[B3 1.8] przegub
[B3 1.8] przegub
Wyczytałem na forum że chropotanie przy skecaniu oraz lekkie stuki moga byc spowodowane zniszczonym przegubem. Osobiscie sie na tym nie znam wiec nie wiem jak sprawdzic który z przegubów jest zepsuty i wymaga wymiany ( wewnetrzny czy zewnetrzny). A moze to wcale nie przegub? Jeno co udało mi sie sprawdzic to chwytajac za poloske szarpałem ja i wyczułem pewien luz. Czy taki luz jest dopuszczalny czy nadaje sie juz cos do wymiany?
Krzysiek
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 965
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
u mnie też tak było myślałem że to przegub ale brat zobaczył pod spód i śrubka od wózka się odluzowała
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
Pokonałem trase 1900 km i auto dalej jezdzi. Przed wyjazdem wybrałem sie na stacje diagnostyczna i tam powiedziano mi ze wszystko jest ok z tulejkami wahaczami oraz przegubami. Jedyne co powiedzieli to to ze widza lekki luz na tulejkach wozka i one moga byc przyczyna stukania na prostej i nierownosciach a co do chropotania podczas skrecania to moze byc wina opon ktore mam z przodu czyli nalewek. Jak wy oczeniacie ich uwagi.
Krzysiek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga