[1.6 LPG B3] Wysokie obroty na LPG i benzynie
[1.6 LPG B3] Wysokie obroty na LPG i benzynie
Witam Koledzy..
Mam następujący problem...
Od niedawna po przejechaniu około 2 km zaczynają mi podskakiwac obroty na 2 tysiące i tak się dzieje i na gazie i na benzynie..
Co może byc tego przyczyną?
Mam rocznik 90 i nie wiem jak to nazwac ale z tylu kolo gaznika wychodzi taki sforzeń i on powoduje wzrost obrotów i on cały czas wychodzi a co powinno powodowac to że spowrotem się chowie..?
sorry, że tak dziwnie to napisalem ale nie znam fachowych nazw :mrgreen:
Pozdrawiam...
Mam następujący problem...
Od niedawna po przejechaniu około 2 km zaczynają mi podskakiwac obroty na 2 tysiące i tak się dzieje i na gazie i na benzynie..
Co może byc tego przyczyną?
Mam rocznik 90 i nie wiem jak to nazwac ale z tylu kolo gaznika wychodzi taki sforzeń i on powoduje wzrost obrotów i on cały czas wychodzi a co powinno powodowac to że spowrotem się chowie..?
sorry, że tak dziwnie to napisalem ale nie znam fachowych nazw :mrgreen:
Pozdrawiam...
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witaj kolego nastawnik przepustnicy do wymiany http://moto.allegro.pl/item280025440_na ... a_2ee.html jest to gaznik PIEERBURGA 2EE sterowany elektronicznie podćiśnieniowo oddajesz starą czesc dają ci nową chodzi ci na wysokich obrotach i może jeszcze nie mieć ssania jak bedziesz coś potrzebował to pisz
wysokie obroty na lpg i benzynie
2E byl montowany rowniez w b3 1.8s charakteryzuje sie on tym,ze nie ma sterowania elektronicznego ,jest typowa linka na ssanie reczne ale dysze np glowna nie koniecznie musza byc takie same np w 2ee w nim dysza glowna byla 105 na pierwszym przelocie ,110 na drugim ,dysza powietrza dodatkowego odpowiednio 110 i 105 ,kupujac nowy gaznik wartoby bylo zwrocic uwage na srednice dysz .Jesli chodzi o gaznik 2ee to byl on stosowany nie tylko w Audi ,stosowano go rowniez w oplu vectrze A /88-91r/.Mysle ,ze najlepszym rozwiazaniem jest oddanie posiadanego 2EE do regeneracji Pozdr.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Co do tego gaźnika 2E to wielu fachowców od gaźników na słowa 2EE chce go od razu zakładać. Na allegro jest ich pod dostatkiem i bardziej przystępnych cenach niż 2EE. Albo jest jeszcze jedna alternatywa: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61522
[ Dodano: 2009-08-24, 18:39 ]
Założenie Pierburga'a 2E ma jeszcze taką zaletę że będzie pasował do kolektora (a właściwie do tzw. "podstawy gaźnika") bez żadnych przeróbek, bo rozstaw śrub jest identyczny.
[ Dodano: 2009-08-24, 18:39 ]
Założenie Pierburga'a 2E ma jeszcze taką zaletę że będzie pasował do kolektora (a właściwie do tzw. "podstawy gaźnika") bez żadnych przeróbek, bo rozstaw śrub jest identyczny.
1.6 PP wysokie obroty na lpg i benzynie
To ciekawe co piszesz ale w 1.8 z 1989 roku mialem 2e i linke na ssanie reczne a uchwyt byl pod polka kolo kierownicy
1.6 wysokie obroty na lpg i benzynie
Silnik 1.8 ne /silnik lezy w garazu jako dawca/ oznaczenie gaznika Pierburg 2e jest na obudowie gaznika ,wiem na pewno,ze to byl ten gaznik bo go naprawialem.
1.6 pp wysokie obroty na lpg i benzynie
To co pisze,ze ma byc w orginale nie zawsze pokrywa sie z tym czym jest w ok 20 letnim aucie.Gaznik byl Pierburg 2e .Podobne tematy przerabialem kilka lat temu .Mysle,ze pora na zamkniecie tematu