Chciałbym zaprezentować moja 80kę. Jest to Audi 80 typ89, wyprodukowane w grudniu 1988r. w Ingolstadt. Jestem jego szczęśliwym 4tym właścicielem, pierwszym była wypożyczalnia samochodów "AVIS" Monachium która kupiła auto 1 lutego 1989r. 17.01.1990r auto kupił Hans Dieter-Muller mieszkający Schwalbach. Następnie w 1994r. trafiło do Polski, gdzie jeździło do 2007r. Niestety poprzedni właściciel kupił inne auto, a to 80ka przez 2lata marnowała się stojąc pod gołym niebem. Doprowadziło to do paru usterek, dzięki którym udało się tanio ją odkupić w sierpniu 2009r. Ogólny stan auta był średni, widać ze auto było bardzo zmęczone życiem, dodatkowo w aucie od nowości nie było nic wymieniane oprócz tarcz,klocków i rzeczy eksploatacyjnych. Była lekko uderzona z przodu z lewej strony, ale podłużnica nie ucierpiała. Przez ponad dwa lata odkąd ją mam udało mi się doprowadzić auto do wręcz idealnego stanu mechanicznego, wymieniłem cała zawieche z przodu, przewody hamulcowe na miedziane, tarcze,klocki, rozrząd, czujnik temp, zakonserwowałem podwozie i bagażnik plus masa innych pierdół. Auto utrzymuję w stanie zbliżonym do oryginalnego, wszystkie zmiany są z epoki.
Odkąd mam ją nigdy mnie nie zawiodła, czy było -20 czy plus 30 zawsze odpala za 1szym razem. Nie zamierzam się pozbywać tego auta bo bardzo sie z nim związałem, teraz już takich nie robią <ok>
Model:Audi 80 Typ89
Data produkcji: 12/1988 sprzedana w roku modelowym 1989 w Monachium
Silnik:EA 827 1,8 90KM/145NM oznaczenie PM wtrysk jednopunktowy Bosch Mono-Jetronic. Ciśnienie sprężania na każdym cylindrze: 10,50
0-100km/h ok 11s http://w202.wrzuta.pl/film/9se9uvL5ibD/1_8s
Kolor: LZ3Z Kupferrot
Przebieg w momencie zakupu : 159200
Wyposażenie fabryczne:
Dodatkowo niemiec dodał :
Ja dodałem:
Początek - zakup 10.08.2009:



Jak widać jeszcze była na czarnych blachach, miała tylko jednego właściciela w Polsce który sprowadził ją w 1994r, jeździł nia do 2007 później była tylko przepalana bo kupił inne auto.
Pierwsze zmiany- grill ze znaczkiem, podkładka pod tablice, kratki w zderzak

Kierownica z Coupe, tunel z boxem na kasety Fischer, nowy skórzany meiszek




Blenda od Audi 90





Żółte żarówki przednie, wymiana wszystkich żarówek przednich



Odnowiłem alufelgi, tak prezentowała się na sezon 2010







Niklowany wkład popielniczki, Duo Sound, głośniki z tyłu z ori maskownicami



Dodatkowe zegary, konsola, wkłąd popielniczki i ramka nad zegary, czujniki i wymienione podświetlenie w zegarach oraz nowe radio Audi Gamma 4X6W




Nie zniszczona osłona recznego

Dokładka Kamei z laminatu pomalowana na czarno z ori naklejką Kamei, obecnie jeżdże bez niej i juz raczej nie wróci na auto

Felgi Ronal Aero 14



Wiosna 2012







Pokrowiec na koło zapasowe

Kubełkowe fotele welurowe z Audi 90




24 yahre jubileum






Koniec czarnej dziury

Ori uchwyt na gaśnice




Ori skórzana gałka i mieszek


Ori wygłuszenie maski

Jasna półka z Duo Sound i syczkami

Układ wydechowy 2'cale od kolektora, usunięty katalizator, środkowy tłumik przelotowy, końcowy komorowy z dwoma końcówkami 70mm


Hella Black












