ad 3. Co do odpowietrzania: Jeśli włączył ci się wentylator, to znaczy że układ JEST odpowietrzony. Nie przy każdym spuszczeniu płynu od razu się zapowietrzy.
Na przyszłość: odpowietrzanie najłatwiej zrobić stopniowo rozgrzewając silnik, obroty ok. 1500-2000 (wyższa sprawność pompy), na przewodach do nagrzewnicy powinieneś mieć taki kranik/zaworek: odkręć go (poluzuj), a gdy zacznie lecieć płyn - zakręć. Pilnuj cały czas, żeby zbiornik wyrównawczy nie był pusty. Jeśli załączą się wentylatory i oba przewody do chłodnicy (zwłaszcza dolny) będą rozgrzane - układ jest odpowietrzony. Gotowe.
ad pyt 1. czujniki na kroćcu nie mają nic wspólnego z wentylatorem. Od niego są czujniki na chłodnicy i nad kolektorem wydechowym.
ad pyt 2. To normalne, że termostat otwiera się stopniowo. Prawidłowo przy 87 st. powinien otworzyć się całkowicie.
ad pyt 3. Czujnik może się "zepsuć" na różne sposoby. Może podawać nieprawidłowe wartości lub nie podawać żadnych (opór 0 lub nieskończony). Stąd konieczność pomiaru omomierzem.
ad pyt 4. Raczej nie uszkodziłeś, o ile nie robiłeś tego młotkiem na kowadle.
