[b4 2.8 v6] Filtr Stożkowy
[b4 2.8 v6] Filtr Stożkowy
Witam szukam ale nic nie znalazlem.
Czy ktos moglby podac mi linki ze Stożkami do audi 80 b4 2.8 v6, a takze do audi 80 b4 2.6 v6.
Nie orientuje sie w tym.Wiec pytam;)
Czy ktos moglby podac mi linki ze Stożkami do audi 80 b4 2.8 v6, a takze do audi 80 b4 2.6 v6.
Nie orientuje sie w tym.Wiec pytam;)
tez jestem tego zdania ze do V6 szkoda zakladac stozka ma tyle mocy ze stozek nie zrobi wielkiej roznicy, co innego jakbys caly silnik przerabial itd. to co innego a tak to sie nie opyla, kiedys mialem w golfie 1,9 tdi stozek to sprawdzil sie ale silnik mial podniesiona moc z 90 KM na 155 KM i byl niemal ze caly przerobiony.
Poza tym, że po założeniu stożka nie masz żadnej gwarancji że wzrośnie ci moc czy moment obrotowy to może okazać się że któryś z nich spadnie.
A na temat to cała sprawa z dobraniem stożka sprowadza się do dobrania średnicy wylotu stożka do średnicy dolotu kolektora ssącego czyli tej rury tuż przed przypływomierzem. (pomijając oczywiście jakość czy producenta). Można także zastosować przejściówki ale to bezsens skoro można kupić taką samą średnicę. Szukaj na allegro, jest tego pełno.
A na temat to cała sprawa z dobraniem stożka sprowadza się do dobrania średnicy wylotu stożka do średnicy dolotu kolektora ssącego czyli tej rury tuż przed przypływomierzem. (pomijając oczywiście jakość czy producenta). Można także zastosować przejściówki ale to bezsens skoro można kupić taką samą średnicę. Szukaj na allegro, jest tego pełno.
Ja myślę że silnik 2.8 v6 jest już dość rasowy .
Ale jeszcze coś na temat : http://www.insomnia.pl/Sto%C5%BCkowy_fi ... 67608.html
Ale jeszcze coś na temat : http://www.insomnia.pl/Sto%C5%BCkowy_fi ... 67608.html
taki jak napisalem wyzej w VW golfie mialy wszystko robione konkretnie a stozek kupilem na ebayu z niemiec (stozek + power ruhe) taki kompleci dedykowany dla golfa i sprawdzal sie poniewaz wuto lepiej sie wkrecalo na oboroty, bo takie kombinowanie i sranie to odradzam jak kupowac to caly komplett z dedykacja to odpowiedniego silnika ;] bo jakos sobie nie wyobrazam aby zalozyc stozek i przyczepic go tasma szara od kartonow (moj kolega ;] -> idiota)
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
nie sprawdzałem ponieważ nie jeździłem nigdy nim na ori puszce-miałem okazję na majóvwce 2009 ale za duża kolejka była
Ogólnie ładnie silnik pracuje ,obroty itp.
Po 3,5 tyś obrotów słychać charakterystyczny basowy pomruk z komory czego nie słyszałem w innych AAH bez stożka ale to może tylko moje odczucia
Nie potrzeba większych przeróbek aby go założyć więc nie piszcie głupot
Ogólnie ładnie silnik pracuje ,obroty itp.
Po 3,5 tyś obrotów słychać charakterystyczny basowy pomruk z komory czego nie słyszałem w innych AAH bez stożka ale to może tylko moje odczucia
Nie potrzeba większych przeróbek aby go założyć więc nie piszcie głupot
Dokładnie tak jest,często stożek bardziej słychać niż wydech I jeszcze ten basowy pomruk,radość dla uchashellah pisze: Ogólnie ładnie silnik pracuje ,obroty itp.
Po 3,5 tyś obrotów słychać charakterystyczny basowy pomruk z komory czego nie słyszałem w innych AAH bez stożka ale to może tylko moje odczucia
odgrzewam bo będę się za to zabierał, a może ktoś już może podzielić się jakimiś doświadczeniami?
ogólnie bym tego nie robił ale mam wrażenie że przez ten mały otworek w zabudowie orginalnego filtra to tego powietrza wpada zdecydowanie za mało
wiem że ma być polerowana rura od kolektora iść poprzez elastyczne połączenie z przepływką i za nią stożek zabudowany i odizolowany i ruki instalacyjne mają doprowadzić zimne powietrze skąd się da
jedno czego chcę uniknąć to złe dobranie średnicy rury i długości więc narazie będę sie strał zostać przy orginalnych wymiarach części od przepływki do kolektora tylko na polerowanej rurze. Zaczynając od tego będę mógł zostać przy orginalnym filtrze narazie
ogólnie bym tego nie robił ale mam wrażenie że przez ten mały otworek w zabudowie orginalnego filtra to tego powietrza wpada zdecydowanie za mało
wiem że ma być polerowana rura od kolektora iść poprzez elastyczne połączenie z przepływką i za nią stożek zabudowany i odizolowany i ruki instalacyjne mają doprowadzić zimne powietrze skąd się da
jedno czego chcę uniknąć to złe dobranie średnicy rury i długości więc narazie będę sie strał zostać przy orginalnych wymiarach części od przepływki do kolektora tylko na polerowanej rurze. Zaczynając od tego będę mógł zostać przy orginalnym filtrze narazie
ja się już pozbyłem stożka i wrzuciłem serię. Przez stożek prawdopodobnie mi przepływka padła. Jeśli chcesz mieć stożek to tylko jeśli mądrze go zamontujesz. Najbardziej chodzi o odzielenie całego filtra od komory silnika. Czy pleksą lub czymś innym wzdłóż, żeby ciepłego powietrza stożek nie łapał. Jeśli bez tego chcesz montować to odrazu CI odradzam.