Potwierdzenie przebiegu:

Silnik wiadomo 2.0 16v typ: ACE.
Podstawowe dane techniczne:
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 140 (103) / 5800,
Moment [Nm przy obr/ min] 181 / 4500
0-100 km/h 9.8
Prędkość maksymalna [km/h] 206 (osobiście na GPS leciałem 212 km/h)
Wyposażenie
→napęd quattro z blokadą mostu,
→podgrzewane spryskiwacze szyb i zamki drzwi,
→halogeny,
→wspomaganie,
→centralny + alarm z pilotem(kluczyk tzw.scyzoryk),
→el. szyberdach,
→el. sterowane szyby (x4),
→el. sterowane szyby
→klimatyzacja manualna
→antena radia w szybie,
→el. regulacja świateł,
→fotele kubełkowe Recaro z wysuwanymi podnóżkami pokryte satyną z napisem quattro,
→dodatkowe oświetlenie,
→poduszka powietrzna kierowcy (była, ale się zmyła).
→masa drobiazgów o których zapomniałem...








Pojawi się trochę nowych gratów, ale w tym celu trzeba lekko rozebrać auto. Na razie prace trwają. Żeby coś zrobić, najpierw trzeba trochę popsuć.

Lista zmian dokonanych w aucie:
→ 4 el. sterowane szyby,
→el. sterowane lusterka,
→klimatyzacja manualna(wszystko chodzi oczywiście),
→dodatkowe oświetlenie wnętrza,
→kluczyk scyzoryk (nie ori) + alarm + central z pilota,
→zrobione podświetlenie wszystkich włączników,
→tył lampy oryginalne Hella z wersji color edition,
→przód soczewka w czarny mat,
→poprawki lakiernicze na paru elementach (niwelowanie rys),
→doszły 4 głośniki dwa nisko i dwa wysoko tonowe oraz wzmacniacz z subwooferem,
→ramka grilla pomalowana od nowa (podkład + czarny mat),
→tylne emblematy tj. znaczek i quattro również jw. podkład + czarny mat,
→pomalowane progi pod drzwiami barankiem na czarno bo były już lekko matowe,
→soczewki, halogeny i kierunki pomalowane również w czarny mat,
→nowa gałka i mieszek zmiany biegów obydwie oryginalne skórzane,
→przetwornice i żarówki xenonowe 6000K,
→profilaktyczna wymiana nagrzewnicy,
→tylne oparcie z zagłówkami

Oto fotele Recaro z wysuwanymi podnóżkami i regulacją lędźwi

Kompletny rozrząd i parę pasków zmienione przy okazji:




Sprawy techniczne:
→filtry,
→dodatek na przeczyszczenie układu wtryskowego,
→olej 10 W60 z dwusiarczkiem molibdenu (na rozgrzanym silniku idealne 2 bary)






Zamontowane na aucie:


→ BC
→ układ wydechowy przelotowy z kwasówki FOX
→ końcówki wydechu zmienione na 2 x 50 mm odpowiednio ułożone
Parę fotek podglądowych, wszystko wprost od kalkulatora,
obecnie nie mam czasu szukać cyfrówki i bawić się w porządne foty.

Zobaczymy co się będzie działo dalej, póki co na dniach wpadają zimówki,
czekamy na śnieg, a jak będzie moneta to będzie się coś działo przy aucie dalej.

Sezon '11 zaczynamy bliżej matki ziemi. Tak jak widać wpadł gwint KW.
Gwint KW na aucie:

Temat będę w miarę na bieżąco uaktualniał w pierwszym poście.