Peugeot 407 - mEE
Peugeot 407 - mEE
PEUGEOT 407 1.6 HDi 110 KM 2005 rok
wyposażenie (praktycznie standardowe):
- ABS
- BA - system wspomagania siły hamowania
- ESP - system stabilizacji toru jazdy
- poduszki powietrzne boczne
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
- poduszki powietrzne kurtynowe
- ISOFIX - system mocowania fotelików dziecięcych
- światła przeciwmgielne
- lusterka w kolorze nadwozia
- radio z odtwarzaczem CD
- zamek centralny
- klimatyzacja automatyczna
- wspomaganie kierownicy
- fotel kierowcy regulowany
- komputer pokładowy
- lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane
- podłokietnik z przodu
- klimatyzowany schowek
- szyby przednie sterowane elektrycznie - sekwencyjne
- światła włączane automatycznie
- czujniki zapinania pasów
- automatyczne zamykanie drzwi
- aluminiowe felgi w rozmiarze 18'
średnie zużycie paliwa ~ 5.5
100% bezwypadkowy, serwisowany w ASO
5 września 2009
wyposażenie (praktycznie standardowe):
- ABS
- BA - system wspomagania siły hamowania
- ESP - system stabilizacji toru jazdy
- poduszki powietrzne boczne
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
- poduszki powietrzne kurtynowe
- ISOFIX - system mocowania fotelików dziecięcych
- światła przeciwmgielne
- lusterka w kolorze nadwozia
- radio z odtwarzaczem CD
- zamek centralny
- klimatyzacja automatyczna
- wspomaganie kierownicy
- fotel kierowcy regulowany
- komputer pokładowy
- lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane
- podłokietnik z przodu
- klimatyzowany schowek
- szyby przednie sterowane elektrycznie - sekwencyjne
- światła włączane automatycznie
- czujniki zapinania pasów
- automatyczne zamykanie drzwi
- aluminiowe felgi w rozmiarze 18'
średnie zużycie paliwa ~ 5.5
100% bezwypadkowy, serwisowany w ASO
5 września 2009
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2009, 16:54 przez mEE, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- mazakback
- Forum Audi 80
- Posty: 186
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 13:53
- Lokalizacja: UK Yorkshire
- Kontakt:
Wóz jest piekny. Nie ma co. Nawet w kolorze bialym. Tylko silnik moglby byc 2.7 HDI <cieszy>
Nie masz problemow z FAP?? Bo to kosztowny zabieg w tym modelu.
Dla mnie Peugeot kojazy sie tylko z dobrymi chwilami. Rodzice kiedys mieli 406 z 3.0 V6 i to byl pierwszy woz jakim jezdzilem po prawku. Do dzis choruje na nowego LWA <ok>
Nie masz problemow z FAP?? Bo to kosztowny zabieg w tym modelu.
Dla mnie Peugeot kojazy sie tylko z dobrymi chwilami. Rodzice kiedys mieli 406 z 3.0 V6 i to byl pierwszy woz jakim jezdzilem po prawku. Do dzis choruje na nowego LWA <ok>
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 413
- Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
- Lokalizacja: z kontowni
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
mEE, Byłem pracownikiem ASO Peugeota(Nadzorowałem serwis) więc podzielę się z tobą kilkoma uwagami:
-Tablica rej.przednia łatwo ją uszkodzić(ramkę ) seryjnie nisko wisi.
-pompa wspomagania+przewód tam lubi ciec.Jak pompa zacznie hałasować lub zmieni się chwilami siła wspomagania znaczy idzie do nieba.
-Silnik 1.6HDI 110 kuni.Fajny na papierze(w miarę jedzie i mało pali) ale awaryjny.Koło dwu masowe leci szybko.Puszczają podkładki pod wtryskami co może doprowadzić do nadtopienia plastikowego kolektora dolotowego.Filtr Fap lubi się zatykać jak latasz tylko po mieście lub krótkie trasy(samoregeneracja czyli wypalanie sadzy wymaga nagrzanego układu i jazdy ok.10min z prędkością obr.powyżej 2500obr./min wtedy sobie dziad jeden sam włączy wypalanie )Fap ok.3200zł Należy uzupełniać płyn w fapie.
Jak masz układ zasilania na siemensie a nie na boschu to lipa nikt tego nie zregeneruje tylko wymiana.
Wymieniaj filtr paliwa częściej niż zaleca producent,uważaj gdzie tankujesz ten silnik nie trawi gorszej ropy.Nie wierz w info z ASO że na rozrządzie robi się 160tyś czy 240tyś km w niektórych książeczkach firmowanych logo lwa piszą takie bzdety.
Jak masz czujniki ciśniena w kołach uważaj na to kto robi koła wulkanizator uszkodzi i będziesz miał komunikat o braku komunikacji(taki jak założysz koła bez czyjników np.zima/stal) 400zł czujnik na koło.
Jezdziłem może 40 różnymi 407 najmniej problemów dostarcza 2.0 benzyna a z diesli podstawowe 2.0 hdi.407 1.6 HDI maksymalnie po 140tyś zaczyna wku... właściciela.
Generalnie 407 lubiłem dobry zawias,pozycja/wygoda za kółkiem.
Mam nadzieję że trafiłeś udany egzemplarz <ok>
P.S.Na temat elektroniki padających BSI nie będe pisał bo to dość popularna usterka podobnie jak awaria przełącznika zespolonego COM ten pod kierą steruje światłami,airbagami,kierunkami itp. nie rozbieralny nie można wsadzić używki koszt:powyżej 1000zł +366zł robocizna minimum.Jak kierunki zaczną luzno chodzić lub nie odbijać czy włączać się "po prawym sam wskakuje lewy " to można zamawiać nowy robią je w Krakowie pakują w paczki i do Francji a z Francji do Polski...2tyg.czekania <ok>
-Tablica rej.przednia łatwo ją uszkodzić(ramkę ) seryjnie nisko wisi.
-pompa wspomagania+przewód tam lubi ciec.Jak pompa zacznie hałasować lub zmieni się chwilami siła wspomagania znaczy idzie do nieba.
-Silnik 1.6HDI 110 kuni.Fajny na papierze(w miarę jedzie i mało pali) ale awaryjny.Koło dwu masowe leci szybko.Puszczają podkładki pod wtryskami co może doprowadzić do nadtopienia plastikowego kolektora dolotowego.Filtr Fap lubi się zatykać jak latasz tylko po mieście lub krótkie trasy(samoregeneracja czyli wypalanie sadzy wymaga nagrzanego układu i jazdy ok.10min z prędkością obr.powyżej 2500obr./min wtedy sobie dziad jeden sam włączy wypalanie )Fap ok.3200zł Należy uzupełniać płyn w fapie.
Jak masz układ zasilania na siemensie a nie na boschu to lipa nikt tego nie zregeneruje tylko wymiana.
Wymieniaj filtr paliwa częściej niż zaleca producent,uważaj gdzie tankujesz ten silnik nie trawi gorszej ropy.Nie wierz w info z ASO że na rozrządzie robi się 160tyś czy 240tyś km w niektórych książeczkach firmowanych logo lwa piszą takie bzdety.
Jak masz czujniki ciśniena w kołach uważaj na to kto robi koła wulkanizator uszkodzi i będziesz miał komunikat o braku komunikacji(taki jak założysz koła bez czyjników np.zima/stal) 400zł czujnik na koło.
Jezdziłem może 40 różnymi 407 najmniej problemów dostarcza 2.0 benzyna a z diesli podstawowe 2.0 hdi.407 1.6 HDI maksymalnie po 140tyś zaczyna wku... właściciela.
Generalnie 407 lubiłem dobry zawias,pozycja/wygoda za kółkiem.
Mam nadzieję że trafiłeś udany egzemplarz <ok>
P.S.Na temat elektroniki padających BSI nie będe pisał bo to dość popularna usterka podobnie jak awaria przełącznika zespolonego COM ten pod kierą steruje światłami,airbagami,kierunkami itp. nie rozbieralny nie można wsadzić używki koszt:powyżej 1000zł +366zł robocizna minimum.Jak kierunki zaczną luzno chodzić lub nie odbijać czy włączać się "po prawym sam wskakuje lewy " to można zamawiać nowy robią je w Krakowie pakują w paczki i do Francji a z Francji do Polski...2tyg.czekania <ok>