pod brązowy bez użycia diody (chociaż dioda by nie szkodziła). Syrenka wtedy będzie "pipkać" tyle razy co kierunkowskaz przy zamknięciu/otwarciu.hackthemilk pisze:rsdziadek a jak podłączyć do tego syrenkę aby piskało - przy otwieraniu i zamykaniu ? tez pod brązowy? ale z diodą prostowniczą czy bez? (chce opcje piskanie - mruganie kierunkami
Z drugiej strony przy zamykaniu z pilota uzbrajasz fabryczny alarm i jego syrena "pipnie" więc czy jest sens dawać inną