[B4 Competition] Swap licznika
[B4 Competition] Swap licznika
Zwracam sie z prosba o pomoc.
Nie znalazlem podobnego temnatu dlatego zalozylem nowy, potrzebuje wymienic licznik na nowy poniewaz zle wskazuje obroty i wskazowka od paliwa tez sie zacina ale rzadko.
Moje pytanie to czy licznik z 2.6 przedstawiony na aukcji ponizej podejdzie do mnie ??
http://www.allegro.pl/item722076892_lic ... _2_6i.html
Znalazlem rowniez z 2.0 quattro ale jest tylko do 220 km a moj ma 260.
http://www.allegro.pl/item728217549_lic ... qatro.html
Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.
Nie znalazlem podobnego temnatu dlatego zalozylem nowy, potrzebuje wymienic licznik na nowy poniewaz zle wskazuje obroty i wskazowka od paliwa tez sie zacina ale rzadko.
Moje pytanie to czy licznik z 2.6 przedstawiony na aukcji ponizej podejdzie do mnie ??
http://www.allegro.pl/item722076892_lic ... _2_6i.html
Znalazlem rowniez z 2.0 quattro ale jest tylko do 220 km a moj ma 260.
http://www.allegro.pl/item728217549_lic ... qatro.html
Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.
nie muszą.Zegary muszą być tej samej firmy (UN4 lub VDO)
Jeśli chcesz wymienić całe zegary to nie ma to znaczenia. problem pojawia się z przekładaniem komponentów między jednymi a drugimi, ale też się da (rzeźba).
ważne by były dla 4/5zyl. - prawidłowość wskazań.
Do zegarów 4/5 zyl wyskalowanych do 220 możesz bez problemu przełożyć swój prędkościomierz z uwzględnieniem producenta jw.
ps. jeśli już kolega tak poluje na te punkty "pomógł". to niech bzdur nie wypisuje.
Tak jak mówili moi poprzednicy nie ma różnicy czy UN4 czy VDO jeden z drugim jest wymienny P&P. Co do tarczy to najprościej będzie przełożyć ją ze starych zegarów, gdyż tylko dla silników 2.0 16v i 2.3 tarcza była wyskalowana do 260 km/h(oczywiście i dla v6, ale te zegary nie będą Ci działać).
Uwaga! Pamiętaj, zmieniając tarczę, że w liczniku UN4 nie można zdejmować wskazówki, gdyż wtedy licznik nadaje się na śmietnik. W VDO można zdejmować i montować wskazówki ponownie.
Uwaga! Pamiętaj, zmieniając tarczę, że w liczniku UN4 nie można zdejmować wskazówki, gdyż wtedy licznik nadaje się na śmietnik. W VDO można zdejmować i montować wskazówki ponownie.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Radzę kupić licznik od V6 i włożyć do niego twój prędkościomierz i powinno być to najlepszym rozwiązaniem choć niewiem jak będzie się obrotomierz sprawował. Poszukaj gościa na allegro co ma na sprzedaż takie zegary od compi powiem, że gdzieś mi on mignął na alledrogo
[ Dodano: 2009-09-01, 07:27 ]
http://moto.allegro.pl/item703848963_au ... tanie.html On ma Compi na części. Jak pomogłem poproszę o "POMÓGŁ"
[ Dodano: 2009-09-01, 07:27 ]
http://moto.allegro.pl/item703848963_au ... tanie.html On ma Compi na części. Jak pomogłem poproszę o "POMÓGŁ"
- dardaw2
- Forum Audi 80
- Posty: 691
- Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
- Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
- Kontakt:
Jaki to napęd QATTRO :lol:Audi Sport pisze:http://moto.allegro.pl/it...rym_stanie.html On ma Compi na części. Jak pomogłem poproszę o "POMÓGŁ"
Nie poluje, nie poluje. Tylko informuje nowego użytkownika że jest taka opcja bo nikt tego prawie nie używa. I nie gada bzdur tylko nie opisuje całego zagadnienia. Podałem koledze SIDNEY85 co może kupić jakby chciał robić dowolną czynność tj: i jak będzie chciał wymienić obrotek i wskaźnik paliwa i gdyby chciał po prostu wymienić zegary. Tak więc nie nazywaj nie zagłębiania się w temat po uszy wypisywaniem bzdur. A jak masz dodatkowe informacje do jego pytania to po prostu je podaj w swoim poście.PawelG pisze:
ps. jeśli już kolega tak poluje na te punkty "pomógł". to niech bzdur nie wypisuje.
kacper85, to nie jest nie zagłębianie się w temat, tylko błędna informacja. A czasem lepiej się wstrzymać z pisaniem, jeśli się czegoś nie jest pewnym.kacper85 pisze:Np: jak masz swoje firmy vdo i silnik 4 cylindrowy to szukasz licznika vdo z silnika 4 cylindrowego.
może równie dobrze szukać zegarów UN4 do 4/5zyl