Witam mam problem odnośnie szarpania/dławienia mojej niuni powyżej 4 tysięcy mam nowy palec kopułkę kable dzieje sie tak samo na zimnym i cieplym silniku na PB i na LPG (sekwencja). Klubowicze poradźcie coś? Podejrzewam zapłon a zaczęło się tak dziać po uszczelnieniu połączenia przed katalizatorem.
Na przyszłość stosuj prawidłowe tagi i nie używaj tylu znaków interpunkcyjnych pisanych jeden po drugim regulamin.
Zapoznaj się z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.
[b4 ABK] dławi się pwyżej 4tys. obrotów
[b4 ABK] dławi się pwyżej 4tys. obrotów
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2009, 20:11 przez dawid abk, łącznie zmieniany 2 razy.
Podjedź na diagnostykę, niech podepną auto pod VAGa.Chodź to mało prawdopodobne podczas pracy nad uszczelnieniem sonda mogła dostać lekkiego dzwona lub zawisnąć na kablach wkręcona w katalizator (czasem się zdarza).Stawiam na sondę, nie pracuje w pełnym zakresie.Taki jak pisałem wcześniej podepnij auto pod VAGa.
<cut>
Katalizator mam cały wypruty jest tylko obudowa na kablach nie wisiał od sądy bo odłączałem je bo dorabiałem flansze (bo zgniła oryginalna).
Rejestrując się na forum musiałeś zapoznać się z regulaminem i go akceptować. Prosimy więc o stosowanie zawartych tam zasad. Jest to Twój obowiązek.
Forum nie służy do urządzania sobie prywatnych wycieczek pod adresem innych użytkowników!
Jeśli do tej pory nie zapoznałeś się z regulaminem, to zrób to teraz.
Katalizator mam cały wypruty jest tylko obudowa na kablach nie wisiał od sądy bo odłączałem je bo dorabiałem flansze (bo zgniła oryginalna).
Rejestrując się na forum musiałeś zapoznać się z regulaminem i go akceptować. Prosimy więc o stosowanie zawartych tam zasad. Jest to Twój obowiązek.
Forum nie służy do urządzania sobie prywatnych wycieczek pod adresem innych użytkowników!
Jeśli do tej pory nie zapoznałeś się z regulaminem, to zrób to teraz.
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2009, 20:16 przez dawid abk, łącznie zmieniany 1 raz.