witam
zamierzam na dniach nabyć B4 1,9 TDI w automacie, auto jest z 1995 r. Ponieważ nie miałem jeszcze nigdy auta z automatyczną skrzynią biegów, to mam pewne obawy. Na co zwrócić uwagę przy kupnie, jak poznać czy skrzynia pracuje prawidłowo ? Zaznaczę że auto nie ma obrotomierza, więc nie sprawdzę czy skrzynia przełącza biegi we właściwych zakresach obrotów ?
Jednak myślę, że zauważę czy działają tylko 3 biegi czy wszystkie ?
proszę o pomoc, w temacie automatu jestem "zielony"
Czytam również na forum o różnych wersjach skrzyni automatycznych, która jest warta uwagi ? której natomiast się wystrzegać ? no i po czym poznać jaki model jest w danym aucie ? AXG, CDX, BAA, CNY, CUZ, CAC, CCF, CCE, CDY, ATR, CMS, CGT, CHH, CGU, CMR. doczytałem że na nalepce pod tylną klapą można to odczytać, ale jak ?
na stronie http://www.automat.pl/readarticle.php?article_id=1 już trochępoczytałem, jednak pytanie techniczne, jakie sprzęgło jest w w/w audi elektromagnetyczne czy hydrokinetyczne ?
pozdrawiam i dziękuję
[B4 1,9 TDI] jak sprawuje się automat przy silniku 1,9 TDI ?
-
- Forum Audi 80
[B4 1,9 TDI] jak sprawuje się automat przy silniku 1,9 TDI ?
Ostatnio zmieniony 22 sie 2009, 23:42 przez Marcin Gutek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego luknij tu: http://www.centrum.audi80.pl/content/view/202/85/ to rozpiska skrzyń biegów które występowały w audi.
W b4 mogą być następujące automaty: CEB, CBT, AZZ, AEH. Różnią się przełożeniami.
W b4 mogą być następujące automaty: CEB, CBT, AZZ, AEH. Różnią się przełożeniami.